Fabo píše:A jeste uplne hlavnejs, nema pretlak.
Tak urcite. Nema pretlak, podtlak ani vytlak:)
To by asi slo prezit na BRQ-VIE, ale vic ne.
Ani BRQ-VIE by prezit neslo pri cene letenky 4-5 tis. ve srovnani s cenou a casem pozemni dopravy.
Fabo píše:A jeste uplne hlavnejs, nema pretlak.
To by asi slo prezit na BRQ-VIE, ale vic ne.
beardie píše:lietali s tym v Cardiffe, IOM a okoli, vsetko relativne kratke lety, absolvoval som s nimi CWL-VLY, co je priblizne dvojnasobok BRQ-VIE a podla mna problem nebol ak by bol novsi interier, tak by to mohlo byt celkom pekny priskok inak, vacsina pasazierov, co letela rano CWL-VLY, tak sa s nami vracala ten isty den vecer naspat
HighFlyer píše:beardie píše:lietali s tym v Cardiffe, IOM a okoli, vsetko relativne kratke lety, absolvoval som s nimi CWL-VLY, co je priblizne dvojnasobok BRQ-VIE a podla mna problem nebol ak by bol novsi interier, tak by to mohlo byt celkom pekny priskok inak, vacsina pasazierov, co letela rano CWL-VLY, tak sa s nami vracala ten isty den vecer naspat
To jsou presne ty priklady linek, na kterych je L410 pouzitelna. Tedy kratke preskoky s nejakou prekazkou (more, hory), kdy jsou casove uspory v radu nekolika nebo dokonce mnoha hodin. Take je typicke, ze jsou to cestujici p2p (coz dokumentuje ten jejich navrat vecer zpatky domu), kteri nikde nikam nepřestupují, nefídují, neinterlájnují a nekoudšérují. (Omlouvam se za tento hantec... A take se omlouvam j.ree, protoze uz to fakt neni o OSR).
ppkk píše:V Ostravě je mrtvo, za rohem to žije. 5 nových linek WizzAir z Katowic do Porta, Mnichova, Malagy, Fara a Podgorice.
Airbus380 píše:ppkk píše:V Ostravě je mrtvo, za rohem to žije. 5 nových linek WizzAir z Katowic do Porta, Mnichova, Malagy, Fara a Podgorice.
Linek je nových 7, ještě Lvov a Charkov