Petr31 píše:HighFlyer píše:jvoj píše:Proč by měl WizzAir ukazovat nějakou kalkulaci? Co takhle proto, že chce po kraji 400 000 EUR?
Spravny argument. Navic, pokud aerolinka tak brutalne orientovana na ziskovost, jako Wizz Air, provozuje nejakou linku 6 roku (EIN) nebo 7 roku (LTN), tak je chucpe prijit a tvrdit, ze jim to nevydelava. Pokud by to byla pravda, tak by to zavreli hned po roce, roce a pul.
Take se dobre bavim pri predstave, ze by JMK tech 400 tis. eur zacaloval, co by nasledovalo:
1) Zde na airways.cz obsahla pojednani od obrancu penez danovych poplatniku a ten řev proti jejich vyhazovani pod velenim nejprisnejsiho strazce statni kasy Petr31, v jehoz prispevcich by byla kazda druha veta zvyraznena tucnym a podtrzenym pismem, abychom nepochybovali o tom, ze to tentokrat mysli uz opravdu vazne.
2) V roce 2018 znovu vydirani Wizz Airu, tentokrat s cenovkou 600 tis. eur. V roce 2019 cenovka 800 tis. atd. atd.
3) Reakce Ryanairu, ktery provozuje BRQ STN: "Jooo, tak vy dotujete Wizz Airu Londyn? Tak nam okamzite taky!"
..nazdárek, ale nevím, jestli tě nezklamu Tak jako jsem brněnské konšely chválil, že nekývli Amazonu, stejně je i chválím, že se nenechají vydírat Wizzem. U nás na vesnici se tomu říká výpalné..i když dnešním newspeakem se to dá zahrnout do "podpory zlepšení dopravní obslužnosti regionu za účelem zvýšení přílivu zahraničních investic....." to si cucám z prstu, ale tak nějak to bude.
V dalších bodech máš samozřejmě pravdu, přestože s tou masovou infekcí začal Ryanair a většina destinací, kam lítají jen LLC se jim pomocí dotací vydala všanc a jsou jim teď vydána na milost a nemilost. Jsouc nenapravitelný retrokus, jak mi říkají doma haranti, pamatuji kdysi jedny z prvních diskusí na toto téma asi před 10-ti lety.Byl to Ryanair myslím že na Charleroi... Ostatně jsem zvědav, jak dlouho vydrží podpora kraje linky BMI do Mnichova.
No a zase skončíme u toho, že regionální letiště potřebuje několik slušných linek normálních dopravců denně, aby mohlo normálně fungovat, stalo se atraktivní destinací, nabízelo pracovní příležitosti a nemuselo bojovat o pomocí podbízení se pomocí výpalného LCC, což považuji za cestu do pekel.
Všem, kteří jsou naopak příznivci dotací do letecké dopravy a odchodu ošklivých fialových A320 litují tučně vzkazuji:
Buďte chlapi a složte se na těch mrzkých EUR 400K roční podpory sami z vlastní kapsy. Na rozdíl od hejtmana si se svými penězi můžete dělat co chcete bez rizika, že vás bude později pronásledovat opozice, NKÚ, OLAF a nakonec orgány činné v trestním řízení
JJ, je to tak