beardie píše:body 1 a 2 sa vhodne doplnaju, nie je nic jednoduchsie ako vyhodit zopar reklam, ze v Brne je nova aerolinka a o mesiac sa zacnu (buduci cas => nalakanie zakaznika) predavat letenky
nasledne o mesiac bude dalsie kolo reklam, kde sa predstavia destinacie a realne sa tie letenky zacnu predavat (realny predaj)
musi to byt samozrejme vsetko naplanovane a zapadat do seba
momentalne o BAMe vie len zopar leteckych fandov a ti si tu letenku kupia tak ci tak, ide o tu zostavajucu drvivu vacsinu ludi, ktori o tom nevedia
kazdopadne, presne ako pises, tiez dufam, ze maju vsetko nachystane a raz sa to spusti
Ano, ty body 1 a 2 v momentě, kdy přesně ví, kdy to spustí, ale to podle mě není úplně tento případ. Dobrou alternativou by ale mohla být komunikace přes sociální sítě, blíže informující o aktuálním dění, otevřenost podporuje důvěru. Potenciální zákazník mnohem více ocení a bude věřit komunikaci ve smyslu "máme tento a tamten zádrhel, ale pracujeme na tom, a budeme vás dále informovat", nějaké fotky z jednání (pokud je to možné), atd., než mlhu, která je teď, která tu jen vyvolává tyto diskuze o tom, jestli se tomu vůbec dá věřit.
Vyhazovat teď peníze za drahou outdoorovou reklamu, kdy pravděpodobně není jisté na den přesně, kdy začne prodej, nemá smysl. Mnohem spíš je ale možné začít nábor fans na FB apod., a začít s nimi komunikovat, protože tuto bázi bude nutné rozšiřovat nezávisle na době startu, a stejně tak nezávisle na době startu to zabere podobně dlouhou dobu. Sociální sítě jsou stále se rozšiřující platforma pro komunikaci se zákazníkem, samozřejmě ne všespásná, ale nabírající na důležitosti. Každopádně je to ale věc, se kterou je možné při relativně nízkých nákladech začít nezávisle na době startu prodejů. Opět ale podotýkám, že si to zaslouží určitou profesionalitu, za sebe upřímně doufám, že např. na FB nedojde k vytvoření separátní stránky Blue Air Moravia, ale spíše k profesionální administraci "location-specific contents" v rámci původní stránky Blue Airu, apod.