Změna palubních služeb Travel Service
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Ja som teda s TVS/SW letel za posledné 3 mesiace 6x 3x let meskanie aspon 30 minut, raz cca 20 min a inak nacas.. Problém je určite v konzistencii služieb letel som na Sal z BTS aj PRG, druhá posádka ppresla s vodou aspon 7x a druhé jedlo bola napodiv ešte celkom solídna bageta, rok predtým som letel z BTS, cestoviny prevrátené, že si ich nenapichol na vidličku, s vodou prešli 2x a dávali ešte nakoniec 7days let bol údajne kvôli vetru ešte o 35 min dlhší a teda viacero ľudí už malo lietadlá plné zuby. Letel som tohto roku ešte s IB do Senegalu, lrt z Madridu v pohode, jedlo fakt dobre a 321 nie je také malé lietadlo tak tam clovek nechytal takú klaustrofobiu. Beriem že na let 2 hodky keď mám hneď potom služby na hoteli super, len keď ich nemám a ešte chytia mizernú posádku,tak je to naprd.
Teraz z HK lietam Cathay, tak by som nechal letiet s nimi, nech sa rozšíri obzor cestaka... 15.9. mi meškal posledný let BA z Bud na LHR a CX som ltt dobehol a letuska mi hneď priniesla pohár vody ešte pred odletom, takéto služby u TVS? naposledy u Fischera
Teraz z HK lietam Cathay, tak by som nechal letiet s nimi, nech sa rozšíri obzor cestaka... 15.9. mi meškal posledný let BA z Bud na LHR a CX som ltt dobehol a letuska mi hneď priniesla pohár vody ešte pred odletom, takéto služby u TVS? naposledy u Fischera
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik:
Jasný, ale pořád se bavíme v rámci běžných charterovek. Srovnání s Cathay je trošku mimo.
Jasný, ale pořád se bavíme v rámci běžných charterovek. Srovnání s Cathay je trošku mimo.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Jak už jsem tu jednou psal, třeba TUIfly.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Takže, mé dávné zkušenosti s Travelem byly strašlivé. Snad ani jeden let na čas, nejdelší zpoždění okolo 14 hodin při odletu z Prahy, šli jsme spát zpět domů. Pak přes pět hodin na Kanárech a přes tři hodiny v Turecku. Následně jsem jim dal za své peníze hodně let pokoj, jenom jsem párkrát letěl nějaké chartery na fotbal. Tam to bylo časově ok, ale jeden let v konfiguraci sardinka na druhou si pamatuju dodnes
Za poslední rok jsem s nimi letěl třikrát: Krétu, Bulharsko, Katánii. Kréta ok, Bulharsko zpět hodina a něco zpoždění, Katánie, zpět zpoždění okolo hodiny. V podstatě servis ok, na pěti letech ze šesti pohodlí bez problémů, posádka též, když jsem si řekl o nouzák, dostal jsem ho. Poněkud rozladěný jsem byl teď směrem do Katánie. Letěl ten 25 let starý dědeček. Což mi v principu nevadí, letět to letělo, věk běžný cestující nepozná. Ovšem minimální místo na nohy bylo opět lahůdkové.
Celkově současný stav hodnotím kladně. Že se platí občerstvení, to je mi na krátkých linkách jedno. Létají tam, kam se jinak rychle z Prahy nedostanu. Zpoždění okolo hodiny na dovolenkovém letu mě nevytrhne, na letištích už jsem se načekal tolik, že hoďka sem, hoďka tam.... Ceny jak kdy, letěl jsem z mého pohledu levně i draze, ale s ohledem na okolnosti jsem spokojený. Když vynechají ty Smart Linxy, udělají jenom dobře. Srovnání s jinejma charterovkama nemám.
Za poslední rok jsem s nimi letěl třikrát: Krétu, Bulharsko, Katánii. Kréta ok, Bulharsko zpět hodina a něco zpoždění, Katánie, zpět zpoždění okolo hodiny. V podstatě servis ok, na pěti letech ze šesti pohodlí bez problémů, posádka též, když jsem si řekl o nouzák, dostal jsem ho. Poněkud rozladěný jsem byl teď směrem do Katánie. Letěl ten 25 let starý dědeček. Což mi v principu nevadí, letět to letělo, věk běžný cestující nepozná. Ovšem minimální místo na nohy bylo opět lahůdkové.
Celkově současný stav hodnotím kladně. Že se platí občerstvení, to je mi na krátkých linkách jedno. Létají tam, kam se jinak rychle z Prahy nedostanu. Zpoždění okolo hodiny na dovolenkovém letu mě nevytrhne, na letištích už jsem se načekal tolik, že hoďka sem, hoďka tam.... Ceny jak kdy, letěl jsem z mého pohledu levně i draze, ale s ohledem na okolnosti jsem spokojený. Když vynechají ty Smart Linxy, udělají jenom dobře. Srovnání s jinejma charterovkama nemám.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Za poslední tři roky 8 segmentů, pokaždé bez zpoždění, nebo jiných komplikací. Personál vždy v pohodě. S placeným občerstvením nemám problém, ty 2 - 3 hodiny bez jídla vydržím, a pití si prostě v případě potřeby zaplatím. Jak píše kolega v příspěvku přede mnou, dostanu se s nimi z Prahy rychle kam potřebuji, sice kolikrát na úkor trochu vyšší ceny, ale pohodlněji, bez přestupů, několikahodinových čekání na letištích, atd.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Včera BRQ - HER, odlet na čas, cappuccino za 50kč dobré, muzejní exponát YL-LCM v pohodě, žádný nadměrný hluk v interiéru, posádka příjemná a profesionální. Nevidím žádný problém.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:Včera BRQ - HER, odlet na čas, cappuccino za 50kč dobré, muzejní exponát YL-LCM v pohodě, žádný nadměrný hluk v interiéru, posádka příjemná a profesionální. Nevidím žádný problém.
Cappuccino z prasku predpokladam. Pokud jo, tak te pekne oskubali.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Tak znovu, srovnávej s podobnými aerolinkami, ne s kavárnou na ulici...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Tak já také přispěji svou troškou do mlýna a popíšu svou zkušenost s TVS. Letěl jsem v srpnu do HEL a zpět, přičemž let měl být (dle informací na letence) operován ČSA. Jak už bývá v poslední době zvykem, na linky ČSA se běžně nasazují letadla TVS a opačně. A přesně tohle se stalo mně. Cestu do HEL jsem absolvoval letadlem B737-700 reg. OK-SWT. Jde o 13 let staré letadlo, jehož předchozím provozovatelem byl maďarský Malév.
Musím říct, že interiér letadla působí opravdu low-costově. Posádka mi přišla lehce otrávená/unavená (no prostě další šichta..), v letadle byl relativně malý prostor pro nohy, na podlaze byla přilepená žvýkačka a vepředu problikávala zářivka. Na sedadlech byly umístěny nápisy v maďarštině po předchozím provozovateli. Jistě, jsou to detaily, let proběhl vcelku standardně, ale ten celkový dojem byl poměrně rozpačitý.
Cestou zpět jsem letěl s ČSA, letadlo Airbus A319, reg. OK-NEM a musím říct, že to bylo opravdu lepší. Sedadla mi přišla pohodlnější, byly mezi nimi větší rozteče (neměřím sice 2 metry, ale i tak tohle ocením). Letadlo bylo novější, čisté, k dispozici byla airshow a posádka působila mnohem profesionálněji a příjemněji.
Co se týče dochvilnosti, odlet do HEL byl opožděn o cca 15-20 minut, a v HEL jsme přistávali cca i 4-5 minut později, takže lze říci, že let proběhl načas (důvodem zpoždění odletu byl dle slov kapitána hustý provoz nad Evropou, čemuž bych i věřil, neboť letadlo s cestujícími bylo v době plánovaného času odletu připraveno; těch 15 minut jsme čekali na palubě). Na cestě zpět jsme v Praze jsme přistáli o cca 5 minut dříve.
Závěrem bych řekl, že palubní servis byl na obou segmentech stejný (žádné občerstvení zdarma, s čímž jsem už dopředu počítal), nicméně jsem zaznamenal rozdíly v detailech, které jsem popsal výše. Zajímavé je rovněž, že po přistání v HEL jsme vystupovali z letadla po schodech a k terminálu nás odvezli autobusy. Na cestě zpět, která byla operována letadlem ČSA, jsme nastupovali chobotem. Tak nevím, jestli v tom hraje roli provozovatel letadla či nikoliv...
Co k tomu ale říct... Pokud ČSA převezme obchodní model TVS, stane se z nich low-cost.. ale pokud je to jediný způsob, jak ČSA navrátit k prosperitě a zajistit jejich stabilitu, tak se asi nedá nic dělat. Pokud budou cestující ochotni za tyto služby zaplatit, tak je vše v pořádku. Obávám se však, že cestující v současnosti využívají služeb ČSA z nějaké setrvačnosti, neboť jsou zvyklí na nějaký standard z dřívějších dob.
Tak teď čekám reakce ze strany zapřísáhlých obhájců TVS o tom, jak je moje porovnání služeb ČSA a TVS nesmyslné, že porovnávám neporovnatelné, že jsem si půlku věcí vymyslel apod.. Mně je to vcelku jedno, protože to, co jsem si zaplatil, jsem taky dostal, ale rozdíly v detailech zkrátka jsou, za tím si stojím.
Musím říct, že interiér letadla působí opravdu low-costově. Posádka mi přišla lehce otrávená/unavená (no prostě další šichta..), v letadle byl relativně malý prostor pro nohy, na podlaze byla přilepená žvýkačka a vepředu problikávala zářivka. Na sedadlech byly umístěny nápisy v maďarštině po předchozím provozovateli. Jistě, jsou to detaily, let proběhl vcelku standardně, ale ten celkový dojem byl poměrně rozpačitý.
Cestou zpět jsem letěl s ČSA, letadlo Airbus A319, reg. OK-NEM a musím říct, že to bylo opravdu lepší. Sedadla mi přišla pohodlnější, byly mezi nimi větší rozteče (neměřím sice 2 metry, ale i tak tohle ocením). Letadlo bylo novější, čisté, k dispozici byla airshow a posádka působila mnohem profesionálněji a příjemněji.
Co se týče dochvilnosti, odlet do HEL byl opožděn o cca 15-20 minut, a v HEL jsme přistávali cca i 4-5 minut později, takže lze říci, že let proběhl načas (důvodem zpoždění odletu byl dle slov kapitána hustý provoz nad Evropou, čemuž bych i věřil, neboť letadlo s cestujícími bylo v době plánovaného času odletu připraveno; těch 15 minut jsme čekali na palubě). Na cestě zpět jsme v Praze jsme přistáli o cca 5 minut dříve.
Závěrem bych řekl, že palubní servis byl na obou segmentech stejný (žádné občerstvení zdarma, s čímž jsem už dopředu počítal), nicméně jsem zaznamenal rozdíly v detailech, které jsem popsal výše. Zajímavé je rovněž, že po přistání v HEL jsme vystupovali z letadla po schodech a k terminálu nás odvezli autobusy. Na cestě zpět, která byla operována letadlem ČSA, jsme nastupovali chobotem. Tak nevím, jestli v tom hraje roli provozovatel letadla či nikoliv...
Co k tomu ale říct... Pokud ČSA převezme obchodní model TVS, stane se z nich low-cost.. ale pokud je to jediný způsob, jak ČSA navrátit k prosperitě a zajistit jejich stabilitu, tak se asi nedá nic dělat. Pokud budou cestující ochotni za tyto služby zaplatit, tak je vše v pořádku. Obávám se však, že cestující v současnosti využívají služeb ČSA z nějaké setrvačnosti, neboť jsou zvyklí na nějaký standard z dřívějších dob.
Tak teď čekám reakce ze strany zapřísáhlých obhájců TVS o tom, jak je moje porovnání služeb ČSA a TVS nesmyslné, že porovnávám neporovnatelné, že jsem si půlku věcí vymyslel apod.. Mně je to vcelku jedno, protože to, co jsem si zaplatil, jsem taky dostal, ale rozdíly v detailech zkrátka jsou, za tím si stojím.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Od února bez občerstvení také na letech do Egypta, kde doposud ještě něco zdarma bylo.... Kdyby si alespoň člověk mohl do toho letadla něco normálního za normální cenu objednat.... zde vidím velkou díru na trhu, protože nabídka na webu SmartWings, je jako by zaspali 10let dobu...
Re: Změna palubních služeb Travel Service
robint píše:Od února bez občerstvení také na letech do Egypta, kde doposud ještě něco zdarma bylo.... Kdyby si alespoň člověk mohl do toho letadla něco normálního za normální cenu objednat.... zde vidím velkou díru na trhu, protože nabídka na webu SmartWings, je jako by zaspali 10let dobu...
No a co ti brání si v Bille v terminálu koupit třeba grilovaný kuře? Přes security s tím nebude problém a v letadle pak budeš king. Celý letadlo bude slintat
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
robint píše: něco normálního za normální cenu objednat....
Chce to proklikat se až na nabídku placených jídel. Na letech do Egypta máš u QS na výběr z následujících pokrmů:
Plato s kanapkami
Plato s croissanty
Řecký salát
Italský salát
Plato s ciabaty
Plato s tortilami
Plato otevřených sendvičů (chlebíčky)
Mix senvičů
César salát
Plato kuřecích / vepřových / telecích řízků (chleba included)
Teplé jídlo
Dětské jídlo s burgerem a hranolky
Dětské jídlo s řízkem a štouchanými brambory
Dětské jídlo s celozrnnou bagetou
Ovocný koš
Ovocná mísa malá
Ovocná mísa velká
Ovocný dort
Čokoládový dort
Sýrová mísa
Re: Změna palubních služeb Travel Service
kekel... když chci teple jídlo, tak mam třetí rok po sobě na výběr z jednoho druhu... vůbec ale vůbec to nevypadá lákavě... 10 let po sobě řízky
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Vždyť to není tak složité .....
- Přílohy
-
- catering-sky-meal-tofu-mit-tomatensauce-eurowings.jpg.img.nonretina.size.372.0.crop.147.335.1179.691.jpg (21.58 KiB) Zobrazeno 4334 x
-
- catering-sky-meal-omelette-chedarcreme-eurowings-2018-big.jpg.img.nonretina.size.372.0.crop.389.501.1631.955.jpg (16.83 KiB) Zobrazeno 4334 x
-
- catering-sky-meal-gemuese-masala-eurowings.jpg.img.nonretina.size.372.0.crop.144.333.1179.691.jpg (22.39 KiB) Zobrazeno 4334 x
Re: Změna palubních služeb Travel Service
robint píše:Vždyť to není tak složité .....
...dovolím si tvrdit, že problém je úplně jinde.Loni v plné sezóně jsme celá rodina letěli s TVS na dovču PRG - TFS - TFS. Vezl nás B737 900ER, brali jsme poslední místa, myslím že 202paxů.Na cestu tam jsem objednal 2 plata kanapek a sekt.A hádej kolik dalších koupáků si něco taky objednalo? Hádáš správně, nikdo další. Nabídka placeného občerstvení by šla určitě vylepšit, ale to co mají špatné není. Jenže koupáci by chtěli na palubě všechno zadarmo, přestože za dovču z kapsy zaplatí desetitisíce...a vo vo votom to všechno je