Pilotni prukaz na ruske vrtulniky
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04. 02. 2012, 20:54
- Stav: Offline
Re: Pilotni prukaz na ruske vrtulniky
Přátelé kamarádi.Vy žijete úplně v jiný dimenzi. Udělat si PPL(H) bys možná do léta horko těžko stihnul ,ale jen teorie na CPL(H) ti zabere minimálně rok. A to nemluvím o 200 nalítanejch hodinách,který na to potřebuješ. A představa ,že po 200h půjdeš lítat v sole MI8 je už úplně úplně vedle . A další věc. Povídá se ,že v Rusku ,joo tam je všechno možný ........ ale to,že bys tam lítal bez papírů a někdo ti svěřil mašinu za X milionů ,no tak to se nezlob , ale k tomu už není potřeba snad ani nic říkat . Letu zdar
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Pilotni prukaz na ruske vrtulniky
počuj kámo, ak si fakt geológ (o čom trochu pochybujem), tak lietať do leta mi-8 je ako urobiť z chlapca čo bol raz v mineralogických zbierkach za pol roka vrtmajstra, ktorému by si zveril niekoľkokilometrový hlbinný vrt a ktorý vie zároveň balansovať profily, geniálne zvláda priehľadovú i odrazovú mikroskopiu výbrusov a nábrusov hornín, plus samozrejme stratigrafiu ako i petrografiu sedimentov, vyvrelých i metamorfovaných hornín má v malíčku. dá sa to? čo myslíš?... ale prepáč, nikdy som sa geológa nepočul pýtať také nezmysly, ako chceš ty tu po nás.