Košice
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Zhodou nahod som tu spravu zachytil, ked som po dlhych asi 5 rokoch prave zas letel s CSA do PRG (cez BTS, a bez vody, a spat cez OSR). Ale tesi ma, ze si pytate moj koment . K tejto sprave sa da dodat len jedine: Blue Air Moravia EastSlovakia je nasa buducnost
Ale seriozne: dufajme, ze po tom, co pridal 2 rotacie LOT, este dalsie 2 prida Turkish a 2 zavedie Lufthansa, a vsetko bude vyrovnane... Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. Este aj ten LTN zije z velkej casti z toho, ze tam ludia prestupuju (takze ak bude este nejaka lowcost linka, tak najskor asi niekam, kde sa bude dat aj dobre prestupovat - BGY????)
PS: statistiky z letu KSC-BTS-PRG z Kosic skoro plne ATRko (45), v BTS 8 vystupilo a 9 nastupilo, cize do PRG uplna plnka. A najlepsi zazitok bol, ze v prvom rade sa sedi chrbtom k smeru letu. To uz ano....
Ale seriozne: dufajme, ze po tom, co pridal 2 rotacie LOT, este dalsie 2 prida Turkish a 2 zavedie Lufthansa, a vsetko bude vyrovnane... Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. Este aj ten LTN zije z velkej casti z toho, ze tam ludia prestupuju (takze ak bude este nejaka lowcost linka, tak najskor asi niekam, kde sa bude dat aj dobre prestupovat - BGY????)
PS: statistiky z letu KSC-BTS-PRG z Kosic skoro plne ATRko (45), v BTS 8 vystupilo a 9 nastupilo, cize do PRG uplna plnka. A najlepsi zazitok bol, ze v prvom rade sa sedi chrbtom k smeru letu. To uz ano....
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Košice
BGY se z Košic neúspěšně lítalo ne?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
hej, myslim, ze dokonca minimalne 2x, raz Wizz a raz niektory bratislavsky luzer (Sky alebo Air Slovakia s medzipristatim v BTS).
Inak, ked stratu bazy Wizzu prezije PRG, preziju aj KSC
http://www.planes.cz/cs/article/202031/ ... ny-v-praze
Inak, ked stratu bazy Wizzu prezije PRG, preziju aj KSC
http://www.planes.cz/cs/article/202031/ ... ny-v-praze
Re: Košice
No letisko KSC uz zacalo hladat nahradu, za Wizzair - som zvedavy koho a kedy najdu ...
V Košiciach hľadajú náhradu za leteckého dopravcu Wizz Air
http://www.teraz.sk/ekonomika/kosice-ko ... lanok.html
V Košiciach hľadajú náhradu za leteckého dopravcu Wizz Air
http://www.teraz.sk/ekonomika/kosice-ko ... lanok.html
Re: Košice
Vecer KSC-BTS-PRG LF 90%
1x KSC a celkom prijemny pocit z letiska aj personalu
1x KSC a celkom prijemny pocit z letiska aj personalu
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
rXD píše:Zhodou nahod som tu spravu zachytil, ked som po dlhych asi 5 rokoch prave zas letel s CSA do PRG (cez BTS, a bez vody, a spat cez OSR). Ale tesi ma, ze si pytate moj koment . K tejto sprave sa da dodat len jedine: Blue Air Moravia EastSlovakia je nasa buducnost
Ale seriozne: dufajme, ze po tom, co pridal 2 rotacie LOT, este dalsie 2 prida Turkish a 2 zavedie Lufthansa, a vsetko bude vyrovnane... Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. Este aj ten LTN zije z velkej casti z toho, ze tam ludia prestupuju (takze ak bude este nejaka lowcost linka, tak najskor asi niekam, kde sa bude dat aj dobre prestupovat - BGY????)
PS: statistiky z letu KSC-BTS-PRG z Kosic skoro plne ATRko (45), v BTS 8 vystupilo a 9 nastupilo, cize do PRG uplna plnka. A najlepsi zazitok bol, ze v prvom rade sa sedi chrbtom k smeru letu. To uz ano....
Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. To mysliš važne však pred par mesiacmi si snival o druhom bazovanom lietadle a novych linkach
Příspěvekod rXD » 11. 12. 2017, 09:32
Letusky a letusi pozor: Wizz zhana novych ludi na kosicku bazu https://www.facebook.com/events/301056843724425/ . Predpokladam, ze planuju na KSC bazovat nove lietadlo. Tak uvidime, ci/ake budu nove destinacie...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Košice
rXD píše:Zhodou nahod som tu spravu zachytil, ked som po dlhych asi 5 rokoch prave zas letel s CSA do PRG (cez BTS, a bez vody, a spat cez OSR).
A najlepsi zazitok bol, ze v prvom rade sa sedi chrbtom k smeru letu. To uz ano....
Pokud jsi tak uz pred tim letel, tak by jsi toto uz davno mel vedet ze v ATR42 je prvni rada na prave strane opacne.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
vladivostok píše:rXD píše:Zhodou nahod som tu spravu zachytil, ked som po dlhych asi 5 rokoch prave zas letel s CSA do PRG (cez BTS, a bez vody, a spat cez OSR). Ale tesi ma, ze si pytate moj koment . K tejto sprave sa da dodat len jedine: Blue Air Moravia EastSlovakia je nasa buducnost
Ale seriozne: dufajme, ze po tom, co pridal 2 rotacie LOT, este dalsie 2 prida Turkish a 2 zavedie Lufthansa, a vsetko bude vyrovnane... Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. Este aj ten LTN zije z velkej casti z toho, ze tam ludia prestupuju (takze ak bude este nejaka lowcost linka, tak najskor asi niekam, kde sa bude dat aj dobre prestupovat - BGY????)
PS: statistiky z letu KSC-BTS-PRG z Kosic skoro plne ATRko (45), v BTS 8 vystupilo a 9 nastupilo, cize do PRG uplna plnka. A najlepsi zazitok bol, ze v prvom rade sa sedi chrbtom k smeru letu. To uz ano....
Predsalen letisko ako KSC ma len velmi obmedzene sance na lietanie point-to-point. To mysliš važne však pred par mesiacmi si snival o druhom bazovanom lietadle a novych linkach
Příspěvekod rXD » 11. 12. 2017, 09:32
Letusky a letusi pozor: Wizz zhana novych ludi na kosicku bazu https://www.facebook.com/events/301056843724425/ . Predpokladam, ze planuju na KSC bazovat nove lietadlo. Tak uvidime, ci/ake budu nove destinacie...
Uci sa od najlepsich (viz. Beloved Leader Trump), ak sa nieco stane, staci povedat ze som to hovoril, nevadi ze som hovoril nieco uplne ine
P.S: BGY lietal z Kosic okrem W6 aj V5.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Vratme sa od dristov k veci: https://kosicednes.sk/udalosti/kompeten ... -wizz-air/
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
rXD píše:Vratme sa od dristov k veci: https://kosicednes.sk/udalosti/kompeten ... -wizz-air/
No som zvedavý ale aj tak škoda toho Wizzairu Je to strata nielen pre Košice ale aj celý cestovný ruch na východnom Slovensku Hlavne škoda linky do TelAviv Po jej zavedení sa niekoľko násobne zvýšil počet izraelských turistov v Slovenskom raji a Vysokých Tatrach
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Mne to vychadza dost inak. Tel Aviv bol sice pekny, ale s Turkom je uplne v pohode nahraditelny. Alebo daju izraelci dotaciu niekomu inemu (vraj ta linka bola dotovana z Izraela). CGN bola podla mna trefa vedla uz od zaciatku (za dotacie z KSC). A to DSA - asi to v suvislosti s Brexitom nevidia perspektivne. Takze najvacsia strata je, ze od maja budu dost na figu casy letov KSC-LTN. Ked bazovali, tak to bolo idealne aj na prestupy - rano odlet z KSC, pozde vecer navrat. Ale do buducna odlet z LTN o 5:55 bude problematicky aj pre ludi, co su v Londyne, nie to este na prestup.
Teda celkovo to CGN, DSA a TLV boli dost bizarne destinacie. Tymto sa mozno vytvori priestor, aby sa miesto toho lietalo do realnejsich hubov, napr. BER/DUS v Nemecku, nieco v Skandinavii a nieco na juhu (stale mi najskor vychada BGY).
A celkovo je to celkom srandovna zhoda nahod, ze v tolkych krajinach sa Wizz rozvija, akurat na SK a v CZ teraz zistili, ze je to pre nich nevyhodne. Myslim, ze je to skor ich geopoliticke nez ekonomicke rozhodnutie o tom, kde sa chcu rozvijat a kde nie. Lebo ked vedia uzivit DEB, tak KSC musia vediet urzivit aspon tak dobre.
PS: pre zaujemcov este jeden clanok https://dennikn.sk/1023552/slovensko-pr ... h/?ref=tit
Teda celkovo to CGN, DSA a TLV boli dost bizarne destinacie. Tymto sa mozno vytvori priestor, aby sa miesto toho lietalo do realnejsich hubov, napr. BER/DUS v Nemecku, nieco v Skandinavii a nieco na juhu (stale mi najskor vychada BGY).
A celkovo je to celkom srandovna zhoda nahod, ze v tolkych krajinach sa Wizz rozvija, akurat na SK a v CZ teraz zistili, ze je to pre nich nevyhodne. Myslim, ze je to skor ich geopoliticke nez ekonomicke rozhodnutie o tom, kde sa chcu rozvijat a kde nie. Lebo ked vedia uzivit DEB, tak KSC musia vediet urzivit aspon tak dobre.
PS: pre zaujemcov este jeden clanok https://dennikn.sk/1023552/slovensko-pr ... h/?ref=tit
Re: Košice
Náhodou TLV bola dobrá destinácia a ako písal Vladivostok, profitoval z toho aj cestovný ruch na Slovensku, nie som si celkom istý, že TK sú plná náhrada za Wizz, predsa len pri Izraeli je potrebné sa dívať na všetko geopoliticky. Keď budeš lietať do HUBov, tak p2p letenky budú mimoriadne drahé a pochybujem, že toľko ľudí už lieta do sveta z KSC, CGN bol pokus nalákať ľudí, aby lietali domov a tiež turistov, ale toto akosi nevyšlo. Hlavne by trebalo lepšie veci propagovať a viaceré turistické oblasti katastrofa.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Nic proti TLV. Urcite cim viac takych destinacii, tym lepsie. Ale ci to vedia robit so ziskom (alebo ci exituje sponzor), to je ta zasadna otazka. Proste, lowcost potrebuje prepravovat vela ludi, aby mu to vychadzalo, a Wizzair teraz utoci na velke huby ako VIE a LTN, takze ci budu zivit jedno alebo dve lietadla na KSC je pre nich fakt zanedbatelny detail.
Inak, Wizzair dnes oznamil, ze na linku LTN-KSC bude nasadzovat novy A321 s kapacitou 230miest. To znamena, ze aj s tou jednou linkou by mal letisku zabezpecit 168tis PAX rocne (resp, pri LF 90% 150 PAX). Este stale slusne.
Inak, Wizzair dnes oznamil, ze na linku LTN-KSC bude nasadzovat novy A321 s kapacitou 230miest. To znamena, ze aj s tou jednou linkou by mal letisku zabezpecit 168tis PAX rocne (resp, pri LF 90% 150 PAX). Este stale slusne.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Košice
rXD píše:...A to DSA - asi to v suvislosti s Brexitom nevidia perspektivne...
spíš než s Brexit-em to bude mít velkou souvislost s faktem, že Sheffield, Doncaster a Rotterham patří stabilně mezi nejslabší kraje v UK s vysokým počtem nezaměstnaných a nezaměstnatelných - takže tam fakt nelze očekávat nějaký pravidelný LF100 ve směru kamkoliv, natož pak do Košic... Navíc, W6 má v UK právní entitu (se sídlem na LTN), takže jim může být Brexit více-méně ukradenej
Re: Košice
rpet píše:spíš než s Brexit-em to bude mít velkou souvislost s faktem, že Sheffield, Doncaster a Rotterham patří stabilně mezi nejslabší kraje v UK s vysokým počtem nezaměstnaných a nezaměstnatelných - takže tam fakt nelze očekávat nějaký pravidelný LF100 ve směru kamkoliv, natož pak do Košic... Navíc, W6 má v UK právní entitu (se sídlem na LTN), takže jim může být Brexit více-méně ukradenej
to uz od 80.rokov, ked Thatcherova zavrela fabriku na pribory v Sheffielde!