Číňané v TS.
Re: Číňané v TS.
Zřejmě se i tady najdou naivní jedinci, kteří si myslí, že čínská vláda rozhoduje, zda ten který den poletí do Barcelony 319 ČSA nebo 737 TVS
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
vitezslav píše:Zřejmě se i tady najdou naivní jedinci, kteří si myslí, že čínská vláda rozhoduje, zda ten který den poletí do Barcelony 319 ČSA nebo 737 TVS
To si tedy nemyslím, ale zejména jde o to, že také díky čínským penězům mohl TS tak razantně zainvestovat do obnovy flotily. I při odhalování prvního maxíka byla přítomna delegace z Číny s víceprezidentem CEFC China.
Re: Číňané v TS.
Otázkou je, jak dlouho bude mít CEFC majoritní podíl.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vyset ... position-0
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vyset ... position-0
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
gaba02 píše:vitezslav píše:Zřejmě se i tady najdou naivní jedinci, kteří si myslí, že čínská vláda rozhoduje, zda ten který den poletí do Barcelony 319 ČSA nebo 737 TVS
To si tedy nemyslím, ale zejména jde o to, že také díky čínským penězům mohl TS tak razantně zainvestovat do obnovy flotily. I při odhalování prvního maxíka byla přítomna delegace z Číny s víceprezidentem CEFC China.
Na tomhle nic nestandardního není. Společnost emitovala nové akcie, ty následně koupil investor a navýšil tím vlastní kapitál společnosti. Z těchto peněz se financovalo pořízení dlouhodobých aktiv. Nic zvláštního, tohle se děje i v jiných odvětvích naprosto normálně. CEFC do toho vložilo kapitál, Šimáně & spol. zase know-how. Řekl bych, že Číňani do toho nebudou příliš zasahovat a opravdu si jen počkají na růst cen akcií + nějakou tu dividendičku.
Re: Číňané v TS.
Paul1 píše:Otázkou je, jak dlouho bude mít CEFC majoritní podíl.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vyset ... position-0
Asi je to jen subjektivní pocit, ale na mě ta paní působí spíš jako notoricka vyvěšovatelka tibetské vlajky, než nějaká odbornice na byznys.
Re: Číňané v TS.
Podle dnešních Událostí na ČT chtějí čeští akcionáři Travel Service odkoupit podíl CEFC.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
http://zdopravy.cz/simane-a-vik-chteji- ... zpet-8995/
+ je také ještě otázka, co bude s invia.cz - tato čínská epizoda bude mít zřejmě větší dopad na český cestovní ruch, než se původně zdálo.
+ je také ještě otázka, co bude s invia.cz - tato čínská epizoda bude mít zřejmě větší dopad na český cestovní ruch, než se původně zdálo.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
Luftjarda na twitteru uvedl, že CEFC žadné aktiva v ČR neprodává. Tak uvidíme, jak to dopadne
Příkládám tweet: Neni nic horsiho nez psat tweet z letadla . Tak znovu. Neprodavame Slavii ani zadna jine aktiva v CR. Dluhy hradime vcas, nemame zadne (!) po splatnosti. J&TFG souhlasilo s prodlouzenim smlouvy o 50% vstupu do 30.9.2018. Prosim vyhrajme derby .
Příkládám tweet: Neni nic horsiho nez psat tweet z letadla . Tak znovu. Neprodavame Slavii ani zadna jine aktiva v CR. Dluhy hradime vcas, nemame zadne (!) po splatnosti. J&TFG souhlasilo s prodlouzenim smlouvy o 50% vstupu do 30.9.2018. Prosim vyhrajme derby .
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
Je teď nějaká šance, že TVS teď spadne do klína J&T?
Re: Číňané v TS.
Jaký to bude mít vliv na TVS netuším, ale líbí se mi komentáře čtenářů z idnes:
Žádná firma není dost velká a silná na přežití Luftjardy.
Jardó, koho teď? Apple, Microsoft? Já bych vzal Agrofert!
Žádná firma není dost velká a silná na přežití Luftjardy.
Jardó, koho teď? Apple, Microsoft? Já bych vzal Agrofert!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
Robert píše:Podle dnešních Událostí na ČT chtějí čeští akcionáři Travel Service odkoupit podíl CEFC.
No od J&T to bude trosku drazsi.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
IDNES:
Podle premiéra v demisi Andreje Babiše (ANO) jde o věc soukromých firem. „Je v zájmu našich firem, aby bylo jasno, kdo je majitel. Doufejme, že se to vyjasní co nejdřív,“ řekl novinářům Babiš. „Myslím si, že je to důležité hlavně ve vztahu k Travel Servisu, což má samozřejmě dopad na naše lidi a další firmy,“ doplnil šéf vlády.
Podle premiéra v demisi Andreje Babiše (ANO) jde o věc soukromých firem. „Je v zájmu našich firem, aby bylo jasno, kdo je majitel. Doufejme, že se to vyjasní co nejdřív,“ řekl novinářům Babiš. „Myslím si, že je to důležité hlavně ve vztahu k Travel Servisu, což má samozřejmě dopad na naše lidi a další firmy,“ doplnil šéf vlády.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Číňané v TS.
CEFC měla financovat 39 MAXíků. Co bude s touto objednávkou teď?
Re: Číňané v TS.
m@rtin píše:CEFC měla financovat 39 MAXíků. Co bude s touto objednávkou teď?
..a ze své kapsy, nebo z kapsy J&T? Jestli jsem poslední divoké tanečky pochopil správně, tak si CEFC na různé akvizice v ČR právě u J&T pújčila a protože nezaplatila, tak si ty akvizice, které byly naštěstí u J&T v zástavě J&T znárodnila ....to nevymyslíš
Jinak na titulní stránce Reflexu (a článku uvnitř) v č. 13 z 29.března 2018 to odhadli naprosto přesně..holt Jarda Milijarda
https://img.cncenter.cz/static/images/a ... a2cf_5.jpg
Re: Číňané v TS.
m@rtin píše:CEFC měla financovat 39 MAXíků. Co bude s touto objednávkou teď?
To všechno určitě neměli financovat oni, velká část zhruba 30 letadel je na leasing od velkých leasingových společností (např. 10 kusů přes GECAS). Zbytek je přímo zakoupen, takže se jedná asi o tato letadla (do deseti kusů).