Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od zbozivulekral »

pepa007 píše:já myslím že feeder linka musí být někam odkud lítají i dálkovky na všechny kontinenty, aby to pochytalo všechny moraváky do NYC/Miami/Kalifornie, Bangkok, Tokyo, Johannesburg, Rio,... - takový ty nejběžnější dálkový non-business linky. takových hubů je v evropě tak 6-8 a myslím že Varšava ani Budka mezi ně nepatří. a MUC má taky výhodu že je tak nějak uprostřed, abys třeba do řecka neletěl přes londýn nebo barcelonu.


Jasný, chápu. Říkal jsem si, že optikou LOTu by mohlo jít o zajímavé posílení v regionu a v kombinaci s MUC celkově posílení Star Alliance. Ještě kdyby teda MUC místo BMI lítala LH...


orel
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 24. 01. 2010, 17:11
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od orel »

pepa007 píše:Tak zpátky na zem. Teda abychom následně mohli zpátky do vzduchu..

Co je realistický v Brně v nejbližších 5-10 letech? Co myslíte?

Podle mě

- 1 feeder linka do Mnichova (Frankfurtu/Zurichu/Amsterdamu?) s rozumnýma cenama
- Stansted s Ryan
- ještě jedna linka s Ryan, ideálně turistická ale zároveň s návaznostmi. Bergamo? Schoenefeld? Amster?

^ to bych byl v podstatě happy

To dotační úsilí bych možná vrhnul na tu feeder linku. Podle mě BMI s E145 není udržitelný. Chce to dostat se na ceny standardně do 8000 (myšleno za celou linku s přestupem v MUC nebo jinde). Nevím, možná míň frekvencí, ale ATR/Q400 ať ty náklady jsou rozumnější?

Ta druhá Ryan linka – Bergamo se neudrželo, střílím od pasu Schoenefeld? Berlín je takový německý Brno - hipster centrála, levno, určitej potenciál i pro lety hipsterů směrem do Brna :-) A návazností je tam taky dost, hlavně nejen Ryanair (a nejen letadla!). Samozřejmě ale konkurence linky z Bratislavy...

airBaltic a Adria jsou nesmysly.


Jsem hodně skeptický, vše se tady už tisíckrát probírá několoik let a nic se nikam nehnulo. Použitelné linky se jedna po druhé zrušily a výsledkem je v důsledku naprostého zoufalství příklon k větším a větším nesmyslům (Lvov s Rumuny, air Baltic). Linky co jsem si já osobně přál dlouhé roky v Brně se mezitím úspěšně zavádějí v Blavě (Paříž Beauvais, Edinburgh, Dublin, Kyjev a spousta dalších), Pardubicích a Ostravě (Alicante, Bergamo). Čili se nedomnívám, že si Ryanair bude požírat Blavu a další své linky v okolí zaváděním stejných linek do Brna. A kdyby chtěl v tomto prostoru otevřít úplně novou destinaci tak vsadím svůj kabát na to že to nebude v Brně. Já se s tím prostě smířil již dávno. Podle mě je jen otázka času, kdy Ryanair utne Stansted. Budeme patřit do nejnižší kategorie letišť typu Klagenfurt, Lodž či Erfurt, která upadají v důsledku lepšího propojování s okolními metropolemi, které v minulosti absentovalo (až na Klagenfurt).

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

Pepo, cokoliv bude skvělé. V Brně momentálně totiž z dopravy z/do města spolehlivě funguje jen Ryan do Londýna a letní TVS s CK nebo turistické značky v okolí. Jinak cokoli ostatního je problém:

- D1 do PRG rozkopaná na dalších 5 let,
- silnice na Vídeň nestíhá v Mikulově (v pátek jsem měl díky tomu zdržení 25-30 min.)
- D1 okolo Brna za hranicí kapacity 2+2, zácpy sahají často až na D2 od Bratislavy,
- koleje na Prahu se zajížďkou 50km, navíc za hranicí kapacity, navíc díky krátkému a malému brněnskému nádraží nelze přidat vagóny ani další spoje,
- neexistující D43 na sever na suplující silnici s frekvencí dopravy na úrovni slušné dálnice pravidelné zácpy, nadto na ní u Černé Hory zkolaboval most

Tj. pokud někoho napadne linka z BRQ, tak podle mne bude nejstabilnější a nejziskovější taková, která nebude konkurencí auto + P2P z VIE (resp. vlak+PRG), ale taková která bude rychlejší než relativně dlouhá cesta autem do relativně velkého centra, navíc s ideálně s bonusem dobré možnosti přestupu dál.

příklady (převzato z Rome2Rio.com) - tučně ty destinace, kde by přímý let mohl pobrat nejvíce lidí z aut:

FRA - 1. auto 6,5 h, 2. bus/auto + let z VIE 6,5h , 3. let z BRQ via MUC 7h
WAW - 1. auto 6h, 2. vlak 7h, 3. bus/auto + let z VIE 7h

ZRH - 1. let z BRQ via MUC 7h, 2. auto 8h, 3. vlak 10,5h
BER - 1. auto 5,5h, 2. vlak 7h., 3. bus/auto + let z VIE 7h
CDG - 1. bus/auto + let z VIE 7,5h 2. let z BRQ via MUC 8h 3. vlak + let z PRG 8,5h
DUS - 1. let z BRQ via MUC 4,5h, 2. bus/auto + let z VIE 4,5h 3. auto 8,5 h
AMS - 1. bus/auto + let z VIE 7,5h 2. vlak + let z PRG 8h 3. let z BRQ via MUC 8,5h

Konkurovat VIE/PRG totiž podle mne nemá příliš smysl.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Karel_x »

orel píše:
pepa007 píše:To dotační úsilí bych možná vrhnul na tu feeder linku. Podle mě BMI s E145 není udržitelný. Chce to dostat se na ceny standardně do 8000 (myšleno za celou linku s přestupem v MUC nebo jinde). Nevím, možná míň frekvencí, ale ATR/Q400 ať ty náklady jsou rozumnější?


Míň frekvencí než 2, to si nemyslím, že je rozumný nápad. Pokud by byly obvyklejší ceny (já jsem teď letěl pod DLH z ARN (via MUC to BRQ) ow za "skoro snesitelných" bezmála 15k a bookoval jsem to víc než týden dopředu!!), tak se ty E135/145 víc naplní a i ekonomie bude jinde. Je to spíš problém vlastní DLH - bmi si za přestupní letenky na dva segmenty bere asi třetinu. To je cena docela v pohodě, jen ta síť bmi není dostatečná.

Já si myslím naopak, že každý feeder potřebuje 3+ frekvence denně, nejlépe s nocováním. Ceny by stačily standardní, jako z jiných letišť, spolehlivost také standardní, jako odjinud. Pak by to fungovalo.

Je to zatím 3. pokus, první Cyrrus vykousaly Tvrdíkovy ČSA, které potom po pár letech za Lašáka v rámci odborových jednání zrušili (létal to totiž pro ČSA 4x denně JobAir s SF34), současné bmi se potýká s extrémními cenami DLH a s ne moc dobrou spolehlivostí.

vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od vladivostok »

pepa007 píše:Tak zpátky na zem. Teda abychom následně mohli zpátky do vzduchu..

Co je realistický v Brně v nejbližších 5-10 letech? Co myslíte?

Podle mě

- 1 feeder linka do Mnichova (Frankfurtu/Zurichu/Amsterdamu?) s rozumnýma cenama
- Stansted s Ryan
- ještě jedna linka s Ryan, ideálně turistická ale zároveň s návaznostmi. Bergamo? Schoenefeld? Amster?

^ to bych byl v podstatě happy

To dotační úsilí bych možná vrhnul na tu feeder linku. Podle mě BMI s E145 není udržitelný. Chce to dostat se na ceny standardně do 8000 (myšleno za celou linku s přestupem v MUC nebo jinde). Nevím, možná míň frekvencí, ale ATR/Q400 ať ty náklady jsou rozumnější?

Ta druhá Ryan linka – Bergamo se neudrželo, střílím od pasu Schoenefeld? Berlín je takový německý Brno - hipster centrála, levno, určitej potenciál i pro lety hipsterů směrem do Brna :-) A návazností je tam taky dost, hlavně nejen Ryanair (a nejen letadla!). Samozřejmě ale konkurence linky z Bratislavy...

airBaltic a Adria jsou nesmysly.


Ryanair už linku z BTS do Berlina zrušil takže konkurencia odpadla ale aj tak z Brna do Berlina je dobre a lacne spojenie či už autobusom alebo vlakom
Skor by sa podla mna uživila linka na Ostrovy napr Liverpool alebo Dablin a sezona linka do Barcelony a feeder linka do WAW ....LOT lieta do podobnych mest ako Brno napr Košice,Kluž,Kaliningrad,Lvov,Zaporožie, a v najbližšich rokoch chysta LOT dalšiu expanziu takže podla mna skor či neskor bude lietat aj do Brna


orel
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 24. 01. 2010, 17:11
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od orel »

vladivostok píše:
pepa007 píše:Tak zpátky na zem. Teda abychom následně mohli zpátky do vzduchu..

Co je realistický v Brně v nejbližších 5-10 letech? Co myslíte?

Podle mě

- 1 feeder linka do Mnichova (Frankfurtu/Zurichu/Amsterdamu?) s rozumnýma cenama
- Stansted s Ryan
- ještě jedna linka s Ryan, ideálně turistická ale zároveň s návaznostmi. Bergamo? Schoenefeld? Amster?

^ to bych byl v podstatě happy

To dotační úsilí bych možná vrhnul na tu feeder linku. Podle mě BMI s E145 není udržitelný. Chce to dostat se na ceny standardně do 8000 (myšleno za celou linku s přestupem v MUC nebo jinde). Nevím, možná míň frekvencí, ale ATR/Q400 ať ty náklady jsou rozumnější?

Ta druhá Ryan linka – Bergamo se neudrželo, střílím od pasu Schoenefeld? Berlín je takový německý Brno - hipster centrála, levno, určitej potenciál i pro lety hipsterů směrem do Brna :-) A návazností je tam taky dost, hlavně nejen Ryanair (a nejen letadla!). Samozřejmě ale konkurence linky z Bratislavy...

airBaltic a Adria jsou nesmysly.


Ryanair už linku z BTS do Berlina zrušil takže konkurencia odpadla ale aj tak z Brna do Berlina je dobre a lacne spojenie či už autobusom alebo vlakom
Skor by sa podla mna uživila linka na Ostrovy napr Liverpool alebo Dablin a sezona linka do Barcelony a feeder linka do WAW ....LOT lieta do podobnych mest ako Brno napr Košice,Kluž,Kaliningrad,Lvov,Zaporožie, a v najbližšich rokoch chysta LOT dalšiu expanziu takže podla mna skor či neskor bude lietat aj do Brna


Přesně tak, podle mě by byla druhá linka na ostrovy totální tutovka - snad možná i větší než Řím nebo Barcelona. Liverpool či Dublin by byl moc fajn, i třeba takový Manchester. Tady by se protnul segment turista, gastarbeiter a business, což si u Říma nebo Barcelony úplně nejsem jistý. A linka z destinace typu Brno musí pokrýt co největší šíři potenciálních zákazníků ze všech různých skupin. Ale o tom už se tady popsaly slohovky. Ve výsledku je to na dopravci, který celkem logicky má spočítáno, kde se mu takový Liverpool či Dublin vyplatí víc. Na Brno to asi zatím nevypadá. WAW je podle mě podle poslední expanze LOTu možná jediná naděje do budoucna. Abych řekl pravdu, dost mě zklamala Lufthansa, před pár lety byla podle určitých náznaků v médiích přímá linka LH na pořadu dne, dopravce o ní v jednu chvíli docela vážně uvažoval. Škoda že to nedopadlo.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od vitezslav »

pepa007: Nechci být za šťourala, ale viděl jsi někdy letadlo Ryanairu v Amstru? :D Kvůli Brnu tam asi létat nezačnou.
Ale k věci. Mně se pořád nejrozumnější zdá Bergamo, a zajímal by mne skutečný důvod, proč ho Ryan ukončil. Protože pokud se neuživilo tohle (myslím ekonomicky, ne že se párkrát vyprodalo letadlo 189 x 10 liber..), tak se těžko něco chytí. Jak jsem tak pochopil, Brňané chtějí létat levně, což BGY splňuje. Sám jeho výhody spatřuji v tomto:

- dá se odsud návazně létat prakticky po celé Evropě, od Stockholmu po Kanáry
- s příručním zavazadlem jste za 10min od otevření dveří letadla před terminálem
- rychlé spojení busem do centra Milána, časově prakticky stejné s Malpensou
- BGY samotné je hezké město s výbornou gastronomií a dobrými nákupními i relaxačními možnostmi (osobně jej mám radši než Miláno), v centru jste za 10min a 3éčka za jízdenku na 24hod vč. dvou lanovek

Pak bych ještě možná věřil Dublinu a Barče.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od MarcosFT »

vitezslav píše:pepa007: Nechci být za šťourala, ale viděl jsi někdy letadlo Ryanairu v Amstru? :D Kvůli Brnu tam asi létat nezačnou.
Ale k věci. Mně se pořád nejrozumnější zdá Bergamo, a zajímal by mne skutečný důvod, proč ho Ryan ukončil. Protože pokud se neuživilo tohle (myslím ekonomicky, ne že se párkrát vyprodalo letadlo 189 x 10 liber..), tak se těžko něco chytí. Jak jsem tak pochopil, Brňané chtějí létat levně, což BGY splňuje. Sám jeho výhody spatřuji v tomto:

- dá se odsud návazně létat prakticky po celé Evropě, od Stockholmu po Kanáry
- s příručním zavazadlem jste za 10min od otevření dveří letadla před terminálem
- rychlé spojení busem do centra Milána, časově prakticky stejné s Malpensou
- BGY samotné je hezké město s výbornou gastronomií a dobrými nákupními i relaxačními možnostmi (osobně jej mám radši než Miláno), v centru jste za 10min a 3éčka za jízdenku na 24hod vč. dvou lanovek

Pak bych ještě možná věřil Dublinu a Barče.


To Bergamo je pro mě osobně taky záhada. Všechny důvody, proč tam létat si vypsal a jsou pochopitelné, ale letadla bývají prázdná. Ať už to jsou 50ti procentni LF z OSR nebo co si pamatuji na mé dva RT do BGY z Brna, LF byl podobný.

Ryan někam jinak je otázka...SXF asi nepůjde, když nešlo ani z BTS a tam podle mě trochu i spoléhal na rakušáky...naopak EIN by mohli spustit, za W6 to byla úspěšná linka, akorát potřebovali letadlo jinde..za mě by byla sázka na jistotu CRL, znám spoustu lidí, kteří z Brna lítají do Bruselu (tedy z Vídně) pracovně a leasure pax by si cestu taky našli. Jako přestup na další linky FR je to také vhodné letiště se širokou sítí. No a taky by mohli zkusit nějakou hurá destinaci k moři na letní sezónu :D

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od pepa007 »

Miláno/Bergámo
- možná češi nemumějí lítat navázáný lety s lowcosty, kolik lidí to skutečně dělá?
- snad se nikoho nedotknu, ale můj osobní tip je že lowcost s přestupem dělají hlavně nízkopříjmový skupiny
- Miláno *není* turisticky zajímavý. Mně osobně se tam celkem líbí, ale nesčetněkrát jsem slyšel že tam “nic není” atd.
- Bergamo a ostatní města v okolí nejspíš taky dostatečně netáhnou
- incoming z Itálie do Brna - nevím nevím.

Ale zredukovali jsme kritéria:
- zajímavé jako cílová destinace
- částečně gastarbeiter linka
- ideálně možnost návazností
- aspoň nějaký incomingový potenciál
- relativně slabší konkurence (např ne stejná linka z BTS)

S toho nám plyne:
Dublin ano/ano/částečně/ne/?
Girona ano/ne?/ano?/ne/?
Berlín ano/ano/ano/trošku?/ano - zajímalo by mě proč v BTS neuspěli
Beauvais ano/ne/ano/ne/?
Charleroi ano/ano/ano/ne/ano
Hahn moc ne/ano/ano/ne/ano
Kolín/Bonn ano?/ano/ano/?/ano

Co dál? Možná Atény/Thessaloniki? Přecejen je v Brně i nějaká řecká komunita..

Mně osobně *vůbec* nevadí letět s Ryanairem. Ale hodně mi vadí letiště ze kterýho se dá dostat jen autobusem. Takže za mě třeba Beauvais nebo Girona ne.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Fabo »

vitezslav píše:pepa007: Nechci být za šťourala, ale viděl jsi někdy letadlo Ryanairu v Amstru? :D Kvůli Brnu tam asi létat nezačnou.


Nevim zda ho tam videl nekdy pepa007, ale ja ho tam vidam bezne :D

Ale taky si myslim, ze do Brna tam letat nezacnou. Krom jinych duvodu neni ani na jedne strane baze.

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od beardie »

wiki pise, ze FR lieta z AMS len do DUB a Malagy

vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od vladivostok »

pepa007 píše:Miláno/Bergámo
- možná češi nemumějí lítat navázáný lety s lowcosty, kolik lidí to skutečně dělá?
- snad se nikoho nedotknu, ale můj osobní tip je že lowcost s přestupem dělají hlavně nízkopříjmový skupiny
- Miláno *není* turisticky zajímavý. Mně osobně se tam celkem líbí, ale nesčetněkrát jsem slyšel že tam “nic není” atd.
- Bergamo a ostatní města v okolí nejspíš taky dostatečně netáhnou
- incoming z Itálie do Brna - nevím nevím.

Ale zredukovali jsme kritéria:
- zajímavé jako cílová destinace
- částečně gastarbeiter linka
- ideálně možnost návazností
- aspoň nějaký incomingový potenciál
- relativně slabší konkurence (např ne stejná linka z BTS)

S toho nám plyne:
Dublin ano/ano/částečně/ne/?
Girona ano/ne?/ano?/ne/?
Berlín ano/ano/ano/trošku?/ano - zajímalo by mě proč v BTS neuspěli
Beauvais ano/ne/ano/ne/?
Charleroi ano/ano/ano/ne/ano
Hahn moc ne/ano/ano/ne/ano
Kolín/Bonn ano?/ano/ano/?/ano

Co dál? Možná Atény/Thessaloniki? Přecejen je v Brně i nějaká řecká komunita..

Mně osobně *vůbec* nevadí letět s Ryanairem. Ale hodně mi vadí letiště ze kterýho se dá dostat jen autobusem. Takže za mě třeba Beauvais nebo Girona ne.


Prečo ryanair zrušil linku do Berlina sa pytaju všetci ktory tuto linku pravidelne využivali a nebolo ich malo napr kamarat pracuje v Hmburgu a tuto linku využival niekolko krat do mesiaca a stale bolo plne lietadlo LF priemerne 90-95% ...lenže dobra obsadenosť nezaručuje aj uspešnosť linky ...priemerna cena spiatočnej letenky kupovanej cca mesiac pred odletom bola 50-60e takže asi tu bol problem i ked na druhej strane niektore linky z BUd alebo KTW hlavne do škandinavie su stale v akcii za 10-20 e a lietaju stale už niekolko rokov .....Podla mna hlavny problem bol v tom že linku využivali hlavne batužkary a slovaci pracujuci v nemecku ktory cholili len na vikendy domov a tak si minimum ludi priplacalo za batožinu to bol asi hlavny problem
Bergamo z Brna sa asi neuživi.......jednak je tu konkurencia BTS a OSR ale hlavne linku do Bergama slovaci ani češi neuživia vid KSC kde linku do Bergama do roka zrušili OSR tiež nema dobru obsadenosť ....Aby bola linka uspešna je potrebne aby ju využivali aj Taliani a tu je problem Je tu obrovska konkurencia z Bergama sa lieta do každeho vačšieho mesta v strednej,vychodnej europe a na Balkane ktore ma letisko Pre taliana nieje Brno alebo Košice o nič zaujimavejšie než napr Kluž,Temešva,Wroclav,Gdansk,Kaunas atd preto sa neda očakavať že by lietali desiatky talianov to Brna

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od zbozivulekral »

pepa007 píše:Ale zredukovali jsme kritéria:
- zajímavé jako cílová destinace
- částečně gastarbeiter linka
- ideálně možnost návazností
- aspoň nějaký incomingový potenciál
- relativně slabší konkurence (např ne stejná linka z BTS)

S toho nám plyne:

Girona ano/ne?/ano?/ne/?

Incoming ne? A co ty stovky španělů studjícíchv Brně, případně pravujících v kiwi a ibm? + motogp.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od vitezslav »

pepa007:

Miláno/Bergámo
- snad se nikoho nedotknu, ale můj osobní tip je že lowcost s přestupem dělají hlavně nízkopříjmový skupiny

To si dovolím nesouhlasit, takový stav byl tak před pěti až deseti lety, kdy Ryan "učil létat ty, co dřív jezdili vlakem nebo busem". Dnes jsou jeho linky plné byznysmenů v kvádrech a s noťasy. Důvody jsou prosté - rozdíl mezi klasickými aerolinkami a LCC je nula celá nula nic (nikde nic nedostaneš, krom mílí, samozřejmě, jež hrají poslední velkou roli), i korporace začínají šetřit a pak jsou oblasti, odkud se mimo LCC (Ryan, Easy, Wizz...) dostaneš jen obtížně. Zrovna např. BTS + BUD.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od HighFlyer »

pepa007 píše:Hele ta linka do Mnichova je na palici. Potřebuju teď několik týdnů po sobě pravidelně do Frankfurtu. Z Brna s přestupem by to bylo skoro ideální. Ale ty letenky jsou standardně kolem 15 tisíc. To je úplně nekonkurenceschopný, když z Prahy/Vídně mě to vyjde na 5-8 tisíc... Přece nedám někomu 10 tisíc za to že ušetřím 2 hodiny..

Jestli uz znas presna data, zkus si to nakombinovat tak, abys tam mel vzdycky vikend. Takze napr. BRQ MUC FRA MUC BRQ v prvni a posledni den tvych pravidelnych cest. A vsechny ostatni si kup s routingem FRA MUC BRQ MUC FRA s vikendem v Brne.


Odpovědět