YYZ-MUC měl přiletět 9:55, tj hodina na přestup. LH feed do BRQ by nám imho pomohl, vzhledem k tomu, že bychom nemuseli busem někam na druhou stranu Mnichova ke stojánkům BM, a druhak by si to mohli LH pracovníci říct/zavolat (tak jak to udělala ochotná pracovnice na transfer desku), že dojdeme a ty 2 minuty počkat. A potom bychom taky možná nemuseli měnit vláčkem terminál, což by ušetřilo dalších 10 minut.
Za mě tento codeshare prostě ne. Je to nefungující drahý kočkopes.
Při cestě z BRQ nejde OLCI, v BRQ na checkinu nejsou schopni vydat navazující BP, a pak nám v MUC na transferu oznámí že už nejsou sedadla vedle sebe.
A ještě perlička: jelikož jsme měli outbound routing BRQ-MUC-YUL-YTZ, tak posledni leg byl domestic. Ptám se slečny, jestli kufry budeme v YUL vyzvedávat a nést přes imigrační (byl jsem si na 99% jist, tak jsem se jen ujisťoval), ale k mému překvapení slečna tvrdila, že kufry jdou přímo do YTZ, na což si přivolala i svého supervisora a ten ji v tom ujistil. Samozřejmě, že jsme nakonec v YUL museli kufry pronést imigračním.
Marty-t píše: je ve Vašem příběhu problém na straně LH
Ano, však já taky viním LH, ale to nic nemění na tom, že ten C/S nefunguje dobře.
Marty-t píše:boarding z gatu přes bus do letadla trvá na MUC déle
No a to je právě kámen úrazu.
Marty-t píše:Protože další let BMI tento týden do BRQ je až zítra (minulý a tento týden lítaly jen polední rotace BMI)
A kde je teda slibovaná druhá denní rotace?
Marty-t píše:tak je routing via VIE logický.
Ano, přesto nejdříve pracovnice nabídla přesměrování do PRG. Až na moji námitku, že blíž to máme z VIE, vystavila bez problému palubky na OS s tím, že máme spěchat a zvedala telofon, že jim to tam oznámí, ať na nás počkají. I tak jsme ale přišli ještě v průběhu boardingu.
Marty-t píše:Ani LH by nemohla čekat na všechny zpožděné spoje
OK, ale tady se na nás BM vyloženě vybodlo (a je jim to očividně jedno, oni nic řešit taky nemusí, že) - přílet do BRQ 11:43, tzn. mohli na nás klidně čekat 17 minut a stejně by přiletěli v plánovaném čase.