Tragédie servis opět zasahuje

Odpovědět
atr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 134
Registrován: 05. 09. 2004, 15:36
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od atr »

JackBrno » já nevím jak ty, ale já si v obchodě vodou promočené zboží nekoupím, i když mi prodavač bude 100x tvrdit, že on nic, že zrovna prší a zmoklo to přepravci. To je dost divný, že v jiných oborech si s deštěm dokáží poradit, ale v takovém sofistikovaném oboru jako je letectví je déšť neřešitelný problém.
No ale pokud mají víc takových zákazníků, kterým to přijde OK, tak proč by to vlastně řešili ...


MK
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 947
Registrován: 21. 02. 2006, 17:48
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od MK »

..s handlingovkama je to nekonecny boj...kor na letistich, kde je jedna jedina..a jeste k tomu spatna..pak se s tim moc delat neda, jsou schopni rict "jestli ze vam nase sluzby nelibi, tak sem neletejte". A ten zbytek je dost o penezich,takze ano, da se udelat lepsi smlovuva (drazsi), da se zvolit lepsi handlingovka (drazsi) a da se jeste udelat to, ze na kazde stanici bude zastupce letecke spolecnosti, ktery bude dohlizet na to, ze to vsechno funguje a nedostatky resit na miste a ne z Prahy, odkud se napise "bububu, vy jste nam nechali kufry na desti, zaplatte pokutu". Samozrejme i toto se pak projevi v konecne cene letenky, coz nevim, zda by vetsina cestujicich z QS zakceptovala :)

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

atr píše:JackBrno » já nevím jak ty, ale já si v obchodě vodou promočené zboží nekoupím, i když mi prodavač bude 100x tvrdit, že on nic, že zrovna prší a zmoklo to přepravci. To je dost divný, že v jiných oborech si s deštěm dokáží poradit, ale v takovém sofistikovaném oboru jako je letectví je déšť neřešitelný problém.
No ale pokud mají víc takových zákazníků, kterým to přijde OK, tak proč by to vlastně řešili ...

Jenže pochop, že jeden dopravce prostě nemá na velkém letišti žádnou vyjednávací sílu. Pokud je to atraktivní destinace, kam dopravci chtějí lítat, tak jim nezbývá, než přijmout podmínky letiště. Ale jinak co se týče deště, máš nějaký nápad, jak uprostřed průtrže mračen naložit/vyložit kufry z letadla, aby nezmokly? Přičemž vozíky na kufry jsou v podstatě otevřené, maximálně mají přehoz s plachtou, který ale stejně musí během nakládání otevřít a z nich to pracovníci hážou na pás do letadla, který je taky otevřený. Není šance bez nějakých komplikovaných řešení zajistit, že kufry za deště nezmoknou. To platí bez výjimky pro všechna letiště a všechna menší letadla, která standardně nejsou vybavena kontejnery na zavazadla (naprostá většina B737, A320...).

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

Nechápu ten argument ohledně ceny. Jako všechno v ČR poměr ceny ku kvalitě je i u TVS mizerný. Jinak řečeno, za ty služby, co předvádí, jsou dost drazí. Srovnejte je s Ryanairem, kam rozsahem služeb patří, a jeho cenami letenek. Mně vychází Ryanair o dost levnější a o dost dochvilnější.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

mandrinka píše:Nechápu ten argument ohledně ceny. Jako všechno v ČR poměr ceny ku kvalitě je i u TVS mizerný. Jinak řečeno, za ty služby, co předvádí, jsou dost drazí. Srovnejte je s Ryanairem, kam rozsahem služeb patří, a jeho cenami letenek. Mně vychází Ryanair o dost levnější a o dost dochvilnější.

Jj, TVS má špatný poměr ceny a služeb pro individuální cesťáky, o tom není sporu. Dají se sice najít solidní nabídky, viz. třeba Malaga, ale většina jejich letů do koupáckých destinací stojí 7-9000, což je fakt hodně. Ale evidentně jim to funguje, primárně pro klienty cestovek, kteří letí pohodlně z blízkosti domova, takže asi nemají důvod ceny měnit.


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Tak kupaci necestujú za tých 7-9k, skôr je to len ukážka zúfalého pokusu nájsť niečo, na čom by zarobili ďalšie prachy, ale to im nejde. Funguje im model vďaka tom, že väčšina Čechov neovláda cudzí jazyk a tak cestujú s CK. To je tak konečný zoznam, v čom sú úspešní, zvyšok nestojí za zmienku.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Tak kupaci necestujú za tých 7-9k, skôr je to len ukážka zúfalého pokusu nájsť niečo, na čom by zarobili ďalšie prachy, ale to im nejde. Funguje im model vďaka tom, že väčšina Čechov neovláda cudzí jazyk a tak cestujú s CK. To je tak konečný zoznam, v čom sú úspešní, zvyšok nestojí za zmienku.

To se opět pleteš, ono jim to totiž funguje, těch míst moc volných nezůstává ;) Přeci jen lítají do spousty míst, kam se jinak moc dostat nedá.

atr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 134
Registrován: 05. 09. 2004, 15:36
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od atr »

Nejsem z oboru a ani nemám od nikoho podrobnější info, ale vzhledem k tomu, že v letedle je většinou x různých cestovek, tak si představuji, že cestovky dají TVS požadavky na počet míst, destinaci a frekvenci. On to "nějak" poskládá do letadla a pár míst o které mu to nevyjde zkusí sám prodat. Asi to budou jen peníze navíc, protože hádám, že ten let už stejně cestovky zaplatili.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

atr:
Jj, tak nějak to bude. V podstatě je to tak nějak, doprodej volných míst, které nezaplnily cestovky.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od vitezslav »

Já tedy nejsem ani zastánce, ani odpůrce TVS. Takže k tomu mám jen dvě věci: za prvé na Kanáry s dvouletým děckem může letět jedině ne zcela příčetný jedinec - jako jediný důvod vidím, aby si ostatních 180 cestujících toho našeho řvouna taky užilo :-( Sám mám dvouletého synovce a i jízda na Lipno by byla peklo.
A pak - když neustále kritizujete "Tragéd service", proč s nimi létáte?? To je stejné, jako kdybych neustále a dokola jezdil do zablešeného hotelu. Když je někdo masochista, holt mu není pomoci. Zrovna na Kanáry je X možností, přes Británii, Itálii atd., létá tak kde kdo...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

mandrinka píše:Nechápu ten argument ohledně ceny. Jako všechno v ČR poměr ceny ku kvalitě je i u TVS mizerný. Jinak řečeno, za ty služby, co předvádí, jsou dost drazí. Srovnejte je s Ryanairem, kam rozsahem služeb patří, a jeho cenami letenek. Mně vychází Ryanair o dost levnější a o dost dochvilnější.

Tady jsme možná u jádra pudla, proč je tu toto vlákno: Všechno v ČR má mizerný poměr kvalita / cena. Všude jinde je to lepší. U nás je vše nejhorší: Byrokracie, vymahatelnost práva, politika, školství, zdravotnictví, platy, ceny, daně, cestovky, aerolinky. Tráva je málo zelená, všude jinde je zelenější.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Mne to pride, ze TVS pocita s istym poctom meskani/ problemov a istu cast z tychto problemov neriesi/ignoruje, snad za ucelom toho, aby mali vyssi zisk. Zazil som viackrat na Gatwicku meskanie, nikto nic nevie, potom najskor boarding odzadu, potom spredu, posobi to na cloveka neprofesionalne, akoby sa tam kazdu chvilu ocitol niekto, kto nevie riesit krizove situacie. Toto sa opakuje pravidelne a tak je jasne, ze ludom uz je firma na smiech. Info o tom, ze handling na nas kasle a ze sa z Prahy neda urobit ucinne bububu su akurat vymluvy, ako hovori Pohlreich. Z hladiska dopravy z bodu A do bodu B je to priemerna spolocnost, ktoru oproti konkurencii z Turecka, Egypta ci Bulharska zachranuje to, ze posadka hovori cesky/slovensky.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

vitezslav píše:Já tedy nejsem ani zastánce, ani odpůrce TVS. Takže k tomu mám jen dvě věci: za prvé na Kanáry s dvouletým děckem může letět jedině ne zcela příčetný jedinec - jako jediný důvod vidím, aby si ostatních 180 cestujících toho našeho řvouna taky užilo :-( Sám mám dvouletého synovce a i jízda na Lipno by byla peklo.
A pak - když neustále kritizujete "Tragéd service", proč s nimi létáte?? To je stejné, jako kdybych neustále a dokola jezdil do zablešeného hotelu. Když je někdo masochista, holt mu není pomoci. Zrovna na Kanáry je X možností, přes Británii, Itálii atd., létá tak kde kdo...

Není dvouleté děcko jako dvouleté děcko. A i to "horší" může mít během druhého roku období, kdy je v pohodě. Absolvoval jsem s dvouletým klukem let HNL-SFO (což je srovnatelná vzdálenost) a zpět a zrovna byl v tom dobrém období bez vztekání a hysteráků, seděli jsme na dvousedačce v poslední řadě v triplu a naprosto v pohodě.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Mne to pride, ze TVS pocita s istym poctom meskani/ problemov a istu cast z tychto problemov neriesi/ignoruje, snad za ucelom toho, aby mali vyssi zisk. Zazil som viackrat na Gatwicku meskanie, nikto nic nevie, potom najskor boarding odzadu, potom spredu, posobi to na cloveka neprofesionalne, akoby sa tam kazdu chvilu ocitol niekto, kto nevie riesit krizove situacie. Toto sa opakuje pravidelne a tak je jasne, ze ludom uz je firma na smiech. Info o tom, ze handling na nas kasle a ze sa z Prahy neda urobit ucinne bububu su akurat vymluvy, ako hovori Pohlreich. Z hladiska dopravy z bodu A do bodu B je to priemerna spolocnost, ktoru oproti konkurencii z Turecka, Egypta ci Bulharska zachranuje to, ze posadka hovori cesky/slovensky.

A teď zkus popsat, jak se od toho liší ostatní evropské chartery :) To co popisuješ, zaziješ totiž úplně v klidu i s ostatními chartery. Ano, kdo od TVS očekává služby pravidelného linkového dopravce, bude asi zklamaný, protože skutečně třeba Ryanair je výrazně dochvilnější, protože je to prostě pouze linkový dopravce a speciálně na dochvilnosti si dává hodně záležet. Nemusí řešit poblblé české koupáky, gate zavírá striktně v čas uvedený palubce, nečeká jak TVS, když cesťák těsně před zavřením gate volá na letiště, že trčí v koloně 20 minut od letiště. TVS je především charter a jen malou část kapacity věnuje na pravidelné linky. A jelikož charter je jeho priorita, tak do pravidelných linek zasáhne i v okamžiku, kdy vznikne nějaký problém v charterech. Samozřejmě je chybou TVS, že se snaží prezentovat i jako pravidelný dopravce, potom neznalí lidé kupují letenky na pravidelné lety a diví se, když to nevyjde na čas, i když je pochopitelné, že TVS tímto způsobem využívá svoji kapacitu. Čekat od TVS víc, než běžné charterové služby, je prostě naivní. Já to beru jako charter a ať letím s cestovkou nebo individuálně, tak jsem byl vždycky spokojený.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:
jencik píše:Z hladiska dopravy z bodu A do bodu B je to priemerna spolocnost, ktoru oproti konkurencii z Turecka, Egypta ci Bulharska zachranuje to, ze posadka hovori cesky/slovensky.


Jsi asi moc mladý a nezažil jsi Rudé právo, že neumíš číst mezi řádky. (Což je chyba, dnes je to už zase potřeba, novináři už zase ukrývají bázlivě spoustu informací mezi řádky.) Jencik totiž jinými slovy napsal, že tuniské a bulharské charterové aerolinky jsou nadprůměrnými aerolinkami a na to jsi nezareagoval :)


Odpovědět