Tragédie servis opět zasahuje

Odpovědět
flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od flyingblue »

JackBrno píše:To znamená, že sloty v destinacích jsou stejné, ať letí z Brna nebo z Prahy, takže jsou to +/- stejné podmínky v tomto ohledu a nemůže to být příčina nechuti počkat na cesťáka v Praze, když v Brně to většinou problém není.


Moment, nekdo tady tvrdil, ze se to deje trikrat nebo ctyrikrat za sezonu ... Pak nekdo tvrdil, ze to "vetsinou problem neni" ... Znamena to, ze TVS se v Brne ukazuje 5=6 za sezonu?

Nebo je to jenom takove klaboseni?


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Fabo »

flyingblue píše:
JackBrno píše:To znamená, že sloty v destinacích jsou stejné, ať letí z Brna nebo z Prahy, takže jsou to +/- stejné podmínky v tomto ohledu a nemůže to být příčina nechuti počkat na cesťáka v Praze, když v Brně to většinou problém není.


Moment, nekdo tady tvrdil, ze se to deje trikrat nebo ctyrikrat za sezonu ... Pak nekdo tvrdil, ze to "vetsinou problem neni" ... Znamena to, ze TVS se v Brne ukazuje 5=6 za sezonu?

Nebo je to jenom takove klaboseni?


"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od flyingblue »

Fabo píše:
flyingblue píše:
JackBrno píše:To znamená, že sloty v destinacích jsou stejné, ať letí z Brna nebo z Prahy, takže jsou to +/- stejné podmínky v tomto ohledu a nemůže to být příčina nechuti počkat na cesťáka v Praze, když v Brně to většinou problém není.


Moment, nekdo tady tvrdil, ze se to deje trikrat nebo ctyrikrat za sezonu ... Pak nekdo tvrdil, ze to "vetsinou problem neni" ... Znamena to, ze TVS se v Brne ukazuje 5=6 za sezonu?

Nebo je to jenom takove klaboseni?


"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"


Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

flyingblue píše:
Fabo píše:
flyingblue píše:
Moment, nekdo tady tvrdil, ze se to deje trikrat nebo ctyrikrat za sezonu ... Pak nekdo tvrdil, ze to "vetsinou problem neni" ... Znamena to, ze TVS se v Brne ukazuje 5=6 za sezonu?

Nebo je to jenom takove klaboseni?


"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"


Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...

No to je právě výhoda Brna :) Všude je to kousek, nikde nemusíš čekat a když se spěchá, tak tě handlingář protáhne přednostně kontrolou a do 5 minut od vjezdu do areálu můžeš být v letadle :) Takže ano, pokud někdo volal, že je do 15 minut na letišti, tak pokud nebyl zásadní důvod spěchat (viz. propadnutí slotu nebo jiných časů), čekalo se prakticky vždy. A jestli to mám kvantifikovat, tak jen za mých služeb, což bylo v sezoně cca 15 dní v měsíci, tak minimálně jedno čekání týdně, se odehrálo. Buď se čekalo přímo na cesťáka a nebo na příbuzného vezoucího zapomenutý cestovní pas :)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od flyingblue »

JackBrno píše:
flyingblue píše:
Fabo píše:
"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"


Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...

No to je právě výhoda Brna :) Všude je to kousek, nikde nemusíš čekat a když se spěchá, tak tě handlingář protáhne přednostně kontrolou a do 5 minut od vjezdu do areálu můžeš být v letadle :) Takže ano, pokud někdo volal, že je do 15 minut na letišti, tak pokud nebyl zásadní důvod spěchat (viz. propadnutí slotu nebo jiných časů), čekalo se prakticky vždy. A jestli to mám kvantifikovat, tak jen za mých služeb, což bylo v sezoně cca 15 dní v měsíci, tak minimálně jedno čekání týdně, se odehrálo. Buď se čekalo přímo na cesťáka a nebo na příbuzného vezoucího zapomenutý cestovní pas :)


aha ... no obavam se, ze na vetsich letistich je to dost slozite replikovatelne. 5 minut od vjezdu do arealu jsem v letadle a je tam se mnou i muj kufr ...

Jako v tom Queenstownu nebo na Zanzibaru ve starym terminalu si to predstavit dokazu (tech pet minut) :-)


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Fabo »

flyingblue píše:
JackBrno píše:
flyingblue píše:
Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...

No to je právě výhoda Brna :) Všude je to kousek, nikde nemusíš čekat a když se spěchá, tak tě handlingář protáhne přednostně kontrolou a do 5 minut od vjezdu do areálu můžeš být v letadle :) Takže ano, pokud někdo volal, že je do 15 minut na letišti, tak pokud nebyl zásadní důvod spěchat (viz. propadnutí slotu nebo jiných časů), čekalo se prakticky vždy. A jestli to mám kvantifikovat, tak jen za mých služeb, což bylo v sezoně cca 15 dní v měsíci, tak minimálně jedno čekání týdně, se odehrálo. Buď se čekalo přímo na cesťáka a nebo na příbuzného vezoucího zapomenutý cestovní pas :)


aha ... no obavam se, ze na vetsich letistich je to dost slozite replikovatelne. 5 minut od vjezdu do arealu jsem v letadle a je tam se mnou i muj kufr ...

Jako v tom Queenstownu nebo na Zanzibaru ve starym terminalu si to predstavit dokazu (tech pet minut) :-)


Tak zalezi kde litas.

Kdyz to treba vemu na sebe, v RTM lze letistem projet za 10 minut. v AMS se za deset minut sotva dostanu z vlaku k checkinu, jestli mam trochu smulu a je checkin v 1A zone. Pravda z RTM skorem nic nelita.
Na vetine letist se zavira checkin tak 40-50 minut pred odletem, ranni linky z KSC jsme 40 minut pred odletem teprv otevirali letiste (teda jak budova otevrena byla, ale byla zavrena kontrola, checkin, kavarny, vsechno).

Ostatne LCY si na rychlem prebehnuti letistem postavilo biznis.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Mna fascinuje, ako popisem situaciu s QS na LGW a JackBrno mi vytiahne chartre. No oproti Monarchu, BA ci inym aerolinkam posobi QS na tamojsom letisku dost exoticky a tie nepodarene boardingy spolu s castymi meskaniami dodavaju ludom pocit, ze letia nejakou africkou aerolinkou, ktora este nema zazite europske zvyklosti. Takisto ta somarina s imitom, ze je let operovany s QS aj ked sa nan predavaju letenky OK, LH tiez neoperuje lety na MUC a predsa tam plati rovnaky limit ako u LH, jednoducho v civlizacii na tieto vynimky nie su cestujuci zvyknuti a posobi to nedoveryhodne. Co sa tyka cakania, vacsina chartrov v Prahe odliet vecer alebo skoro rano, kedy zapchy na letisku nie su resp da sa na letisko ist aj podobnou trasou, ako jazdi autobus. Vacsina ludi ale skor pricestuje do Prahy skor a potom na letisku su v znacnom predstihu. Pri BRQ mi je zahada, ako tam mozu byt kolony, ved tam nic nie je

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

Globik píše:
mandrinka píše:Nechápu ten argument ohledně ceny. Jako všechno v ČR poměr ceny ku kvalitě je i u TVS mizerný. Jinak řečeno, za ty služby, co předvádí, jsou dost drazí. Srovnejte je s Ryanairem, kam rozsahem služeb patří, a jeho cenami letenek. Mně vychází Ryanair o dost levnější a o dost dochvilnější.

Tady jsme možná u jádra pudla, proč je tu toto vlákno: Všechno v ČR má mizerný poměr kvalita / cena. Všude jinde je to lepší. U nás je vše nejhorší: Byrokracie, vymahatelnost práva, politika, školství, zdravotnictví, platy, ceny, daně, cestovky, aerolinky. Tráva je málo zelená, všude jinde je zelenější.

Bohužel, je to tak - viz ty testy o kvalitě potravin, ceny mobilního telefonování, teď i ceny nemovitostí ... všechno. Jako někteým lidem to nepřijde (třeba tobě), ale je to tu jako v pravěku, stačí vyjet pár metrů za hranice do Německa nebo Rakouska a uvidíš, že je to tam trochu jinde. Jasně i tam mají něco jako Travel Servis - Condor, LTU apod., ale ti se pořád kvalifikují jako charteroví přerpavci a ne jako human cargo přepravci jako Tragédie Servis.

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

flyingblue píše:
Fabo píše:
flyingblue píše:
Moment, nekdo tady tvrdil, ze se to deje trikrat nebo ctyrikrat za sezonu ... Pak nekdo tvrdil, ze to "vetsinou problem neni" ... Znamena to, ze TVS se v Brne ukazuje 5=6 za sezonu?

Nebo je to jenom takove klaboseni?


"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"


Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...



Už vidím ty cesťácké odhady. A když to špatně odhadli a dojeli třeba za 35 min. Tak se furt čekalo? Možná za všechna ta spoždění Tragédie Servisu nakonec můžou sami pasažéři. A TVS se chová gentelmasky a nikde to nezveřejňuje. :))

Ale mám za dva měsíce let s ČSA (což už je TVS), tak to zkusím. Na jaké číslo se to volá? Normálně na check in nebo na centrálu ČSA?

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od alesesl »

jencik píše: LH tiez neoperuje lety na MUC a predsa tam plati rovnaky limit ako u LH, jednoducho v civlizacii na tieto vynimky nie su cestujuci zvyknuti a posobi to nedoveryhodne.


Od kdy LH neleta do MUC. Preci MUC a FRA jsou jejich hlavi huby.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Mna fascinuje, ako popisem situaciu s QS na LGW a JackBrno mi vytiahne chartre. No oproti Monarchu, BA ci inym aerolinkam posobi QS na tamojsom letisku dost exoticky a tie nepodarene boardingy spolu s castymi meskaniami dodavaju ludom pocit, ze letia nejakou africkou aerolinkou, ktora este nema zazite europske zvyklosti. Takisto ta somarina s imitom, ze je let operovany s QS aj ked sa nan predavaju letenky OK, LH tiez neoperuje lety na MUC a predsa tam plati rovnaky limit ako u LH, jednoducho v civlizacii na tieto vynimky nie su cestujuci zvyknuti a posobi to nedoveryhodne. Co sa tyka cakania, vacsina chartrov v Prahe odliet vecer alebo skoro rano, kedy zapchy na letisku nie su resp da sa na letisko ist aj podobnou trasou, ako jazdi autobus. Vacsina ludi ale skor pricestuje do Prahy skor a potom na letisku su v znacnom predstihu. Pri BRQ mi je zahada, ako tam mozu byt kolony, ved tam nic nie je

Jenciku, to je ale tvůj problém, že nechápeš, že TVS je prostě charter a čekáš od toho něco jiného :) TVS nikdy nebyl, není a nejspíš ani nebude klasický linkový dopravce. Je to charter s doprodejem volných míst individuálním cesťákům + pár linek, které se snaží provozovat jako pravidelky, nic víc, ale to je jen nepatrná část jejich byznysu. Možná by ji raději měli ukončit, abys měl klid :) A že si myslíš, že v BRQ nic není a nemůžou tady být zácpy, tak můžu jen doporučit, ať se přijedeš podívat. Každý pátek je D1 kolem Brna zacpaná od západního až po východní okraj (letiště). Bohužel se nějaký imbecil na ministerstvu dopravy rozhodl, že kolem Brna ani přes všechny rekonstrukce D1 nejsou potřeba 3 pruhy a stačí jen 2 v každém směru, takže opravdu není problém zatvrdnout v koloně. Kolikrát jsem přijel do práce (odpoledne na noční) sám pozdě, protože taky bydlím zrovna na opačné straně Brna, takže jsem musel jezdit po dálnici a mockrát jsem zůstal trčet v koloně. Odlety TVS z Brna byly 2-3 brzy ráno a potom různě během celého dne, včetně silničních špiček a zůstat v koloně fakt není problém.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

mandrinka píše:
Globik píše:
mandrinka píše:Nechápu ten argument ohledně ceny. Jako všechno v ČR poměr ceny ku kvalitě je i u TVS mizerný. Jinak řečeno, za ty služby, co předvádí, jsou dost drazí. Srovnejte je s Ryanairem, kam rozsahem služeb patří, a jeho cenami letenek. Mně vychází Ryanair o dost levnější a o dost dochvilnější.

Tady jsme možná u jádra pudla, proč je tu toto vlákno: Všechno v ČR má mizerný poměr kvalita / cena. Všude jinde je to lepší. U nás je vše nejhorší: Byrokracie, vymahatelnost práva, politika, školství, zdravotnictví, platy, ceny, daně, cestovky, aerolinky. Tráva je málo zelená, všude jinde je zelenější.

Bohužel, je to tak - viz ty testy o kvalitě potravin, ceny mobilního telefonování, teď i ceny nemovitostí ... všechno. Jako někteým lidem to nepřijde (třeba tobě), ale je to tu jako v pravěku, stačí vyjet pár metrů za hranice do Německa nebo Rakouska a uvidíš, že je to tam trochu jinde. Jasně i tam mají něco jako Travel Servis - Condor, LTU apod., ale ti se pořád kvalifikují jako charteroví přerpavci a ne jako human cargo přepravci jako Tragédie Servis.

Promiň, zapomněl jsem, že jsou na světě jen tři země - Česko, Německo a Rakousko. A také jsem zapomněl, že je v Česku nejvyšší násilná kriminalita, největší problémy s imigranty apod.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

mandrinka píše:
flyingblue píše:
Fabo píše:
"Vetsinou problem neni" != "dela se to na vetsine letu"


Proto jsem to chtel kvantifikovat :-) Zatim jsme u tech plusminusu ... vetsinouproblemneju a podobnych :-) Jako klidne napiste, ze je to myslivecka latina a bajeslovi o tom, jak se TVS stara o cestaky.

Predstava, ze cestak visi 20 minut od letiste, tj. po tech 15 minutach musi prijet na letiste, zaparkovat, odbavit zavazadlo, projit bezpecnostnimi ramy ... Jako v Queenstownu to trva asi 15 minut, ale tam neni zadna bezpecnostni kontrola a bagly se u ATRek tahaji z hromady rovnou do letadel ...



Už vidím ty cesťácké odhady. A když to špatně odhadli a dojeli třeba za 35 min. Tak se furt čekalo? Možná za všechna ta spoždění Tragédie Servisu nakonec můžou sami pasažéři. A TVS se chová gentelmasky a nikde to nezveřejňuje. :))

Ale mám za dva měsíce let s ČSA (což už je TVS), tak to zkusím. Na jaké číslo se to volá? Normálně na check in nebo na centrálu ČSA?

Tak když řekne že za 15 minut je na letišti a za těch 15 minut tam není, tak smůla, dál se nečekalo. Samozřejmě se čekalo jen tehdy, když to nezpůsobí žádné časové problémy a týkalo se to charterů, takže tebe na pravidelce ČSA s takovým požadavkem nejspíš pošlou do háje :) Lidi volali buď na handling (vlastně číslo letiště pro veřejnost) a nebo na zástupce cestovní kanceláře.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

mandrinka píše:...Jasně i tam mají něco jako Travel Servis - Condor, LTU apod., ale ti se pořád kvalifikují jako charteroví přerpavci a ne jako human cargo přepravci jako Tragédie Servis.

No vidíš, zase jsme u toho, čím přesně se ty ostatní chartery liší od TVS? :)

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

hafi:
Mimochodem, co se týče malých dětí v letadle, tak největší problém, proč jich část celou dobu a nebo minimálně při stoupání nebo klesání vytrvale brečí, jsou změny tlaku. S tím má často problém i dospělý a pokud má z důvodu i jen lehkého nachlazení ucpané dutiny, tak to dokáže způsobit bolesti jak prase. A i za normálního stavu dospělí ví, že na vyrovnání tlaku stačí polykat nebo ještě lépe, pořádně zývnout, ale dítěti se to vysvětlit ještě nedá a některé s tím mají opravdu zásadní problém. Ostatně moje žena taky vždycky při klesání trpí a není schopna tlak vyrovnat a často ještě několik dní po příletu má zalehlé uši. Takže to je taky důvod, proč bych osobně moc malé dítě do letadla netahal.


Odpovědět