Roiman4 píše:Raději bych četl zprávy než brečel, že to je zrušené...
Tak to já taky. Jenže mi osud linky až nápadně připomíná osud linky ČSA z Brna do Prahy, která měla ideální časy (odlet 5:35 z BRQ, přílet 22:30) kterou lítalo opravdu hodně lidí. Pak začlo rušící období které většinu PAX naučilo jen využívat VIE, proto redukce na 1 let denně - v poledne bez návazné vlny v PRG - takže chvíli lítal skoro prázdný půjčený Saab než BRQ ČSA úplně utnuli.
Protože na pravý důvod úbytku PAX tehdy nikdo neukázal, prosadil se názor, že BRQ nemá na letecké linky potenciál. Proto chci tady veškerá rušení zmapovat. To není brekot, jen snaha o vysvětlení. S ČSA a teď i s BMI jsem totiž sám pravidelně lítal - s BMI většinou do MUC plus vlak do FRA. Někdy i BRQ-MUC-FRA. Ale díky rušení linek BMI a zpoždění vlaků Deutsche Bahn teď raději jezdím autem do St. Pöltenu a odtud přímým ICE rychlovlakem. U přímého vlaku je mi totiž jedno, že bývá občas zpožděný i o 15-45 minut. Časově je to +- jen o hodinu delší, finančně levnější a hlavně se nemusím nervovat - když mi ujede můžu za 2 hodiny dalším...
BMI v červnu do MUC ale zase jednou kvůli služebce na jih Německa zkusím, ale z Brna do FRA buď ten rychlovlak Vídeň-Frankfurt nebo lety LH z VIE. Sorry jako...
PS jinak včerejší rušení podle mne by mohlo mít nějakou nepřímou souvislost se stávkou Brussels Airlines. (
http://www.airliners.de/brussels-streik ... enda/44885 ) Je to partner BMI - mohli jim posádkou vypomoct anebo jejich linkami můžou pravidelně přesouvat své britské posádky... Z MUC byl zrušen včera kromě Brna i Saarbrücken.