jvoj píše:Dovolím si nabídnout trošku odlišnou perspektivu.
Identifikoval bych několik skupin cestujících, kteří by mohli tuto linku využít.
a) Price non-sensible Business pax (High yield)
b) Price sensible Business pax (Meddium yield)
c) German tourist (Meddium yield)
d) Czech tourist (Low yield)
e) Students (Low yield)
f) Families (Low yield)
...
Nevím, jestli by se nehodilo rozšířit skupinu e) Students ještě o kategorii 60+. Pozoruji kolem sebe docela dost seniorských cestovatelů, kteří mají pocit, že ještě musí něco dohnat. Řešit by se to dalo třeba přes senior pasy. To že by nebyli perspektivní do budoucna bych nijak tragicky neviděl, pro mlaďochy je docela běžné, že si berou příklad ze svých (pra)rodičů. Jediný problém je MUC, což je ne moc atraktivní destinace, navíc v myslích starší generace hodně propojená s mnichovskou zradou.
To že někomu infantilní hry o letenky úplně nesedí je normální, já bych se jich taky neúčastnil, ale viditelně byly cíleny na jiné. Možná bych se trochu bál toho, že pokud by v letadlech létal větší podíl nějakých adolescentů, mohli by to áčkaři brát jako snižování jejich výlučnosti a béčkaři jako újmu, že dali za letenku hodně peněz a teď mají létat s nějakými nevycepovanými puberťáky. Znáte to, občas se v letadle nějaká skupinka neumí chovat a vy před nimi nemáte kam utéct. Když řve nějaké mimino, tak se s tím prostě smíříte, ale pokud se tam třeba požďuchují nějací sportovci, nebo blábolí podnapilí puberťáci, leze to dost na nervy.
Já sám se počítám za občasného béčkaře, vždy na c/s s DLH, ale pokaždé mám pocit, že je to okrádání za bílého dne. Jinak souhlasím s tím, že vše ukazuje na to, že DLH zřejmě tuto linku nechce rozvíjet. Bez podpory hlavního c/s partnera bmi nejde čekat velký pokrok, vlastní linky bmi jsou už za normální cenu, ale podívejte se, jak málo jich je, zvlášť pokud chcete přestup tam i zpět, s čekáním do 3-4 hodin..
Jinak v Brně určitě existují firmy silně propojené s Mnichovem (třeba Red Hat), kterým by se asi dal nějaký firemní program dal projednat.