Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od JackBrno »

Fabo píše:problem "demokratickeho" referenda o Brexitu je to, ze nikdo z leave volicu vlastne netusil (a doted netusi) za co hlasoval.

Problém je v tom, že to samé platí i o těch, co chtěli zůstat. Ti taky netuší, co se z EU postupně stává :) Takže ti neznalí hlasující se na obou stranách vyrovnali.


Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

Koukám, že svou vzpomínkou na plné STN letadel FR jsem si tu zadělal na pořádnou ostudu. Jasně FR jsou irskou a ne britskou aerolinkou. Shame on me !!! :roll:

Otázkou u tvrdého brExitu je teoretická možnost zavedení pracovních povolení pro nově příchozí občany střední a východní Evropy, otázkou je co s těmi co tam teď už pracují - bez nich by se pak četné linky FR do STN z polských, ale i našich končin, nemusely FR (+Wizzu atp.) vyplácet. U BMI zase teoreticky hrozí, že by mohla mít problémy s feedováním LH v MUC z jiných letišť v EU, ale snad to mají jejich právníci pod kontrolou a případně včas založí EU dceřinku. No nic začátek roku 2019 může být hodně turbulentní nejen pro linky z BRQ...

(takto nějak to bylo původně myšleno)

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Fabo »

JackBrno píše:
Fabo píše:problem "demokratickeho" referenda o Brexitu je to, ze nikdo z leave volicu vlastne netusil (a doted netusi) za co hlasoval.

Problém je v tom, že to samé platí i o těch, co chtěli zůstat. Ti taky netuší, co se z EU postupně stává :) Takže ti neznalí hlasující se na obou stranách vyrovnali.


No ti hlasovali zcela jasne za zachovani clenstvi. To je podle mne o nekolik radu jednoznacnejsi vyber. Bez ohledu na to co se z EU stava nebo nestava.

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Roiman4 »

Marty, jestli chces vedet odpoved na tu otazku, co ti, co tady zustavaji, tak muzu napsat kamaradce. Rozhodla se pracovat ve skolce a vsechno si zjistila uz ted, co musi mit vyrizene, aby zustala po Brexitu.

Podle me linka na STN vazny dopad nepociti. Pas ma skoro kazdy a preci, je to Londyn. Takova turisticka past, jak rikam. Nekde ty “love” musis utratit. :-*

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od JackBrno »

Fabo píše:
JackBrno píše:
Fabo píše:problem "demokratickeho" referenda o Brexitu je to, ze nikdo z leave volicu vlastne netusil (a doted netusi) za co hlasoval.

Problém je v tom, že to samé platí i o těch, co chtěli zůstat. Ti taky netuší, co se z EU postupně stává :) Takže ti neznalí hlasující se na obou stranách vyrovnali.


No ti hlasovali zcela jasne za zachovani clenstvi. To je podle mne o nekolik radu jednoznacnejsi vyber. Bez ohledu na to co se z EU stava nebo nestava.

To je jen domněnka. Protože stejně jako ti hlasující pro exit nemůžou vědět, jak to nakonec proběhne a jestli v dlouhodobém horizontu na tom vydělají nebo ne, tak úplně stejně hlasující pro setrvání v EU nemůžou vědět, jak se bude EU dále vyvijet a v co se nakonec zvrhne :) Takže obojí hlasování je prostě naslepo a na základě osobních pocitů, nic víc a absolutně nelze tvrdit, že jedno nebo druhé bylo špatně. Ostatně demokratické hlasování znamená, že hlasující mají plné právo se rozhodnout na základě vlastního pocitů a klidně i blbě. Ale jestli to skutečně bylo blbě, to bude mít smysl soudit až tak minimálně za 10-20 let. Je jasné, že v krátkodobém horizontu přinese víc obtíží brexit, než setrvání v EU, ale dlouhodobě to může být naopak a ví to pouze křišťálová koule a hlasování pro setrvání není o nic jednoznačnější, než pro brexit :)


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od pepa007 »

Žádnej Brexit nebude. To je naprosto nereálný. Udělá se jen nějakej kočkopes na oko, aby se vlk nažral ale koza zůstala celá.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Fabo »

JackBrno píše:
Fabo píše:
JackBrno píše:Problém je v tom, že to samé platí i o těch, co chtěli zůstat. Ti taky netuší, co se z EU postupně stává :) Takže ti neznalí hlasující se na obou stranách vyrovnali.


No ti hlasovali zcela jasne za zachovani clenstvi. To je podle mne o nekolik radu jednoznacnejsi vyber. Bez ohledu na to co se z EU stava nebo nestava.

To je jen domněnka. Protože stejně jako ti hlasující pro exit nemůžou vědět, jak to nakonec proběhne a jestli v dlouhodobém horizontu na tom vydělají nebo ne, tak úplně stejně hlasující pro setrvání v EU nemůžou vědět, jak se bude EU dále vyvijet a v co se nakonec zvrhne :) Takže obojí hlasování je prostě naslepo a na základě osobních pocitů, nic víc a absolutně nelze tvrdit, že jedno nebo druhé bylo špatně. Ostatně demokratické hlasování znamená, že hlasující mají plné právo se rozhodnout na základě vlastního pocitů a klidně i blbě. Ale jestli to skutečně bylo blbě, to bude mít smysl soudit až tak minimálně za 10-20 let. Je jasné, že v krátkodobém horizontu přinese víc obtíží brexit, než setrvání v EU, ale dlouhodobě to může být naopak a ví to pouze křišťálová koule a hlasování pro setrvání není o nic jednoznačnější, než pro brexit :)


Jo, akorat rozdil je v tom, ze vystoupit lze vzdycky, pokud se situace zacne menit, ale jak jsi jednou ven, tak zpatky se uz leze blbe.

Takze zadne hlasovani o tom, zda bude UK v EU za 20 let, aniz by bylo jasne jaka EU bude za 20 let.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Globik »

Roiman4 píše:
Globik píše:
Roiman4 píše: Ja to myslel jako tak, ze ti co hlasovali zustat v EU volaji ve velkem o dalsim hlasovani. Paradox je,ze i nekteri co hlasovali pro vystoupeni ( ve vesnicich apod... ) by chteli zustat v EU aneb nikdo nepracuje na farmach apod...

Na pracovníky na farmách nepotřebují EU, stačí vstřícná imigrační politika UK pro lidi z EU.


Normalni Brit na farmu nejde pracovat. Ten tmavsi bere stedre davky, takze se nebude namahat ale nadavat. Pak jezdi sem na sezonu ve velkem polaci, rumuni prave pracovat.

Nic, je to vlakno o BRQ a ne o EU apod... nechci delat velky OT :lol:

Vždyť o tom píšu - kdyby měli po Brexitu vstřícnou imigrační politiku ohledně občanů EU (včetně sezonních pracovníků), tak jsou farmáři spokojeni, protože ti Poláci a Rumuni tam dál makaj.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:
Fabo píše:
JackBrno píše:Problém je v tom, že to samé platí i o těch, co chtěli zůstat. Ti taky netuší, co se z EU postupně stává :) Takže ti neznalí hlasující se na obou stranách vyrovnali.


No ti hlasovali zcela jasne za zachovani clenstvi. To je podle mne o nekolik radu jednoznacnejsi vyber. Bez ohledu na to co se z EU stava nebo nestava.

To je jen domněnka. Protože stejně jako ti hlasující pro exit nemůžou vědět, jak to nakonec proběhne a jestli v dlouhodobém horizontu na tom vydělají nebo ne, tak úplně stejně hlasující pro setrvání v EU nemůžou vědět, jak se bude EU dále vyvijet a v co se nakonec zvrhne :) Takže obojí hlasování je prostě naslepo a na základě osobních pocitů, nic víc a absolutně nelze tvrdit, že jedno nebo druhé bylo špatně. Ostatně demokratické hlasování znamená, že hlasující mají plné právo se rozhodnout na základě vlastního pocitů a klidně i blbě. Ale jestli to skutečně bylo blbě, to bude mít smysl soudit až tak minimálně za 10-20 let. Je jasné, že v krátkodobém horizontu přinese víc obtíží brexit, než setrvání v EU, ale dlouhodobě to může být naopak a ví to pouze křišťálová koule a hlasování pro setrvání není o nic jednoznačnější, než pro brexit :)

Křišťálová koule není jen pro budoucnost, ale i pro minulost. Za 10-20 let se bude vědět stejný prd, akorát budou hospody plné lidí, co budou chytří jako BBC a budou vědět co by bylo, kdyby byly v prdeli ryby. Nebo máš pocit, že víš, co by bylo, kdyby se nerozpadly třeba západořímská nebo habsburská říše?
Btw. podle mě může EU zachránit jen nějaký restart, jinak se řítí do rozpadu. Neschopnost a na druhé straně šikana povede podle mě k dalším exitům. Bohužel. Myšlenka byla velmi dobrá, hlavně EHS a pak Schengen. Ale nějak se nezvládl ani ten Schengen ani to tajné vaření žáby, které nastalo.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Karel_x »

Globik píše:Vždyť o tom píšu - kdyby měli po Brexitu vstřícnou imigrační politiku ohledně občanů EU (včetně sezonních pracovníků), tak jsou farmáři spokojeni, protože ti Poláci a Rumuni tam dál makaj.

Myslím, že v tomto ohledu zaujímají Britové poněkud ambivalentní postoje. Na jedné straně gastarbeitry z východu chtějí a na druhé straně jsou pro ně ztělesněním všeho zlého.
Pokud by ale přístup na svůj trh pracovních sil pro východňáky Britové omezili, dotklo by se to především jiných zemí, než ČR a bylo by to asi impulzem pro přerozdělení trhu LCC. Vůbec ale neumím odhadnout, kolik tvoří procento pracovníků na palubách letadel z BRQ. Jinými slovy, asi by se nějaká letadla uvolnila, ale jak by s tím naložili LCC, těžko říct.

Jinak považuji za nejpravděpodobnější variantu, že Británie s velkou slávou z EU nakonec vystoupí, ale uzavře s ní smlouvy, které budou víc než podobné těm, které platí dnes. Pokud tedy EU vůbec přežije, protože jak to tak pozoruji, tak v Bruselu žijí stále víc ve vlastní ideologické bublině bez kontaktu s realitou.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od JackBrno »

Globik píše:...Myšlenka byla velmi dobrá, hlavně EHS a pak Schengen. Ale nějak se nezvládl ani ten Schengen ani to tajné vaření žáby, které nastalo.

To je zcela nezpochybnitelné. Kdyby se nenechala EU ovládnout socialisty až neomarxisty, kteří si prostě nedokáží odpustit čím dál větší zasahování do věcí, po kterých jim nic není, tedy vynechala celou tu zbytečnou politickou nadstavbu Bruselu a zůstala u EHS a Schengenu, tak budu do roztrhání těla vykládat, že nic lepšího, než EU nás nemohlo nikdy potkat. Bohužel ten zlom nastal schválením Lisabonské smlouvy a mám pocit hraničící s jistotou, že EU je natolik zabetonovaná v tom socialismu, že už není síly, která by ji dokázala nedestruktivními prostředky reformovat do dobrovolného společenství spolupracujících národních států s volným obchodem a pohybem osob.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:
Globik píše:...Myšlenka byla velmi dobrá, hlavně EHS a pak Schengen. Ale nějak se nezvládl ani ten Schengen ani to tajné vaření žáby, které nastalo.

To je zcela nezpochybnitelné. Kdyby se nenechala EU ovládnout socialisty až neomarxisty, kteří si prostě nedokáží odpustit čím dál větší zasahování do věcí, po kterých jim nic není, tedy vynechala celou tu zbytečnou politickou nadstavbu Bruselu a zůstala u EHS a Schengenu, tak budu do roztrhání těla vykládat, že nic lepšího, než EU nás nemohlo nikdy potkat. Bohužel ten zlom nastal schválením Lisabonské smlouvy a mám pocit hraničící s jistotou, že EU je natolik zabetonovaná v tom socialismu, že už není síly, která by ji dokázala nedestruktivními prostředky reformovat do dobrovolného společenství spolupracujících národních států s volným obchodem a pohybem osob.
Třeba budou mít představitelé států EU koule a v zákulisí se dohodnou na nové EU. Vypoví se smlouva s EU a uzavře se nová. Vím, že si to asi predatavuju jako Hurvínek válku, ale možná je to jediná budoucnost Evropy.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od JackBrno »

Globik píše:
JackBrno píše:
Globik píše:...Myšlenka byla velmi dobrá, hlavně EHS a pak Schengen. Ale nějak se nezvládl ani ten Schengen ani to tajné vaření žáby, které nastalo.

To je zcela nezpochybnitelné. Kdyby se nenechala EU ovládnout socialisty až neomarxisty, kteří si prostě nedokáží odpustit čím dál větší zasahování do věcí, po kterých jim nic není, tedy vynechala celou tu zbytečnou politickou nadstavbu Bruselu a zůstala u EHS a Schengenu, tak budu do roztrhání těla vykládat, že nic lepšího, než EU nás nemohlo nikdy potkat. Bohužel ten zlom nastal schválením Lisabonské smlouvy a mám pocit hraničící s jistotou, že EU je natolik zabetonovaná v tom socialismu, že už není síly, která by ji dokázala nedestruktivními prostředky reformovat do dobrovolného společenství spolupracujících národních států s volným obchodem a pohybem osob.
Třeba budou mít představitelé států EU koule a v zákulisí se dohodnou na nové EU. Vypoví se smlouva s EU a uzavře se nová. Vím, že si to asi predatavuju jako Hurvínek válku, ale možná je to jediná budoucnost Evropy.

Ano, to je jediná možnost, jak EU udržet. Jenže to by se musely vyměnit vlády ve všech zemích EU, zejména v Německu a Francii, protože to co je tam teď, žádnou skutečnou změnu nepřipustí. Takže spíš považuju za pravděpodobnější, že Německo a Francie budou čím dál víc tlačit na pilu větší integrace a víc zasahovat do záležitostí ostatních států, čímž budou dávat více a více argumentů euroskeptikům v těch státech a to nedopadne pro EU dobře.

RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od RAdek »

Jak je to prosím s, již zde několikrát diskutovaným, odbavením na návazný let v Mnichově při letu z Brna? Rozumím tomu tak, že kufry se odbaví do cílové destinace a v gate v Mnichově se potvrdí, přičemž odbavení druhého segmentu na přepážce v Brně nejde. Jak je ale s on-line check-in? Jde to? Mám oba segmenty na LH kódu a návazný let je letadlem LH. Když jsem letěl před rokem tak, že to bylo na kódu LH, ale návazný let operoval někdo jiný, nešlo to předem vůbec ani osobně ani on-line a první možnost, zajistit bezplatně sezení u sebe, byla až v gate před odletem. Toho bych se rád vyvaroval, letíme teď 4. Předpokládám, že tentokrát bude možné udělat alespoň odbavení už v servisním centru Lufthansy po příletu do MUC, když je to operované jimi, a to i den předem, protože letíme až další den po příletu z Brna. Jaká je praktická zkušenost z poslední doby? Ideální by bylo, kdyby se šlo dopředu odbavit on-line alespoň na druhý segment.

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od jvoj »

RAdek píše:Jak je to prosím s, již zde několikrát diskutovaným, odbavením na návazný let v Mnichově při letu z Brna? Rozumím tomu tak, že kufry se odbaví do cílové destinace a v gate v Mnichově se potvrdí, přičemž odbavení druhého segmentu na přepážce v Brně nejde. Jak je ale s on-line check-in? Jde to? Mám oba segmenty na LH kódu a návazný let je letadlem LH. Když jsem letěl před rokem tak, že to bylo na kódu LH, ale návazný let operoval někdo jiný, nešlo to předem vůbec ani osobně ani on-line a první možnost, zajistit bezplatně sezení u sebe, byla až v gate před odletem. Toho bych se rád vyvaroval, letíme teď 4. Předpokládám, že tentokrát bude možné udělat alespoň odbavení už v servisním centru Lufthansy po příletu do MUC, když je to operované jimi, a to i den předem, protože letíme až další den po příletu z Brna. Jaká je praktická zkušenost z poslední doby? Ideální by bylo, kdyby se šlo dopředu odbavit on-line alespoň na druhý segment.


Moje zkušenost z poslední doby je, že on-line se nejde odbavit z BRQ vůbec (směrem zpět ano), kufr při LH kódech bez problému až do cílové destinace, a co se týče návazných boarding passů u kiosku přes LH service centrem, tak na evropském letu se mi při přestupu o délce 2h podařilo zplašit i místo u okna (4 místa vedle sebe ale pochybuju). Na dálkových letech je to průser, tam už zbývají jen prostřední místa (zkušenost z minulého Listopadu).


Odpovědět