Dádo, matematicka uloha: Pokud by CSA mely na kazdem letisti zalozni letadlo, kolik by jich musely mit ve flotile? A to by asi v kazde destinaci krome letadla musela byt i zalozni posadka, ze? A kolik by to asi tak bylo pilotu a letusek ve vsech destinacich CSA?
Sem rád že tě to pobavilo, byl to účel. Ale tak jako ty umíš skvěle počítat, já zas vyznávám tvrdou logiku.
Pokud je letadlo v PRG a nemůže odletět pro protože nějakýmu francouzovi straší ve věži je příčina zpoždění tato stávka.
Pokud letím linku z BCN a neletím protože nepřiletělo letadlo z PRG je příčinou zpoždění nepřítomnost letadla v BCN.
Samozřejmě chápu že kocourkov airlines nemohou mít záložní letadla kdekoli, dokonce ani v PRG. Jde mi ale o princip, kdy například letadlo TVS obsouloží za víkend X koupáckých destinací, v typicky timing-pressing schedule. Postupně nabalí zpoždění které je na koupáckých letech bráno jako standard a hle, najednou máme potřebu poslat to samé letadlo jako OK 688 do BCN. Jenže ono jaxi ještě není redy po nočním převozu koupáků z Hurghady. Že je za tím možná i technický problém není potřeba někomu říkat, víme přece že v marseille na věži to dva borci sobotu přehnali a máme tedy krásnou, ze strany aerolinky neovlivnitelnou příčinu nynějšího, i všech následných zpoždění.
Pohádka? ale kdeže...
a děkuji jenčíkovi za podporu
komunikační zhovadilost je ten hlavní problém. Hledání výmluv je levicové, nikoli to odškodnění.