V tom věku řídící neodchazejí do důchodu, většinou spíše na jinou pozici ve firmě (typicky výcvik, ale i v provozu jsou tam některé méně náročné pozice). Jinak z ŘLP se myslím běžné neodchazí celkem nikdy, úvaha o 10 letech je mylná (nikdo tě tam násilím držet nebude, ale prostě se to děje jen výjimečně).
Srovnání s VŠ...jak s kterou, že? Na VŠ velmi často student na zkoušce předvede, že tomu rozumí, pak 90% znalostí vypustí a jen si pamatuje, kde je získal. Ve výcviku na řídicího se něco naučíš, a pak se očekává, že to už navždy umíš bez váhání správně použít. Ale mě informace v tomto jsou jen z prvního půl roku výcviku, dal jsem se nedostal
Edit: teď jsem postřehl, žes napsal věk. Jsem si původně nevšiml.
1) můžeš to zkusit. Až na pár dní času za to nic nedáš a přinejmenším Feast stojí za vyzkoušení.
2) vsadil bych se, že 41 už je hodně nadlimit. Snad leda, že bys byl aktivní řídící někde v zahraničí a jen se chtěl přesunout sem.