Tragédie servis opět zasahuje
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Nejak nepobiram co udelalo TVS spatne. Hodina zpozdeni v lete je pro pax co leti casto v pohode akceptovatelna a kdo s tim nepocita, kor na vecerni rotaci, jde proti sobe (nebo kdo se tomu divi). Vydrb na odletu je chyba Cedoku. Zpet byl pruser na letisti RHO predpokladam? Znam spostu kapitanu a FO od Travelu a jejich posledni vec, ktera je zajima, jsou nejake 3 hodiny zpozdeni. Ti lidi sotva vi, ze existuji nejake kompenzace. Drtiva vetsina z nich si neumi vytisknout ani palubni listek, maji to letani z uplne jine perspektivy a problemy cestaku je vubec nezajimaji. Jsou to taky lidi, kteri maji doma nekoho, kdo na ne ceka a za nic na svete nechteji cekat nekde na reckym ostrove x hodin, navic schvalne. Udelali jste si tady z toho TVS dobry nymandy...otazka je, jestli nejste nekteri z vas vetsi, kdyz letite dvakrat za rok letadlem a znate jen placene obcerstveni TVS...se pak nedivim, ze nadavate, kdyz nic jinyho neznate.
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Zpoždění při odletu z destinace je sice nemilé, ale je to také věc přístupu cestovky, U jedné cestovky která dělá pouze Kanáry jsme dostali 3 hodiny před odjezdem na letiště sms, že letadlo neodletělo ještě z Prahy a že předpokládaný odjezd na letiště bude cca za 7 hodin, tudíž máme dojednanou ještě večeři v hotelu. Zajímavé že jiné cestovky odjeli podle plánu plus čekání. Takže ono zpoždění TVS jedna věc a přístup cestovky druhá. Organizace není věci TVS ale cestovky a její přístup ke klientům.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
A bulík v Pardubicích na poli ...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
Re: Tragédie servis opět zasahuje
JiS_Progressus píše:JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
Hmmmm,zase američtí orlové v akci,good job guys
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
aviatic píše:JiS_Progressus píše:JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
Hmmmm,zase američtí orlové v akci,good job guys
Po veleúspěšném přistání N276EA další zářez, dva kousky ke křtu zbývají ...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
aviatic píše:JiS_Progressus píše:JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
Hmmmm,zase američtí orlové v akci,good job guys
Nějak to tu klukům americkým nesvědčí... Než se tu spustí shitstorm na adresu TVS - posádka i letadlo jsou Swift.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Prý byl chvilku problém i s tím MD....v Bojkovicicíh do něj prej najely schody ale FR říká, že lítá v klidu dál a i v rosteru posádek je z PRG psanej dál "normálně".
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
JiS_Progressus píše:JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
To mi připomíná podobnou událost z Pardubic z roku 2013: https://ekonomika.idnes.cz/travel-servi ... zpravy_ert
Re: Tragédie servis opět zasahuje
MarcosFT píše:Nejak nepobiram co udelalo TVS spatne. Hodina zpozdeni v lete je pro pax co leti casto v pohode akceptovatelna a kdo s tim nepocita, kor na vecerni rotaci, jde proti sobe (nebo kdo se tomu divi). Vydrb na odletu je chyba Cedoku. Zpet byl pruser na letisti RHO predpokladam? Znam spostu kapitanu a FO od Travelu a jejich posledni vec, ktera je zajima, jsou nejake 3 hodiny zpozdeni. Ti lidi sotva vi, ze existuji nejake kompenzace. Drtiva vetsina z nich si neumi vytisknout ani palubni listek, maji to letani z uplne jine perspektivy a problemy cestaku je vubec nezajimaji. Jsou to taky lidi, kteri maji doma nekoho, kdo na ne ceka a za nic na svete nechteji cekat nekde na reckym ostrove x hodin, navic schvalne. Udelali jste si tady z toho TVS dobry nymandy...otazka je, jestli nejste nekteri z vas vetsi, kdyz letite dvakrat za rok letadlem a znate jen placene obcerstveni TVS...se pak nedivim, ze nadavate, kdyz nic jinyho neznate.
No v pohode akceptovatelna, ak mas info, ze o tebe vedia pri prestupe a letis so spolocnostami, kde nie je problem urobit check in na vsetky segmenty. Ako sa pise vyssie, pri zajazdoch casto delegat ani nedojde na letisko, len poda info, ze cestujuci maju mrknut na tabulu kvoli check inu a vypari sa, ti co maju hned ludi, tak idu az na letisko, ale o odlietajucich sa uz nestaraju. No a teraz prejdes security, sem sa uz delegat nedostane, letisko na teba hadze bobek a len vidis lietadlo a naskakujuce meskanie, vsetci drzia bobrika, no lne chapem, ze si to ako prva vypije posadka. Prave to, ze urobia len svoju robotu a nic pre zakaznika sa tu hodnoti ako slaba uroven sluzieb. Ked som zacinal, tak mi starsi kolega hovoril, ze nikdy aj tak nebudes vediet vsetko, dolezite je vediet, co potrebuje aktualny zakaznik a to mu dodat. Nemoze sa letuska divit, ze jej ludia nadavaju, ked niekde v hale bez info cakali 8-9 hodin a nikto im ani nic nesiel povedat. Hlavne, ze potom nechapu kriticke hodnotenie na skytrax.
Re: Tragédie servis opět zasahuje
MarcosFT píše:Prý byl chvilku problém i s tím MD....v Bojkovicicíh do něj prej najely schody ale FR říká, že lítá v klidu dál a i v rosteru posádek je z PRG psanej dál "normálně".
Vždyť jo, závady se mají projevit až v provozu, třeba ve FL 330.
Re: Tragédie servis opět zasahuje
JiS_Progressus píše:JiS_Progressus píše:A bulík v Pardubicích na poli ...
https://pardubicky.denik.cz/nehody/na-p ... 80801.html
To bude zas nějaká nekázeň cestujících jako v tom Maďarsku, asi se po přistání moc brzo odpoutali a zuřivě tleskali a letadlo z toho bylo tak mimo, že sjelo. TVS zatím úspěšně drží předpoklad, každý měsíc v sezóně aspoň jeden trapas.
Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje
mandrinka píše:To bude zas nějaká nekázeň cestujících jako v tom Maďarsku, asi se po přistání moc brzo odpoutali a zuřivě tleskali a letadlo z toho bylo tak mimo, že sjelo. TVS zatím úspěšně drží předpoklad, každý měsíc v sezóně aspoň jeden trapas.
Není to nekázeň cestujícího, ale nekázeň najmutého provozovatele letadla Jinak samozřejmě je to blbě, jednoznačně chyba pilota. Ale co má TVS dělat? Je to letadlo a posádka se všemi potřebnými kvalifikacemi a povoleními pro lety po evropě, takže si je TVS regulérně pronajal. Co tady budou vyvádět, to nemohl nikdo vědět, stejně jako u kterékoliv jiné společnosti
Naposledy upravil(a) JackBrno dne 02. 08. 2018, 09:12, celkem upraveno 1 x.
Re: RE: Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje
zdenda píše:JackBrno je neuvěřitelnej provokatér pokud jde o TVS, skrývající se za anonymitu internetu. Reálně by své názory neobhájil ani náhodou:-((
Koupák Zdenda je jen trapný anonymní hejtr, který by své názory v reálu neobhájil ani náhodou, protože doteď nedokázal napsat jediný argument...
Naposledy upravil(a) JackBrno dne 02. 08. 2018, 09:14, celkem upraveno 1 x.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje
mandrinka píše:No odpověděl sis sám, mají naplánovanou 20 min. rezervu. Všichni víme, že to v létě nestačí. Tak mají mít tu rezervu delší, třeba 6 hodin, co já vím, prostě tak, aby létali podle letového řádu. Za tu dobu, co lítám se mi zatím nestalo, že by letadlo odlítalo pozdě proto, že by nebyl stojánek (tzn. mohlo za to letiště), ale s ČSA i Tragédií zcela pravidelně (tzn. vždy) hlásí "Z důvodu pozdního příletu letadla z předchozí destinace se omlouváme za zpoždění, tzn. kdyby si dali rezervu třeba 10 hodin, tak to stáhnou. Bavíme se o ukončení nástupu, nikoliv o okamžiku vzletu, takže sloty za to fakt nemohou. Takže jejich blbost. (Ona by samozřejmě stačila rezerva i menší, třeba hodina, ale to by nemohli tak dojit). Stalo se mi to teď naposledy před měsícem do Madridu, když jsem letěl tam i zpátky, hodinu sekera, tzn. mají to tak už od začátku spočítané, bastardi, v minulosti stejně do Barcelony a Říma (ČSA).
No a jak jsi přišel na to, že ostatní chartery zpoždění nemají? Oni jsou na tom úplně stejně, když se podělá letiště nebo letadlo. A bohužel, ve většině případů to jsou věci neplánované a chaotické a není prostě možné mít permanentně na každý let naplánovanou hodinu rezervu, protože by rázem kapacita flotily poklesla na polovinu a to je ekonomicky úplně mimo realitu. Celý problém je v tom, že u nás se dočteme jen o zpoždění TVS. O ostatních charterech se u nás píše jen velmi sporadicky, protože to nikoho nezajímá, ale problémy mají stejné nebo i horší. Například Thomas Cook, který si teď pronajímá na nějaké lety dokonce A380, aby dostal domů lidi, kteří jim trčí v destinacích až o 4 dny déle, než měli. Nebo TUIfly, kteří mají kvůli dvěma letadlům v servisu obrovská zpoždění i hromadu úplně zrušených letů. Těm zkus vysvětlit, že měli mít v leťáku trochu větší rezervy