Začátky spojene s touto profesí

Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Ano, je pravda, že nevím v jakém stavu nastupovali, a kolik jim je let (ačkoliv tohle beru jako řečnickou otázku). Nicméně nějaké rozhovory s piloty proběhly, a někteří - kolem 30ky - nastupovali s brýlemi, a mají stejné vlastnosti jako na začátku. Myslím tím stejný počet dioptrií atp. Samozřejmě že každý to má jinak, a je taky na něm, jak bude jeho zdraví pokračovat.
Nicméně ti moc děkuji za přání!
Filip.


zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Podle čeho jsi vybíral “ ty nejlepší”, které jsi obvolal? Na webu zjistíš prd...

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Jinak co se mediaclu týče, dnes získáš 1 s jakoukoliv korigovatelnou vadou zraku.

Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Vybíral jsem dle hodnocení lidí na webu, a podle toho, co nabízí. Neříkám, že jsou top, ale z mého hlediska ano.

Tak myslím si, že to co aktuálně na očích "mám", je lehká vada, se kterou lze pokračovat. Uvidím co mi řeknou tam, jakmile do toho půjdu.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Počítej s tím, že jakmile si uděláš medical, musíš ho pravidelně prodlužovat, dělat si ho hodně dopředu, než začneš výcvik je nesmysl.


Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Nechci ho dělat teď, zbytečně do toho vrazit peníze, než začnu, budu muset.
Co mě hodně zaujalo - 0-ATPL program od FA. Víceméně kladné recenze, možnost výcviku v USA, a celkem fajn cena.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Time building si můžeš v USA nalítat vždycky, na to nemusíš lítat u FA.

Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Jenom by mě zajímala jedna věc, a to sice kolik přibližně stojí obnova licence. Jak to tam přesně je. Jediné co vim, tak že se musí obnovovat každý pul rok, pokud se nepletu.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Obnova licence? Nevím co myslíš... Aby sis udržel platné papíry, musíš mít určitý nálet za rok.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od JackBrno »

Final Sequence píše:Jenom by mě zajímala jedna věc, a to sice kolik přibližně stojí obnova licence. Jak to tam přesně je. Jediné co vim, tak že se musí obnovovat každý pul rok, pokud se nepletu.

Licence se neobnovuje, ale udržuje a to létáním :)

Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Ehm, tak to radši smažu, a budu dělat že jsem nic nenapsal. :lol:

Myslel jsem že je to stejné jako lékařské potvrzení.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od zbozivulekral »

Pak máš ještě zbytečnosti typu průkaz radiotelefonisty, u kterých si musíš hlídat platnost...

Final Sequence
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Final Sequence »

Jojo, o nějakých vím. Průkaz radiotelefonisty mi nevím proč, ale z nějakého důvodu zní jako z druhé světové války. :lol: :lol:

Bourák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15. 01. 2019, 14:15
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od Bourák »

Zdravím,
Napsal jsem ti do SZ, podívej se tam. ;)

ondrej21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 16. 08. 2018, 09:16
Stav: Offline

Re: Začátky spojene s touto profesí

Příspěvek od ondrej21 »

zbozivulekral píše:Vzdělání je úplně jedno, jen musíš mít maturitu. Nikoho to nezjímá. Jediné co ti může pomoci je VUT mají tam nějaký letecký obor, kterýkdyž vystuduješ nemusíš dělat ATPL teorii, čímž ušetříš cca. 80 tis.


Ano sice tam ten obor je, ale má to pár nevýhod. 1. Musíš se k němu dostat, to znamená mít PPL před 3. semestrem a za 2. se k němu musíš dostat přes první rok Strojírenství, což fakt není pro každého, srát se s konstruováním, chemií atd. Ano sice máš Bc. ale zajímá mě, jak velký je to plus u výběrového řízení


Odpovědět