Začátky spojene s touto profesí
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Ano, je pravda, že nevím v jakém stavu nastupovali, a kolik jim je let (ačkoliv tohle beru jako řečnickou otázku). Nicméně nějaké rozhovory s piloty proběhly, a někteří - kolem 30ky - nastupovali s brýlemi, a mají stejné vlastnosti jako na začátku. Myslím tím stejný počet dioptrií atp. Samozřejmě že každý to má jinak, a je taky na něm, jak bude jeho zdraví pokračovat.
Nicméně ti moc děkuji za přání!
Filip.
Nicméně ti moc děkuji za přání!
Filip.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Podle čeho jsi vybíral “ ty nejlepší”, které jsi obvolal? Na webu zjistíš prd...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Jinak co se mediaclu týče, dnes získáš 1 s jakoukoliv korigovatelnou vadou zraku.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Vybíral jsem dle hodnocení lidí na webu, a podle toho, co nabízí. Neříkám, že jsou top, ale z mého hlediska ano.
Tak myslím si, že to co aktuálně na očích "mám", je lehká vada, se kterou lze pokračovat. Uvidím co mi řeknou tam, jakmile do toho půjdu.
Tak myslím si, že to co aktuálně na očích "mám", je lehká vada, se kterou lze pokračovat. Uvidím co mi řeknou tam, jakmile do toho půjdu.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Počítej s tím, že jakmile si uděláš medical, musíš ho pravidelně prodlužovat, dělat si ho hodně dopředu, než začneš výcvik je nesmysl.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Nechci ho dělat teď, zbytečně do toho vrazit peníze, než začnu, budu muset.
Co mě hodně zaujalo - 0-ATPL program od FA. Víceméně kladné recenze, možnost výcviku v USA, a celkem fajn cena.
Co mě hodně zaujalo - 0-ATPL program od FA. Víceméně kladné recenze, možnost výcviku v USA, a celkem fajn cena.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Time building si můžeš v USA nalítat vždycky, na to nemusíš lítat u FA.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Jenom by mě zajímala jedna věc, a to sice kolik přibližně stojí obnova licence. Jak to tam přesně je. Jediné co vim, tak že se musí obnovovat každý pul rok, pokud se nepletu.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Obnova licence? Nevím co myslíš... Aby sis udržel platné papíry, musíš mít určitý nálet za rok.
Re: RE: Re: Začátky spojene s touto profesí
Final Sequence píše:Jenom by mě zajímala jedna věc, a to sice kolik přibližně stojí obnova licence. Jak to tam přesně je. Jediné co vim, tak že se musí obnovovat každý pul rok, pokud se nepletu.
Licence se neobnovuje, ale udržuje a to létáním
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Ehm, tak to radši smažu, a budu dělat že jsem nic nenapsal.
Myslel jsem že je to stejné jako lékařské potvrzení.
Myslel jsem že je to stejné jako lékařské potvrzení.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Pak máš ještě zbytečnosti typu průkaz radiotelefonisty, u kterých si musíš hlídat platnost...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 30
- Registrován: 19. 08. 2018, 22:56
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 757 - Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Začátky spojene s touto profesí
Jojo, o nějakých vím. Průkaz radiotelefonisty mi nevím proč, ale z nějakého důvodu zní jako z druhé světové války.
Re: Začátky spojene s touto profesí
Zdravím,
Napsal jsem ti do SZ, podívej se tam.
Napsal jsem ti do SZ, podívej se tam.
Re: Začátky spojene s touto profesí
zbozivulekral píše:Vzdělání je úplně jedno, jen musíš mít maturitu. Nikoho to nezjímá. Jediné co ti může pomoci je VUT mají tam nějaký letecký obor, kterýkdyž vystuduješ nemusíš dělat ATPL teorii, čímž ušetříš cca. 80 tis.
Ano sice tam ten obor je, ale má to pár nevýhod. 1. Musíš se k němu dostat, to znamená mít PPL před 3. semestrem a za 2. se k němu musíš dostat přes první rok Strojírenství, což fakt není pro každého, srát se s konstruováním, chemií atd. Ano sice máš Bc. ale zajímá mě, jak velký je to plus u výběrového řízení