H_K píše:Ale je to asi nevyhnutelné, dnešní doba je na boření funkčních celků jako dělaná. Materiál, který chodí ze škol by to asi stejně neudržel.
No dnešní doba je dělaná spíš na to že by lidi platili pomalu i za lítající cihlu.... Ale na český management má smůlu spousta firem, ČSA asi jednu z největších... Co je úspěšné a roste, tak má vlastníky a vedení odjinud, škoda že to nepotkalo ČSA, aspoň na úrovni Austrianu by něco u nás žít mohlo... Obor roste jako nikdy, naše ekonomika i tursiti do Prahy tuplem a oni maj 2,6 mil pax ročně, njn...
Ideálně zrušit a začít znova a lépe, viz Swiss třeba...
1. Uvítám, když nám uvedeš nějaké příklady ohledně těch strašlivých českých manažerů. Co se mých zkušeností týče, tak pobočky zahraničních společností, vedené cizinci se u nás chovají tak, jak by si doma ani nemohli pomyslet, že by se chovali. Třeba ČSOB uvedu jako příklad z poslední doby.
2. Management ČSA byl dlouhá léta tragický, ale bylo to tím, že to všechno byli poliičtí nominanti a ČSA dostali jako za odměnu jako trafiku.
3. S Austrianem jsi úplně mimo mísu, neboť Austrian před několika lety před bankrotem zachránila Lufthansa; dnes je její dcerou Lufthansy, není to žádná životaschopná ajrolinka.
4. Naše ekonomika roste především na papíře....a hodně brzy to skončí a turisti nejsou samospasitelní, když pominu, že podstatná část z toho, co lítá do Prahy je zvěř a zajímá ji jen levný chlast a holky.
5. Časy pro zakládání nových ajrolinek jsou pryč, stávající bojují již delší dobu o přežití, nové nikdo ani v bohatších zemích nezakládá. Tudíž šance něco funkčního u nás vytvořit je nulová. Vzpomeň na loňský bankrot Air Berlin...a to bylo v Německu.