Fabo píše:IMHO A319 pujdou pryc (pokud je bude mit kdo vzit) nebo litat venku (pokud je bude mit kdo vzit). Preci jen jsou to posadky CSA a tedy nejspis drazsi. A se zbavenim se A319 se lze zbavit i udrzby A.
Co do prevzeti ATR/slouceni CSA a TVS, CSA je jeste porad hodne moc silna znacka aby to slo. A Smartwings/Travel Service jsou zas moc jiny byznys aby to slo dat pod CSA.
Spis je realne, ze se to slouci operacne, ale komercne zustane CSA a pak QS, zrejme pod brandem Smartwings.
Jinak co se tyce interieru, ono je to celkem prast jak uhod. U zustavajicich A319 je to o neco hodne malo lepsi, nicmene nic nebrani QS nasadit do Bcek az budou pod OK brandem taky neco lepsiho. A jestli to treba udelaj jak to ma KL, tak to je lepsi nez OK A319.
Silná značka? A co z ní zbylo, pár ATRek?
Mně osobně ten princip, že si TVS prodává letenky na de facto svoje linky (resp. linky provozované svými letadly) pod značkou ČSA, přijde jako podvod... A pokud ČSA přijde o A319 a ATR42, tak bych tu značku klidně zrušil... Lidi nejsou blbý, časem zjistí, že s žádnými ČSA ve skutečnosti neletí...
A co se týče bulíků, to by mě celkem zajímalo, jestli budou přebarveny do barev ČSA, a jestli jim změní interiéry. Jak sleduju byznys TVS, tak o tom dost pochybuju, že se tak stane.
Každopádně, je nutné objektivně uznat, že tenhle model TVS/ČSA asi funguje, když ČSA přibývají cestující a vykazují zisk. Předpokládám, že klientela létající do a z Prahy bude poměrně nenáročná, když jim nevadí, že si kupují letenku u "tradičního dopravce" a pak letí letadlem v charterové / low-costové konfiguraci. Čekal bych, že s nimi po takové zkušenosti už nikdo nikdy nepoletí, ale lidem to evidentně nevadí. Tak to takhle možná bude fungovat i nadále.