amey píše:A ted´si kluci představte, že sem přijde konkurence airFISCHER s letadly typu Boeing 700/ 800NG - TVS mám totální monopol a dělá si co chce.
Na letištích běžně v létě 12 a více hodin čekající cestující bez jediné info od TVS, nakonec ležící jak staří, tak mladí, maminy s malými dětmi, všichni jako stádo a jak dobytek na betonový podlaze (dobytek má alespoň podestýlku), nebot´TVS na cestující totálně a z vysoka s..e!!! A samozžejmě u TVS při takovýmh obrovským zpoždění žádný hotel neexistuje!!! Přestože je to povinnost dopravce. S..ou na to! Ano, to je mi stalo a dalším stovkám lidí během tohoto roku a dalším stovkám lidí i předtím. Také se umístil TVS mezi posledními 10 nejhoršími leteckými společnostmi na světe a to již 3X!! Viz. hodnocení mezinárodně uznávané Skytrax. Servis na palubě TVS?? Voda pouze při omdlévání a se slitováním snad zdarma, jinak vše naprosto předraženě nechutné.
Myslím, že namísto blábolů o tom co kdo a kde a jak dlužil, o čemž mnoho nevím ani já, ani vy, pouze různě z médií a ty jsou ne zrovna objektivní, zkuste se na to podívat tak, že někdo nový KONEČNĚ do tohodle smrdutýho rybníka pod taktovkou TVS vůbec vstupuje!
Fandím Václavovi, protože jeho bývalý FISCHER air měl s TVS nesrovnatelný servis, založený na vysoké profesionalitě a ne na tom, co TVS a jeho odnož Smartwings dokáže čechům naservírovat - a co češi vlastně snesou. Držím v každém případě Václavovi pěsti, at´ to dopadne.
To, cos napsal na adresu Tragedie Servisu je plná pravda a dobře se to čte...takový JackBrno Ti to ale svými pseudoargumenty jak si myslí, vyvrátí:-). S Fischer air jsem letěl kdysi taky, 2x, to se kvalitou a hlavně včasností s TVS nedalo srovnat:-(