Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu (TR kompletni)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu (TR kompletni)
Podzim v plnem proudu je tu a tak prichazim s dalsim TR ze zacatku minuleho mesice. Jak uz to u nasi party byva, nasla se letenka, ktera byl jak cenove a taky typove hodne zajimava a zbytek se zacal planovat okolo. Nejdrive jsme byli dva, pak se pridal 3. a nakonec 4. clen tymu.
Pri brouzdani letenek na netu jsem objevil zajimavy one way tarif na trase OVD-MAD-LHR-MAN vystaveny IB za nejakych 59 eur, navic OVD-MAD mel letet A320neo a MAD-LHR A340-600 (tento typ mi zatim chybel ve sbirce). Letenku jsme okamzite zakoupili spolecne s Vladem. Pozdeji se rozhodl k nam pridat Misa, ale jelikoz mel trosku jine plany ke konci vyletu, tak nakonec letel jen OVD-MAD-LHR a ten samy vecer z LHR do PRG s BA. Nakonec jsme cestu pojali tak, ze budeme zapijet Vladova narozene syna Vlada jr. Asi tak 3 mesice pred cestou jsme se zkontaktovali s dalsim clenem tohoto fora Milanem (Mainland), kteremu se zalibily nase cesty a tak se rozhodl pridat k nam na prvni vylet. I on je novopeceny tatinek, takze zapijeni novorozencu bylo o to vetsi.
Letenky z OVD byly zakoupene. Ale jak do OVD a taky pridat nove letiste. Nejdrive jsme uvazovali letet do SDR nebo VIT a odtud po zemi. Do te doby nez jsem narazil na linku Iberie, operovane jejich regionalni dcerou Air Nostrum do Leon (LEN). Toto letiste jsem mel delsi dobu v hledacku, hlavne kdyz tam jeste letala dneska jiz zkrachovala spolecnost LagunAir nebo Lagunaair. Leon je od OVD coby kamenem dohodil, a spojeni mezi temito mesty zabezpecuji nekolikrat dennevy vlaky RENFE. Navic kdyz se pozorne podivate na mapu, tak velka cast cesty vede horama, jeden muze pozorovat hlubo srazy, udoli, kravy, skoro jako v Alpach. Let BCN-LEN leta asi jen 2-3 x tydne. Tak padla volba na ctvrtecni let, ktery leti nekdy okolo 18 hod. Idealni cas a taky kopec moznosti jak se ten den dostat do BCN z PRG nebo VIE. Jelikoz je letenka BCN-LEN pomerne draha, tak jsme se rozhodli vyuzit nejake aviosy na nakup letenku. Ve finale jsme dali 4000 avisou a cca 550 kc taxy.
Ct BCN-LEN, So OVD-MAD-LHR-MAN.
Pro cestu do BCN jsme ja i Misa zvolili dopravce Vueling s odletem v 1050 rano. Vlado a Milan, ktery je z Brna zvolili odlet z VIE s tou samou spolecnosti a temer identickym casem odletu. Takze tentokrat byl sraz v BCN.
Ja, Vlado a Milan jsme planovali letet az do MAN, jediny Misa letel jen OVD-MAD-LHR, a pak stejny vecer do PRG s BA.
Dlouho jsem spekuloval jak domu z MAN, nechtel jsem nudny primy let a taky bych rad pridal nejake nove letiste po ceste zpatky. Nejdrive jsem se dival na lety z LBA, pak z EMA. Ale nejak to moc nevychazelo, kluci jeste nebyli rozhodnuti taky a pak jsem narazil na let z BHX do Varsavy Modlinu (druhe Varsavske letiste), ktere jsem mel taky v hledacku, ale jeste nebyla prilezitost se tam podivat. Proto jsem usoudil, ze to bude dobry duvod pro cestu nazpet to vzit pres WMI. Jenze odlet byl z BHX v 725 rano. do MAN jsme meli prilet okolo 22 hod vecer v sobotu. Si rikam, ze uz jsem stary na to, abych celou noc procestoval busem do BHX s prijezdem nekdy okolo 3:30 rano a pak cekal 4 hod na odlet. No ale verte, skoro ve 40 letech jsem takovy blazen, ale od takovych akci upoustim a podstupuji skoro vyjimecne.
Nakonec jsem se rozhodl tedy pro moznost navratu pres WMI. Proto jsem koupil jizdenku s national express z centra mesta do BHX, pote FR do WMI za nejakych 19 GBP. Prilet do WMI okolo 10:50 dopoledne. Rozhodoval jsem se jestli poletim letem OK ve 14:40 nebo tim vecernim v 19:35 nebo jak to leta. Nakonec padla volba na drivejsi spoj. Ten jsem zakoupil pred edreams se znacnou slevou diky platbe jednou kreditkou za cca 42 eur. Pro cestu z WMI do WAW jsem zvolil primy spoj mistniho autobusoveho dopravce a jejich akcni cenu 9PLN. Cca mesic pred odletem prisel z edreams email, ze let CSA byl posunuty ze 1440 an 1535. TO me ani tak nevadilo, alespon jsem mel vetsi rezervu v pripade nejake zpozdeni.
Vlado a Milan se rozhodli nakonec prenocovat v MAN u letiste na hotelu. V nedeli rano leteli spolecne FR do BGY a pote se jejich cesty taky rozdelily. Vlado to vzal FR letem do BTS a Milan do OSR, jelikoz mu OSR dosud chybela ve sbirce.
Tady jsou jednotlive mapky lety kazdeho z nas.
Spanelsko ma neco do sebe, hlavne mensi a odlehjelsi regiony mimo hlavni trasy. S Vladem jsme byli v San Sebastianu pred lety a strasne se nam tam libilo. Tak jsme si rikali ze Leon a Oviedo budou na tom podobne. A zklamani jsme opravdu nebyli. V Leonu v den priletu byla nejaka mistni slavnost, takze na namesti a v ulickach stareho mesta bylo moznost nasavat vune ruznych mistnich pokrmu, nebo si zakoupit rucne vyrabene zbozi, syry, atd. Atmosfera byla super, jidlo fantasticke, stejne jako pintos bary. Nejde tomu nic vytknout, vsude se kazdy usmiva, je videt z lidi pohoda, nadseni pro svoji praci. Co vic si prat.
No a ted uz dost psani a radsi se s Vami podelim o fotky a vizualni stranku celeho vyletu.
04.10.2018 PRG-BCN VUELING A320 EC-KDH
Rano jsme se sesli na letisti cca hodinu pred odletem. Ja jsem dorazil o neco driv a sel si dat par piv do salonku Menzies (ktery mimo jine stoji za velkou belu co se tyce jidla), ale na pivko staci, nebot jsem mel letenku koupenou a vystavenou jako let Iberie, ikdyz to operoval Vueling.
Pristani nacas, ikdyz jsme z PRG odletali cca s 20 min sekerou
Po vystupu z letadla se potkava cela skupina na nasem gatu a mirime do salonku na prvni drink a zapijeni novorozencu muze zacit.
One World salonek v BCN je prijemny co se tyce vyberu jidla, piti. Bylo tam pomerne tesno z duvodu velkeho mnozstvi lidi.
Jelikoz Milan byl novacek v nasi skupine, tak jsme si meli hodne co rict, povidat o svych zazitcich z cest, detech, a vsem moznem. Cas rychle utikal a blizil se cas nastupu smer Leon.
04.10.2018 BCN-LEN IBERIA CRJ1000 EC-MTZ
Jsme vyfasovali kazdy dvojku na exit row, takze mista bylo kralovsky. CRK je pohodlne letadlo, ktera se pomalu stave mym oblibenym regionalnim strojem.
Pristani v Leon bylo jeste za svetla. Leon je velmi male regionalni letiste s hrstkou letu. Na plose parkovala 737 od Enter Airu.
Na letiste nejezdi zadna MHD. Taxiku zde bylo po skromku a nez jsme se rozkoukali, tak zadny taxik tu nebyl, anebo to tam tam byly, tak na nekoho cekali. No nic, postarsi pan sel na parkovisti ke svemu autu, a tak jsme se ho zeptali jestli nejede do Leonu nahodem a nahodem jel. Vzal nas sebou a ikdyz jsme mu vnucovali nejake penize, nic po nas nechtel. Bylo to moc mile gesto, ktere se nam nestalo poprve na nasich cestach.
Pro prijezdu do Leonu jsme se sli ubytovat a pote vyrazili do ulic mesta. Jelikoz se zde konala nejaka mistni slavnost, ulice byly plne lidi, stanku z obcerstvenim a jinym jidlem, vsude hrala hudba, a lidi se bavili/ veselili.
Po prohlidce basiliky na nas prisel hlad a tak bylo na case najit nejaky podnik. Nakonec jsme udelali tour de Leon a ochutnavali u poulicnich prodejcu a hospod ruzne dobroty a pivka a tim taky prosli cele vecerni centrum.
pak jsme zakotvili v jednom podniku na pivko.
Pote jsme se sli opet projit a na jednom namesti objevili velky stan, kde hrala take nejaka mistni kapela. U stanku s jidlo na velke panvi bylo cosi hnedeho, neco jako nase jelitko. Tak jsme si to objednali, k tomu pivko do kelimku. Ve finale to bylo opravdu jelitko, a chutnalo to jinak nez u nas, ale bylo to vyborne.
a pote se vydali na hotel naplneni k prasknuti k zaslouzenemu odpocinku.
Pokracovani nize...
Pri brouzdani letenek na netu jsem objevil zajimavy one way tarif na trase OVD-MAD-LHR-MAN vystaveny IB za nejakych 59 eur, navic OVD-MAD mel letet A320neo a MAD-LHR A340-600 (tento typ mi zatim chybel ve sbirce). Letenku jsme okamzite zakoupili spolecne s Vladem. Pozdeji se rozhodl k nam pridat Misa, ale jelikoz mel trosku jine plany ke konci vyletu, tak nakonec letel jen OVD-MAD-LHR a ten samy vecer z LHR do PRG s BA. Nakonec jsme cestu pojali tak, ze budeme zapijet Vladova narozene syna Vlada jr. Asi tak 3 mesice pred cestou jsme se zkontaktovali s dalsim clenem tohoto fora Milanem (Mainland), kteremu se zalibily nase cesty a tak se rozhodl pridat k nam na prvni vylet. I on je novopeceny tatinek, takze zapijeni novorozencu bylo o to vetsi.
Letenky z OVD byly zakoupene. Ale jak do OVD a taky pridat nove letiste. Nejdrive jsme uvazovali letet do SDR nebo VIT a odtud po zemi. Do te doby nez jsem narazil na linku Iberie, operovane jejich regionalni dcerou Air Nostrum do Leon (LEN). Toto letiste jsem mel delsi dobu v hledacku, hlavne kdyz tam jeste letala dneska jiz zkrachovala spolecnost LagunAir nebo Lagunaair. Leon je od OVD coby kamenem dohodil, a spojeni mezi temito mesty zabezpecuji nekolikrat dennevy vlaky RENFE. Navic kdyz se pozorne podivate na mapu, tak velka cast cesty vede horama, jeden muze pozorovat hlubo srazy, udoli, kravy, skoro jako v Alpach. Let BCN-LEN leta asi jen 2-3 x tydne. Tak padla volba na ctvrtecni let, ktery leti nekdy okolo 18 hod. Idealni cas a taky kopec moznosti jak se ten den dostat do BCN z PRG nebo VIE. Jelikoz je letenka BCN-LEN pomerne draha, tak jsme se rozhodli vyuzit nejake aviosy na nakup letenku. Ve finale jsme dali 4000 avisou a cca 550 kc taxy.
Ct BCN-LEN, So OVD-MAD-LHR-MAN.
Pro cestu do BCN jsme ja i Misa zvolili dopravce Vueling s odletem v 1050 rano. Vlado a Milan, ktery je z Brna zvolili odlet z VIE s tou samou spolecnosti a temer identickym casem odletu. Takze tentokrat byl sraz v BCN.
Ja, Vlado a Milan jsme planovali letet az do MAN, jediny Misa letel jen OVD-MAD-LHR, a pak stejny vecer do PRG s BA.
Dlouho jsem spekuloval jak domu z MAN, nechtel jsem nudny primy let a taky bych rad pridal nejake nove letiste po ceste zpatky. Nejdrive jsem se dival na lety z LBA, pak z EMA. Ale nejak to moc nevychazelo, kluci jeste nebyli rozhodnuti taky a pak jsem narazil na let z BHX do Varsavy Modlinu (druhe Varsavske letiste), ktere jsem mel taky v hledacku, ale jeste nebyla prilezitost se tam podivat. Proto jsem usoudil, ze to bude dobry duvod pro cestu nazpet to vzit pres WMI. Jenze odlet byl z BHX v 725 rano. do MAN jsme meli prilet okolo 22 hod vecer v sobotu. Si rikam, ze uz jsem stary na to, abych celou noc procestoval busem do BHX s prijezdem nekdy okolo 3:30 rano a pak cekal 4 hod na odlet. No ale verte, skoro ve 40 letech jsem takovy blazen, ale od takovych akci upoustim a podstupuji skoro vyjimecne.
Nakonec jsem se rozhodl tedy pro moznost navratu pres WMI. Proto jsem koupil jizdenku s national express z centra mesta do BHX, pote FR do WMI za nejakych 19 GBP. Prilet do WMI okolo 10:50 dopoledne. Rozhodoval jsem se jestli poletim letem OK ve 14:40 nebo tim vecernim v 19:35 nebo jak to leta. Nakonec padla volba na drivejsi spoj. Ten jsem zakoupil pred edreams se znacnou slevou diky platbe jednou kreditkou za cca 42 eur. Pro cestu z WMI do WAW jsem zvolil primy spoj mistniho autobusoveho dopravce a jejich akcni cenu 9PLN. Cca mesic pred odletem prisel z edreams email, ze let CSA byl posunuty ze 1440 an 1535. TO me ani tak nevadilo, alespon jsem mel vetsi rezervu v pripade nejake zpozdeni.
Vlado a Milan se rozhodli nakonec prenocovat v MAN u letiste na hotelu. V nedeli rano leteli spolecne FR do BGY a pote se jejich cesty taky rozdelily. Vlado to vzal FR letem do BTS a Milan do OSR, jelikoz mu OSR dosud chybela ve sbirce.
Tady jsou jednotlive mapky lety kazdeho z nas.
Spanelsko ma neco do sebe, hlavne mensi a odlehjelsi regiony mimo hlavni trasy. S Vladem jsme byli v San Sebastianu pred lety a strasne se nam tam libilo. Tak jsme si rikali ze Leon a Oviedo budou na tom podobne. A zklamani jsme opravdu nebyli. V Leonu v den priletu byla nejaka mistni slavnost, takze na namesti a v ulickach stareho mesta bylo moznost nasavat vune ruznych mistnich pokrmu, nebo si zakoupit rucne vyrabene zbozi, syry, atd. Atmosfera byla super, jidlo fantasticke, stejne jako pintos bary. Nejde tomu nic vytknout, vsude se kazdy usmiva, je videt z lidi pohoda, nadseni pro svoji praci. Co vic si prat.
No a ted uz dost psani a radsi se s Vami podelim o fotky a vizualni stranku celeho vyletu.
04.10.2018 PRG-BCN VUELING A320 EC-KDH
Rano jsme se sesli na letisti cca hodinu pred odletem. Ja jsem dorazil o neco driv a sel si dat par piv do salonku Menzies (ktery mimo jine stoji za velkou belu co se tyce jidla), ale na pivko staci, nebot jsem mel letenku koupenou a vystavenou jako let Iberie, ikdyz to operoval Vueling.
Pristani nacas, ikdyz jsme z PRG odletali cca s 20 min sekerou
Po vystupu z letadla se potkava cela skupina na nasem gatu a mirime do salonku na prvni drink a zapijeni novorozencu muze zacit.
One World salonek v BCN je prijemny co se tyce vyberu jidla, piti. Bylo tam pomerne tesno z duvodu velkeho mnozstvi lidi.
Jelikoz Milan byl novacek v nasi skupine, tak jsme si meli hodne co rict, povidat o svych zazitcich z cest, detech, a vsem moznem. Cas rychle utikal a blizil se cas nastupu smer Leon.
04.10.2018 BCN-LEN IBERIA CRJ1000 EC-MTZ
Jsme vyfasovali kazdy dvojku na exit row, takze mista bylo kralovsky. CRK je pohodlne letadlo, ktera se pomalu stave mym oblibenym regionalnim strojem.
Pristani v Leon bylo jeste za svetla. Leon je velmi male regionalni letiste s hrstkou letu. Na plose parkovala 737 od Enter Airu.
Na letiste nejezdi zadna MHD. Taxiku zde bylo po skromku a nez jsme se rozkoukali, tak zadny taxik tu nebyl, anebo to tam tam byly, tak na nekoho cekali. No nic, postarsi pan sel na parkovisti ke svemu autu, a tak jsme se ho zeptali jestli nejede do Leonu nahodem a nahodem jel. Vzal nas sebou a ikdyz jsme mu vnucovali nejake penize, nic po nas nechtel. Bylo to moc mile gesto, ktere se nam nestalo poprve na nasich cestach.
Pro prijezdu do Leonu jsme se sli ubytovat a pote vyrazili do ulic mesta. Jelikoz se zde konala nejaka mistni slavnost, ulice byly plne lidi, stanku z obcerstvenim a jinym jidlem, vsude hrala hudba, a lidi se bavili/ veselili.
Po prohlidce basiliky na nas prisel hlad a tak bylo na case najit nejaky podnik. Nakonec jsme udelali tour de Leon a ochutnavali u poulicnich prodejcu a hospod ruzne dobroty a pivka a tim taky prosli cele vecerni centrum.
pak jsme zakotvili v jednom podniku na pivko.
Pote jsme se sli opet projit a na jednom namesti objevili velky stan, kde hrala take nejaka mistni kapela. U stanku s jidlo na velke panvi bylo cosi hnedeho, neco jako nase jelitko. Tak jsme si to objednali, k tomu pivko do kelimku. Ve finale to bylo opravdu jelitko, a chutnalo to jinak nez u nas, ale bylo to vyborne.
a pote se vydali na hotel naplneni k prasknuti k zaslouzenemu odpocinku.
Pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 06. 11. 2018, 15:53, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu
Rano po probuzeni jsme si to zamirili rovnou na vlakove nadrazi odkud nam jel vlak do Ovieda v regionu Asturias. za cca 3 hod jizdu jsme zaplatili okolo 8 eur na osobu v 1. tride. Jizdenka byla kupovana nekolik mesicu pred cestou.
Behem cesty jsme popijeli pivko, Milan spal a Misa dohanel resty v praci. Krajina kterou vlak projizdi je malebna, Hluboka udoli, kopce, kravy, tunely, mestecka v horach, proste porad bylo na co koukat.
Po prijezdu od Ovieda jsme se sli ubytovat na hotel, ktery byl coby kamenem dohodil od vlakoveho nadrazi a pote vyrazili na nejaky obed.
Jelikoz byl patek, takze v restauracich behem obeda meli vsude menicka. Proto jsem vybrali jednu z nich. Nakonec volba byla vyborna, 9 ecek za predkrm, hlavni chod, desert a k tom lahev vina a nealko. Proste za hubicku
Majitel restaurace prisel s uctem za 36 eur. My mu nastul hodili 2 dvacky a sup na pruzkum stareho mesta.
Oviedo je malebne mestecko, plne zelene, soch, starych budov, je ciste, vzdusne a navic kdyz bylo okolo 20 stupnu, idealni cas na navstevu.
Jelikoz bylo docela teplo, a my dostali zizen, tak jsme hledali nejakou hospudku. Po chvilce zapadame do Arrocería La Genuina de Cimadevilla, ktera je na pul restauraci a hospodou.
Po studenem pivku jsme si to zamirili na hotel si trosku odpocinout, nez vyrazime vecer do viru mesta
Na veceri jsme skoncili ve stejnem podniku, jako odpoledne na pivku. Dali jsme si narez spaleskych uzenin a k tom jedno chapadlo chobotnice. Oboji bylo vyborne, opet ceny lidove, cca 10 eur za jidlo. Byly jsme prezrani, ze jsme se ani hybat nemohli.
Po veceri jsme se dokutaleli na hotel a zacali travit. Autobus jsme meli koupeni na 9 hod ranni. Cesta na letiste trva cca 45 min. Jeste pred cestou na letiste jsme si na nadrazi koupili ke snidani Churros a kavicku
cesta zpatky domu bude v pokracovani nize
Behem cesty jsme popijeli pivko, Milan spal a Misa dohanel resty v praci. Krajina kterou vlak projizdi je malebna, Hluboka udoli, kopce, kravy, tunely, mestecka v horach, proste porad bylo na co koukat.
Po prijezdu od Ovieda jsme se sli ubytovat na hotel, ktery byl coby kamenem dohodil od vlakoveho nadrazi a pote vyrazili na nejaky obed.
Jelikoz byl patek, takze v restauracich behem obeda meli vsude menicka. Proto jsem vybrali jednu z nich. Nakonec volba byla vyborna, 9 ecek za predkrm, hlavni chod, desert a k tom lahev vina a nealko. Proste za hubicku
Majitel restaurace prisel s uctem za 36 eur. My mu nastul hodili 2 dvacky a sup na pruzkum stareho mesta.
Oviedo je malebne mestecko, plne zelene, soch, starych budov, je ciste, vzdusne a navic kdyz bylo okolo 20 stupnu, idealni cas na navstevu.
Jelikoz bylo docela teplo, a my dostali zizen, tak jsme hledali nejakou hospudku. Po chvilce zapadame do Arrocería La Genuina de Cimadevilla, ktera je na pul restauraci a hospodou.
Po studenem pivku jsme si to zamirili na hotel si trosku odpocinout, nez vyrazime vecer do viru mesta
Na veceri jsme skoncili ve stejnem podniku, jako odpoledne na pivku. Dali jsme si narez spaleskych uzenin a k tom jedno chapadlo chobotnice. Oboji bylo vyborne, opet ceny lidove, cca 10 eur za jidlo. Byly jsme prezrani, ze jsme se ani hybat nemohli.
Po veceri jsme se dokutaleli na hotel a zacali travit. Autobus jsme meli koupeni na 9 hod ranni. Cesta na letiste trva cca 45 min. Jeste pred cestou na letiste jsme si na nadrazi koupili ke snidani Churros a kavicku
cesta zpatky domu bude v pokracovani nize
Naposledy upravil(a) alesesl dne 06. 11. 2018, 20:15, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu
Toto je finalni cast TR, tedy cesty z Ovieda domu.
vsichni 4 jsme meli spolecne segmenty OVD-MAD-LHR a pak dalsi 3 lidi LHR-MAN.
Na letiste jsme dorazili relativne brzy. Vice jak 2 hod pred odletem. OVD je mimo sezonu male regionalni letiste s hrstkou letu. Ikdyz byla sobota, takze pocet letu byl asi jeste mensi, nez v jine pracovni dny. Jinak letiste je ciste, vzdusne, ciste zachody. Jediny minus je to, ze zde neni salonek.
06.10.2018 OVD-MAD IBERIA A320neo EC-MXY
Let do MAD pro me jeste lepsi tim, ze se jednalo o muj prvni let s A320neo. Interier skoro noveho letadle opravdu vonel novotou. Let byl hodne plny, vetsina pax presedala v MAD na jine lety po Spanelsku, Evrope a i mimo ni.
Let do Madridu trval cca hodinu. Startovali jsme smer z drahy 29 smer Biskajsky zaliv, pak leva ostra zatacka, a pote let smer jih.
Po priletu v MAD clovek musi na T4S (satellite) terminal, odkud odletaji lety mimo Schengen. Tesili jsme se hlavne na nove zrekonstruovany salonek IB, ale ze vseho nejvic na let s A346 do LHR.
06.10.2018 MAD-LHR IBERIA A340-600 EC-IOB
Nastup do velkeho letadla byl kultivovany a rychly. S Vladem jsme vyfasovali mista u Emergency exit row, ktere byly hnedka u druhych dveri. Mista na nohy bylo kralovsky, ale posudte sami.
Pristani v LHR bylo za husteho deste. Zde jsme se taky rozloucili s Misou, ktery musel na T3, aby stihl vecerni s BA do PRG. Zustali jsme 3 a zamirili si to do Ba Galleries First Class salonku na par drinku a veceri pred odletem do MAN.
06.10.2018 LHR-MAN BRITISH AIRWAYS A320 G-EUYR
Let do MAN mel zpozdeni, a tak jsme zustali v salonku a popijeli Blue Label. Nakonec jsme ji vypili pomerne hodne a uz zacalo byt navato pod cepici. Ve spravny cas se ma prestat. Let do MAN trval cca 30 min.
PO pristani jsem se rozloucil s Vladem a Milanem, ty meli hotel u letist a ja se vydal mistni tramvajovou linkou do centra, jelikoz zrovna stavkovala zeleznice a hodne vlaku bylo zruseno. Na autobusove nadrazi jsem dorazil tak 30 min pred odjezdem busu. Po nastupu jsem zaspal a probudil se jak jsme sjizdeli k letisti v BHX. Cesta ubehla relativne rychle, ale jeste cekalo nekolik hodin do odletu Ryanairu smer Polsko.
07.10.2018 BHX-WMI RYANAIR B738 EI-DHA
Na letisti panoval ve 3:30 pomerne klid, ikdyz na priletech bylo hodne rusno diky pozdnim priletum dovolenkaru z ruznych koutu Evropy a sveta.
Misto jsem tentokrat nenechal nahodnemu vyberu, ale dopredu si zaplatil okno, abych se mohl oprit a spat.
Asi po 1:50 hod letu jsme zacali klesat a v Modlinu pristali nacas
jsem rad ze mam toto letiste odfajknute, ale asi se sem jen tak nevratim. Typicke LC letiste, jako CRL, BUD, RYG
Mel jsem dost casu nez mi pojede primy spoj na letiste F. Chopina WAW. Koupil jsem si vodu a sel se podivat po okoli. Krom FR sem nikdo jiny nelata.
Cesta utikala celkem v pohode s jednou zastavkou pred palacem kultury, kde vystoupilo 98 procent pax z WMI na na letiste WAW nas jelo jen par. Cela trasa zabere cca 80 min.
07.10.2018 WAW-PRG CSA ATR75 OK-GFR
Po prijezdu na letiste jsem si to zamiril do salonku Fantazja, jelikoz jsem mel cca 2 hod od odletu. Ocekaval jsem docela plny let, kdyz CSA zrusilo vecerni let, ale nakonec byla obsazenost cca 60%.
Nastup byl z busmo do letadla. Zde musim jen podotknout jak jsou ty jatra nekdy pomala. Ve stejny cas startovala dasena do PRG z vedlejsi stojanky. Let do Prahy trval skoro 2 hod diky silneho protivetru. Zatim co my jsme dotaxovali v PRG na parkovaci pozici, tak Dasena stihla v PRG pristat, vylozit a nalozit pax a jak my jsme prijizdeli na stojanku, akorat zacinala pojizdet k draze. Behem letu jsem nezaznamenal ze by si nekdo neco koupil z palubniho prodeje.
Doufam, ze se Vam zbytek TR libil a preji hezky zbytek odpoledne.
vsichni 4 jsme meli spolecne segmenty OVD-MAD-LHR a pak dalsi 3 lidi LHR-MAN.
Na letiste jsme dorazili relativne brzy. Vice jak 2 hod pred odletem. OVD je mimo sezonu male regionalni letiste s hrstkou letu. Ikdyz byla sobota, takze pocet letu byl asi jeste mensi, nez v jine pracovni dny. Jinak letiste je ciste, vzdusne, ciste zachody. Jediny minus je to, ze zde neni salonek.
06.10.2018 OVD-MAD IBERIA A320neo EC-MXY
Let do MAD pro me jeste lepsi tim, ze se jednalo o muj prvni let s A320neo. Interier skoro noveho letadle opravdu vonel novotou. Let byl hodne plny, vetsina pax presedala v MAD na jine lety po Spanelsku, Evrope a i mimo ni.
Let do Madridu trval cca hodinu. Startovali jsme smer z drahy 29 smer Biskajsky zaliv, pak leva ostra zatacka, a pote let smer jih.
Po priletu v MAD clovek musi na T4S (satellite) terminal, odkud odletaji lety mimo Schengen. Tesili jsme se hlavne na nove zrekonstruovany salonek IB, ale ze vseho nejvic na let s A346 do LHR.
06.10.2018 MAD-LHR IBERIA A340-600 EC-IOB
Nastup do velkeho letadla byl kultivovany a rychly. S Vladem jsme vyfasovali mista u Emergency exit row, ktere byly hnedka u druhych dveri. Mista na nohy bylo kralovsky, ale posudte sami.
Pristani v LHR bylo za husteho deste. Zde jsme se taky rozloucili s Misou, ktery musel na T3, aby stihl vecerni s BA do PRG. Zustali jsme 3 a zamirili si to do Ba Galleries First Class salonku na par drinku a veceri pred odletem do MAN.
06.10.2018 LHR-MAN BRITISH AIRWAYS A320 G-EUYR
Let do MAN mel zpozdeni, a tak jsme zustali v salonku a popijeli Blue Label. Nakonec jsme ji vypili pomerne hodne a uz zacalo byt navato pod cepici. Ve spravny cas se ma prestat. Let do MAN trval cca 30 min.
PO pristani jsem se rozloucil s Vladem a Milanem, ty meli hotel u letist a ja se vydal mistni tramvajovou linkou do centra, jelikoz zrovna stavkovala zeleznice a hodne vlaku bylo zruseno. Na autobusove nadrazi jsem dorazil tak 30 min pred odjezdem busu. Po nastupu jsem zaspal a probudil se jak jsme sjizdeli k letisti v BHX. Cesta ubehla relativne rychle, ale jeste cekalo nekolik hodin do odletu Ryanairu smer Polsko.
07.10.2018 BHX-WMI RYANAIR B738 EI-DHA
Na letisti panoval ve 3:30 pomerne klid, ikdyz na priletech bylo hodne rusno diky pozdnim priletum dovolenkaru z ruznych koutu Evropy a sveta.
Misto jsem tentokrat nenechal nahodnemu vyberu, ale dopredu si zaplatil okno, abych se mohl oprit a spat.
Asi po 1:50 hod letu jsme zacali klesat a v Modlinu pristali nacas
jsem rad ze mam toto letiste odfajknute, ale asi se sem jen tak nevratim. Typicke LC letiste, jako CRL, BUD, RYG
Mel jsem dost casu nez mi pojede primy spoj na letiste F. Chopina WAW. Koupil jsem si vodu a sel se podivat po okoli. Krom FR sem nikdo jiny nelata.
Cesta utikala celkem v pohode s jednou zastavkou pred palacem kultury, kde vystoupilo 98 procent pax z WMI na na letiste WAW nas jelo jen par. Cela trasa zabere cca 80 min.
07.10.2018 WAW-PRG CSA ATR75 OK-GFR
Po prijezdu na letiste jsem si to zamiril do salonku Fantazja, jelikoz jsem mel cca 2 hod od odletu. Ocekaval jsem docela plny let, kdyz CSA zrusilo vecerni let, ale nakonec byla obsazenost cca 60%.
Nastup byl z busmo do letadla. Zde musim jen podotknout jak jsou ty jatra nekdy pomala. Ve stejny cas startovala dasena do PRG z vedlejsi stojanky. Let do Prahy trval skoro 2 hod diky silneho protivetru. Zatim co my jsme dotaxovali v PRG na parkovaci pozici, tak Dasena stihla v PRG pristat, vylozit a nalozit pax a jak my jsme prijizdeli na stojanku, akorat zacinala pojizdet k draze. Behem letu jsem nezaznamenal ze by si nekdo neco koupil z palubniho prodeje.
Doufam, ze se Vam zbytek TR libil a preji hezky zbytek odpoledne.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 06. 11. 2018, 15:53, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3156
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu
To zni (zas jednou) paradne.
Zrovna jsem se dozvedel, ze se nejspis realitakovi konecne povedlo pronajmout muj kosicky byt, cimz se mi uvolni prostredky abych zas taky nekam vyrazil, tak alespon mohu nabirat inspiraci
Zrovna jsem se dozvedel, ze se nejspis realitakovi konecne povedlo pronajmout muj kosicky byt, cimz se mi uvolni prostredky abych zas taky nekam vyrazil, tak alespon mohu nabirat inspiraci
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu
Fabo píše:To zni (zas jednou) paradne.
Zrovna jsem se dozvedel, ze se nejspis realitakovi konecne povedlo pronajmout muj kosicky byt, cimz se mi uvolni prostredky abych zas taky nekam vyrazil, tak alespon mohu nabirat inspiraci
diky za precteni. Tedka jsou tam uz vsechny casti. Jinak ja tedka taky spolupracuji s realitakem, prodavam byt, ale penize nepujdou na cestovani, ale nakup domu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu (TR kompletni)
Pekny fotky jidla z cest - litani docela zajimave, ten Leon je fajn, ale ta spousta low cost aerolinek kolem by me tolik nebavila. Na A346 se tesim taky, za dva tydny mam MAD-LIM / BOG-MAD. Diky za report
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu (TR kompletni)
Díky Aleši za skvělý TR, vidím, že jsem vám ani nechyběl Ale těším se, že to zase někdy vyjde na společný výlet.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Zapíjení novorozenců v Leonu a Oviedu (TR kompletni)
LeeMer píše:Díky Aleši za skvělý TR, vidím, že jsem vám ani nechyběl Ale těším se, že to zase někdy vyjde na společný výlet.
Nesmis tolik pracovne cestovat a udelat si cas na nas taky.