Roiman4 píše:Daji CSA prodej letenek na Kveten nekdy uz? Do Kosic to maji uz v prodeji nejakou dobu, ale BTS porad nic.
Mozna s BTS uz nepocitaji do budoucnosti. Kdo vi. Tato spolecnost to ma kazdy den jinak.
Roiman4 píše:Daji CSA prodej letenek na Kveten nekdy uz? Do Kosic to maji uz v prodeji nejakou dobu, ale BTS porad nic.
alesesl píše:Roiman4 píše:Daji CSA prodej letenek na Kveten nekdy uz? Do Kosic to maji uz v prodeji nejakou dobu, ale BTS porad nic.
Mozna s BTS uz nepocitaji do budoucnosti. Kdo vi. Tato spolecnost to ma kazdy den jinak.
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
zdenda píše:clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Tragedie Servis CSA totalne zlikvidovaly to byl záměr:-(
clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Starosta píše:clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
Starosta píše:clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
737 píše:Starosta píše:clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?
Eidi píše:Starosta píše:clovicek píše:Tak je to celý nějaký divný:) Místo krásného názvu Czech Airlines Group zvolí SmartWings Group. A sub brand měli mít Czech Airlines a SMART by Czech Airlines... že jo! Udělal jsi někdo výzkum trhu?
Jinak dle jedna paní povídala ATR zůstávají do roku 2021 (potom se uvidí), Airbus 319 jdou od ledna k EuroWings (jako ACMI, 5 kusů), Travel Service de fakto přebírá všechny destinace v západní Evropě (BCN, MAD, PRG, CPH, AMS atp., na letu vždy jeden palubní průvodčí ČSA), východní Evropa zatím A319 (mimo SVO a několika dalších).
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
Podle mě MEK a MEL teďka stojí na RW22. MEK, MEL a PET by začátkem příštího roku měly jít zpátky k lessorovi, tj. MEK a MEL se vrací B. Aircraft 03/2019 a 04/2019 a PET se vrací BOC někdy 03/2019.
Eidi píše:737 píše:Starosta píše:
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?
Netušim, jestli je za tim něco víc, ale tipoval bych, že je za tim poptávka + to, že A319 je o nějakejch pár tun lehčí oproti B738, takže se ti to promítne do traťovejech, přibližovacích a letišních poplatků. Může to bejt daný i tim, že AMS je fakt drahý letiště (jenom hypotéza, data nemám a ani jsem nehledal).
737 píše:Eidi píše:Starosta píše:
Tohle už je vidět nyní na flightradaru. Lítají jen 4 (NEN, NEM, NEO a NEP), na západ jen AMS a pak SVO a ostatní Rusko. REQ je u Eurowings, PET neletěl od 7/11 a MEL/MEK jsou neaktivní. To na využití 4 letadel nestačí, takže sedí na zemi třeba celý den mezi ranním AMS a večerním AMS. Dny Airbusu u ČSA se asi fakt krátí ..
Podle mě MEK a MEL teďka stojí na RW22. MEK, MEL a PET by začátkem příštího roku měly jít zpátky k lessorovi, tj. MEK a MEL se vrací B. Aircraft 03/2019 a 04/2019 a PET se vrací BOC někdy 03/2019.
A B.Aircraft teď patří komu? Letišti? To je taky spletenec.. Už se v tom docela ztrácím. Ale musím říct, že ten "operativní subleasing" přes B.Aircraft byl tehdy poměrně kreativní řešení, stejně jako vše kolem Aeroholdingu.
737 píše:Eidi píše:737 píše:
Všiml jsem si, že do AMS létají letadla TVS naprosto minimálně, téměř vůbec. Nevíte někdo, proč zrovna do AMS tak výrazně preferují letadla ČSA?
Netušim, jestli je za tim něco víc, ale tipoval bych, že je za tim poptávka + to, že A319 je o nějakejch pár tun lehčí oproti B738, takže se ti to promítne do traťovejech, přibližovacích a letišních poplatků. Může to bejt daný i tim, že AMS je fakt drahý letiště (jenom hypotéza, data nemám a ani jsem nehledal).
No jasně, poplatky se odvíjí od MTOW, to mě nenapadlo. Tak to bude asi ono... Díky
Yirina píše:Někde jsem slyšela, že je to kvůli code-sharingu s KL, pro které nejsou standardy QS dostačující a mají to i nějak smluvně ošetřeno, takže tam musí posílat metal OK.