Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
Dobry den pratele,
Tento TR je z predposledni cesty tohoto roku. Vse zacalo nakupem letenky Levelu za par eur do VLC par mesicu pred odletem. Tehdy jsme (ja, Milan alias Mainland a Vlado alias Context) koupili a nejak na to zapomeli. Pak jsme zacali premyslet kam dal z VLC. Prvne padl napad se znovu vratit na Azory a dat ostrov Flores a Corvo. Ale z duvodu ne zrovna dobrych letovych casu jsme premysleli dal. Pak se objevila letenka VLC-PMI-MAD-OPO za 32 eur s Air Europa. Tak jsme ji vzali, s tim ze tam byl overnight v MAD. Po dalsim rozhodovani kam z OPO padla volba ma maly ostruvek pobliz Madeiry, ostrov Porto Santo, kde jsme vsichni chteli se podivat. Pro cestu do Funchalu jsme zvolili pobocku francouzske Transavia a zakoupili primy let do FNC. Zde jsme meli prenocovani a v sobotu rano nas cekal 7-10 min let s ATR72 spolecnosti Binter Canarias do PXO. V Portu Santu jsme meli domluvene auto na jeden den. Behem cca 9 hod na ostrove byl plan ho cely objet krizem krazem a videt co nejvice rozmanite prirody. Jelikoz prime lety na pevninu neletaji tak casto, tak jsme chteli letet sobotnim vecernim letem do LIS. Tento let stal nejakych 800 kc pres lucky2go. V LIS jsme meli overnight, ale to uz bylo jen se vyspat a v nedeli se dostat nejak domu. Pro cestu z LIS jsme zvolili let TAPu jako pred par lety na ceste z Azor do BRU za krasnych 26 eur. V BRU jsme se par rozdelili, Vlado a Milan si koupili let do VIE a ja do PRG, vsichni s Brussels Airlines s odletem pro Milana a Vlada v 1530 a pro me v 1550 hod do PRG.
Vse bylo naplanovano, hotely a auto zarezervovany. Tedka uz jenom cekat. Prekvapive nebyly zadne drasticke zmeny v letovych radech, krom par malych posunu odletu v radu 10-15 min. Jenomze, asi 4 dny pred odletem nam Vlado oznamil, ze z duvodu pracovnich u nej ve firme nebude moct jet, nebot partak, se kterym vlastni firmu spolecne, ma nejake problemy a nebude se moct postarat o chod firmy v jeho nepritomnosti. No s tim se neda nic delat a tak jsme zbyli jen dva.
Odlet z VIE byl v 1050 hod. Jelikoz jsem ja nebo Milan nechteli nocovat ve VIE, tak jsme se rozhodli vyuzit sluzeb CD. Ja jsem vyjizdel Raijetem z PRG v nekrestanskou hodinu 4:50 rano a Milan se ke me pripojil v Brne a pote jsme spolu pokracovali na Wien HBF. Zde jsme prestoupili na jiny railjet spolecnosti OEBB, ktery konci na videnskem letisti. Na letiste jsme dorazili neco malo pod 2 hod pred odletem. Zamirili si to na check in a pote do Jetlounge na snidani.
Level umoznuje OLCI, ale pokud chce mit trosku lepsi mista, tak je lepsi pockat az se co nejvice lidi odbavi a pote vyrazit na prepazku a pokud zbyvaji jen XL mista, tak je bez problemu dostane zadara. Odbaveni probihalo v takove plechove budce naproti Terminal 1, presneji 1A. Ve VIE si nikdy nepamatuji ty jejich terminaly. Vstup do salonku na MC World bez problemu.
Jak uz to byva zvykem u me, tak davam prednost fotkam na dlouhym psanim.
29.11.2018 VIE-VLC LEVEL A321: OE-LCP
Po priletu do VLC jsme prosli priletovou halou ven z letiste. Udelali si par fotek a pote prosli pres security do terminalu. Meli jsme cca 2,5 hod na prestup. Chteli jsme do salonku, ale chyba lavky. Air Europa za tento salonek neplati, takze se do salonku, at uz mate jakoukoliv kartu proste nedostanete. Vsak o nic nejde. Namisto chlastani jsme meli cas planovat nasi dalsi cestu v kvetnu/cervnu pristiho roku.
29.11.2018 VLC-PMI AIR EUROPA ATR75: EC-MZJ
Let do PMI trval cca 40 min. Letadlo bylo slusne zaplnene, ikdyz na zacatku pri boarding to vypadalo na 10 lidi. Po priletu jsme sli do salonku na neco k snedku. Milan nebyl jeste odbaveny na let do MAD, tedka uz si ani nepamatuji proc. Pote co se mu to podarilo tak dostal sedacku 35k. Jsem si myslel, ze si dela ze me srandu, jelikoz ja jsem delal OLCI den pred tim a vybral jsem si 15A v B737. Ale ve skutecnosti to tak bylo. Na posledni chvili byla zmena typu z B737 na A332. O to vetsi radost jsme meli, kdyz poslala Air Europa A332 ve Skyteam barvach. Let do MAD trval cca 1 hod.
29.11.2018 PMI-MAD AIR EUROPA A332: EC-LQP
30.11.2018 MAD-OPO AIR EUROPA E195: EC-KYO
Po priletu do Porta jsme zamirili na tramvaj do centra. Bohuzel pocasi nebylo nic moc. Centrum zahalene do mlhy. Chteli jsme videt most Luís I pres reku Douro. Co naplat, most jsme presli v mlze na druhou stranu a pote se vratili zpet do mesta. Bylo sychravo, tak jsme zapadli na horky napoj a neco k jidlu do mistniho podniku. Asi po hodince vevnitr se zacalo vyjasnovat a dokonce vykukovat slunicko. Jenze uz nebyl cas se vracet k mostu a tak jsme sli na tramvaj, ktera nas vzala na letiste.
pokracovani nize...
Tento TR je z predposledni cesty tohoto roku. Vse zacalo nakupem letenky Levelu za par eur do VLC par mesicu pred odletem. Tehdy jsme (ja, Milan alias Mainland a Vlado alias Context) koupili a nejak na to zapomeli. Pak jsme zacali premyslet kam dal z VLC. Prvne padl napad se znovu vratit na Azory a dat ostrov Flores a Corvo. Ale z duvodu ne zrovna dobrych letovych casu jsme premysleli dal. Pak se objevila letenka VLC-PMI-MAD-OPO za 32 eur s Air Europa. Tak jsme ji vzali, s tim ze tam byl overnight v MAD. Po dalsim rozhodovani kam z OPO padla volba ma maly ostruvek pobliz Madeiry, ostrov Porto Santo, kde jsme vsichni chteli se podivat. Pro cestu do Funchalu jsme zvolili pobocku francouzske Transavia a zakoupili primy let do FNC. Zde jsme meli prenocovani a v sobotu rano nas cekal 7-10 min let s ATR72 spolecnosti Binter Canarias do PXO. V Portu Santu jsme meli domluvene auto na jeden den. Behem cca 9 hod na ostrove byl plan ho cely objet krizem krazem a videt co nejvice rozmanite prirody. Jelikoz prime lety na pevninu neletaji tak casto, tak jsme chteli letet sobotnim vecernim letem do LIS. Tento let stal nejakych 800 kc pres lucky2go. V LIS jsme meli overnight, ale to uz bylo jen se vyspat a v nedeli se dostat nejak domu. Pro cestu z LIS jsme zvolili let TAPu jako pred par lety na ceste z Azor do BRU za krasnych 26 eur. V BRU jsme se par rozdelili, Vlado a Milan si koupili let do VIE a ja do PRG, vsichni s Brussels Airlines s odletem pro Milana a Vlada v 1530 a pro me v 1550 hod do PRG.
Vse bylo naplanovano, hotely a auto zarezervovany. Tedka uz jenom cekat. Prekvapive nebyly zadne drasticke zmeny v letovych radech, krom par malych posunu odletu v radu 10-15 min. Jenomze, asi 4 dny pred odletem nam Vlado oznamil, ze z duvodu pracovnich u nej ve firme nebude moct jet, nebot partak, se kterym vlastni firmu spolecne, ma nejake problemy a nebude se moct postarat o chod firmy v jeho nepritomnosti. No s tim se neda nic delat a tak jsme zbyli jen dva.
Odlet z VIE byl v 1050 hod. Jelikoz jsem ja nebo Milan nechteli nocovat ve VIE, tak jsme se rozhodli vyuzit sluzeb CD. Ja jsem vyjizdel Raijetem z PRG v nekrestanskou hodinu 4:50 rano a Milan se ke me pripojil v Brne a pote jsme spolu pokracovali na Wien HBF. Zde jsme prestoupili na jiny railjet spolecnosti OEBB, ktery konci na videnskem letisti. Na letiste jsme dorazili neco malo pod 2 hod pred odletem. Zamirili si to na check in a pote do Jetlounge na snidani.
Level umoznuje OLCI, ale pokud chce mit trosku lepsi mista, tak je lepsi pockat az se co nejvice lidi odbavi a pote vyrazit na prepazku a pokud zbyvaji jen XL mista, tak je bez problemu dostane zadara. Odbaveni probihalo v takove plechove budce naproti Terminal 1, presneji 1A. Ve VIE si nikdy nepamatuji ty jejich terminaly. Vstup do salonku na MC World bez problemu.
Jak uz to byva zvykem u me, tak davam prednost fotkam na dlouhym psanim.
29.11.2018 VIE-VLC LEVEL A321: OE-LCP
Po priletu do VLC jsme prosli priletovou halou ven z letiste. Udelali si par fotek a pote prosli pres security do terminalu. Meli jsme cca 2,5 hod na prestup. Chteli jsme do salonku, ale chyba lavky. Air Europa za tento salonek neplati, takze se do salonku, at uz mate jakoukoliv kartu proste nedostanete. Vsak o nic nejde. Namisto chlastani jsme meli cas planovat nasi dalsi cestu v kvetnu/cervnu pristiho roku.
29.11.2018 VLC-PMI AIR EUROPA ATR75: EC-MZJ
Let do PMI trval cca 40 min. Letadlo bylo slusne zaplnene, ikdyz na zacatku pri boarding to vypadalo na 10 lidi. Po priletu jsme sli do salonku na neco k snedku. Milan nebyl jeste odbaveny na let do MAD, tedka uz si ani nepamatuji proc. Pote co se mu to podarilo tak dostal sedacku 35k. Jsem si myslel, ze si dela ze me srandu, jelikoz ja jsem delal OLCI den pred tim a vybral jsem si 15A v B737. Ale ve skutecnosti to tak bylo. Na posledni chvili byla zmena typu z B737 na A332. O to vetsi radost jsme meli, kdyz poslala Air Europa A332 ve Skyteam barvach. Let do MAD trval cca 1 hod.
29.11.2018 PMI-MAD AIR EUROPA A332: EC-LQP
30.11.2018 MAD-OPO AIR EUROPA E195: EC-KYO
Po priletu do Porta jsme zamirili na tramvaj do centra. Bohuzel pocasi nebylo nic moc. Centrum zahalene do mlhy. Chteli jsme videt most Luís I pres reku Douro. Co naplat, most jsme presli v mlze na druhou stranu a pote se vratili zpet do mesta. Bylo sychravo, tak jsme zapadli na horky napoj a neco k jidlu do mistniho podniku. Asi po hodince vevnitr se zacalo vyjasnovat a dokonce vykukovat slunicko. Jenze uz nebyl cas se vracet k mostu a tak jsme sli na tramvaj, ktera nas vzala na letiste.
pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 20. 12. 2018, 22:07, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo
30.11.2018 OPO-FNC TRANSAVIA FRANCE B738: F-GZHY
Na let Transavie jsme se odbavili dopoledne. Mila teta na check inu nemela problem nam dat exity. Transavia tuto linku jako ORY-OPO-FNC-OPO-ORY. Let nebyl nijak obsazen, tipoval bych tak 60%. Let trval priblizne 1:45 hod. U Madeiry bylo zatazeno, nizke mraky a ja uz si rikal zda pristaneme. Letiste jsme obleteli z jihovychodu, pote udelali ostrou zatacku ve vysce cca 380m nad morem a vcelku v pohode pristali na letisti Cristiana Ronalda. Az k nasemu prekvapeni jsme zjistili, ze vetsina letu divertovala, nebo byla uplne zrusena anebo vyckavala. Asi piloti Transavie meli vetsi koule na pristani nez ten zbytek. Na FR24 vyckaval i let Germania z TXL, nez divertoval do Porta Santa.
Z letiste jsme vzali Aerobus do mesta, kde jsme meli zamluveny apartman. Ja uz jsem na Madeire byl pred par lety. Nejvice jsem se tesil na ostrov Porto Santo, ktery mi porad chybel ve sbirce. Vyrazili jsme vecer na kratkou prochazku do centra, na veceri a taky do supermarketu si koupit snidani na dalsi rano.
01.12.2018 FNC-PXO BINTER CANARIAS ATR75: EC-LGF
Rano na letiste jsme jeli opet Aerobusem nekdy okolo 5 hod. Na let do PXO jsem se tesil, protoze je to relativne kratky let, cca 7-15 min, v nasem pripade trval 11 min. Pred par lety tuto linku provozovala spolecnost AERO VIP, ale nyni smlouvu vyhrala spanelska spolecnost Binter Canarias. Letuska pri nastupu rozdala malou cokoladovou tycinku, mokry ubrouset a vodu. Obsazenost tohoto letu byla cca 50%.
Po pristani na PXO jsme si vyzvedli vuz, ktery jsme si zamluvili den predem. Pronajem stal 40eur, coz je velmi prijatelna cena. Po vyzvednuti auta jsme objeli letiste, a pote zamirili na vyhlidku na ostrov De Ferro. Po jsme to vzali pri pobrezi do Calheta odkud je zase vyhled na ostrov Cal. Bylo krasne pocasi, proto jsme se rozhodli, ze objedeme cely ostrov dokola a pote pojedeme na pozdni obed az odpoledne. Z Calhety jsme to vzali pres centrum Porto Santa na vyhlidku za meste a pote cestou ER111 objeli ostrov z vychodu na zapad. Podobne jako Azory je Porto Santo cele zelene, pucici, proste takova pohoda, klid. Jelikoz jsme tu byli mimo sezonu, tak turistu jsme videli pramalo. Ostrov je opravdu malebny, jedna velka dlouha piscita plaz ktera se tahne pri pobrezi az do Calhety musi byt hojne vyuzivana pres leto. Obed v centru mesta stal za starou belu. Proto ani nedavam fotku. Pote jsme si prosli promenadu, molo, posedeli v parku, nakoupili pohledy a pomalu vyrazili na letiste. Jeste jsme museli najit mistni benzinku, jedinou na ostrove, dotankovat a vratit vuz.
Pokracovani nize...
Na let Transavie jsme se odbavili dopoledne. Mila teta na check inu nemela problem nam dat exity. Transavia tuto linku jako ORY-OPO-FNC-OPO-ORY. Let nebyl nijak obsazen, tipoval bych tak 60%. Let trval priblizne 1:45 hod. U Madeiry bylo zatazeno, nizke mraky a ja uz si rikal zda pristaneme. Letiste jsme obleteli z jihovychodu, pote udelali ostrou zatacku ve vysce cca 380m nad morem a vcelku v pohode pristali na letisti Cristiana Ronalda. Az k nasemu prekvapeni jsme zjistili, ze vetsina letu divertovala, nebo byla uplne zrusena anebo vyckavala. Asi piloti Transavie meli vetsi koule na pristani nez ten zbytek. Na FR24 vyckaval i let Germania z TXL, nez divertoval do Porta Santa.
Z letiste jsme vzali Aerobus do mesta, kde jsme meli zamluveny apartman. Ja uz jsem na Madeire byl pred par lety. Nejvice jsem se tesil na ostrov Porto Santo, ktery mi porad chybel ve sbirce. Vyrazili jsme vecer na kratkou prochazku do centra, na veceri a taky do supermarketu si koupit snidani na dalsi rano.
01.12.2018 FNC-PXO BINTER CANARIAS ATR75: EC-LGF
Rano na letiste jsme jeli opet Aerobusem nekdy okolo 5 hod. Na let do PXO jsem se tesil, protoze je to relativne kratky let, cca 7-15 min, v nasem pripade trval 11 min. Pred par lety tuto linku provozovala spolecnost AERO VIP, ale nyni smlouvu vyhrala spanelska spolecnost Binter Canarias. Letuska pri nastupu rozdala malou cokoladovou tycinku, mokry ubrouset a vodu. Obsazenost tohoto letu byla cca 50%.
Po pristani na PXO jsme si vyzvedli vuz, ktery jsme si zamluvili den predem. Pronajem stal 40eur, coz je velmi prijatelna cena. Po vyzvednuti auta jsme objeli letiste, a pote zamirili na vyhlidku na ostrov De Ferro. Po jsme to vzali pri pobrezi do Calheta odkud je zase vyhled na ostrov Cal. Bylo krasne pocasi, proto jsme se rozhodli, ze objedeme cely ostrov dokola a pote pojedeme na pozdni obed az odpoledne. Z Calhety jsme to vzali pres centrum Porto Santa na vyhlidku za meste a pote cestou ER111 objeli ostrov z vychodu na zapad. Podobne jako Azory je Porto Santo cele zelene, pucici, proste takova pohoda, klid. Jelikoz jsme tu byli mimo sezonu, tak turistu jsme videli pramalo. Ostrov je opravdu malebny, jedna velka dlouha piscita plaz ktera se tahne pri pobrezi az do Calhety musi byt hojne vyuzivana pres leto. Obed v centru mesta stal za starou belu. Proto ani nedavam fotku. Pote jsme si prosli promenadu, molo, posedeli v parku, nakoupili pohledy a pomalu vyrazili na letiste. Jeste jsme museli najit mistni benzinku, jedinou na ostrove, dotankovat a vratit vuz.
Pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 20. 12. 2018, 21:41, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo
01.12.2018 PXO-LIS TAP PORTUGAL A319: CS-TTO
Na letisti jsme byli relativne brzy, ale museli jsme jeste dopsat pohledy a udelat OLCI na dalsi lety. Prilet do LIS byl nekdy po 20 hod vecer. Ubytko jsme meli rezervovane v Radissonu u letiste. Hotel poskytuje shuttle zdarma pouze rano, proto jsme na cestu na letiste vyuzili sluzby UBERu. Jeste ale nez jsme opustili terminal jsme si zasli na veceri do salonku TAPu. Na hotelu jsme uz jen dali sprchu a padli do rise snu. Rano jsme museli brzy vstavat, nebot nam to letelo okolo 830 hod do BRU. Cas byl jen na snidani v salonku a jeden nebo dva drinky.
02.12.2018 LIS-BRU TAP PORTUGAL A319: CS-TTM
Nastup do letadla byl busmo. V LIS panovala velmi husta mlha a tak jsem mel obavy jestli odletime nacas. Po nastupu do letadla jsme stali na miste vic nez hodinu a az pote sli na start. V BRU jsme pristali cca se 45 min sekerou. Nastesti jsme zde meli necele 3 hodky na prestup, takze nebyl zadny stres. Po priletu jsem to vzal do Victoria’s Secret, nakoupit nejake potrebne veci pro pritelkyni, nez jsme zapadli do Loft salonku na belgicke pivko.
02.12.2018 BRU-PRG BRUSSELS AIRLINES A320: OO-SNI
Salonek v BRU prosel velmi prijemnou rekonstrukci a taky se zvetsil. Pamatuji si na casy, kdy ve spicce tu bylo brutalne narvano a nedalo se hnout. Po ukojeni chutovych bunek prisla slina i na pivko. Milan se ujal role vycepniho a docela mu to slo. Okolo 15 hod jsme se rozloucili, poprali si hezke svatky. Milan vyrazil na svuj gate odkud mu to v 1530 letelo do VIE. Ja dal jeste jedno pivko a okolo 15:20 vyrazil na svuj gate, odkud jsem letel do PRG v 1550. V PRG a VIE jsme pristali nacas, asi v 5 min casovem rozpeti.
Doufam, ze i tento TR byl pro Vas zajimavy. Hezky zbytek vecera.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 21. 12. 2018, 12:02, celkem upraveno 3 x.
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo
Paradni! Takovehel kombinovane vylety jsou skvele. A docela zavidim tu typovou diverzifikaci letadel. Ve Funchalu jsme se o kousek minuli, ja jsem byl na Madeire 21-25.11.
Puvodne jsem mel v planu kvuli akcnim letenkam s Binter Canarias nasledovne:
20/11 VIE-ACE s Laudamotion
20/11 ACE-LPA s Binter Canarias
20/11 LPA-FNC s Binter Canarias
a zpet 25/11 s Eurowings pres DUS.
Nicmene kvuli problemum s dovolenou jsem zvolil nudne PRG-LIS-FNC-LIS-VIE s TAP Air Portugal s dlouhym layoverem v Lisabonu s tim, ze se aspon podivam do centra hlavniho portugalskeho mesta, coz stejne dopadlo tak, ze jsem celych krasnych 6 hodin sedel na letisti s otevrenym pracovnim notebookem.
Ve FNC k memu zklamani pristani jak do perinky bez turbulenci a odlet jsem take temer necitil. Kamaradce, ktera letela FNC-BSL 26/11 uz ale kvuli pocasi let zrusili - vetsina letadel ten den divertovala na Porto Santo a k veceru s velkymi zpozdenimi z Madeiry odletly, nicmene EZY v PXO sice pristalo, ale pak odletelo do TFS, aby druhy den rano preletelo zpet do FNC a nasledne odletelo jako specialni let DS9908, cemuz moc nerozumim.
Puvodne jsem mel v planu kvuli akcnim letenkam s Binter Canarias nasledovne:
20/11 VIE-ACE s Laudamotion
20/11 ACE-LPA s Binter Canarias
20/11 LPA-FNC s Binter Canarias
a zpet 25/11 s Eurowings pres DUS.
Nicmene kvuli problemum s dovolenou jsem zvolil nudne PRG-LIS-FNC-LIS-VIE s TAP Air Portugal s dlouhym layoverem v Lisabonu s tim, ze se aspon podivam do centra hlavniho portugalskeho mesta, coz stejne dopadlo tak, ze jsem celych krasnych 6 hodin sedel na letisti s otevrenym pracovnim notebookem.
Ve FNC k memu zklamani pristani jak do perinky bez turbulenci a odlet jsem take temer necitil. Kamaradce, ktera letela FNC-BSL 26/11 uz ale kvuli pocasi let zrusili - vetsina letadel ten den divertovala na Porto Santo a k veceru s velkymi zpozdenimi z Madeiry odletly, nicmene EZY v PXO sice pristalo, ale pak odletelo do TFS, aby druhy den rano preletelo zpet do FNC a nasledne odletelo jako specialni let DS9908, cemuz moc nerozumim.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo
Adam96 píše:Paradni! Takovehel kombinovane vylety jsou skvele. A docela zavidim tu typovou diverzifikaci letadel. Ve Funchalu jsme se o kousek minuli, ja jsem byl na Madeire 21-25.11.
Puvodne jsem mel v planu kvuli akcnim letenkam s Binter Canarias nasledovne:
20/11 VIE-ACE s Laudamotion
20/11 ACE-LPA s Binter Canarias
20/11 LPA-FNC s Binter Canarias
a zpet 25/11 s Eurowings pres DUS.
Nicmene kvuli problemum s dovolenou jsem zvolil nudne PRG-LIS-FNC-LIS-VIE s TAP Air Portugal s dlouhym layoverem v Lisabonu s tim, ze se aspon podivam do centra hlavniho portugalskeho mesta, coz stejne dopadlo tak, ze jsem celych krasnych 6 hodin sedel na letisti s otevrenym pracovnim notebookem.
Ve FNC k memu zklamani pristani jak do perinky bez turbulenci a odlet jsem take temer necitil. Kamaradce, ktera letela FNC-BSL 26/11 uz ale kvuli pocasi let zrusili - vetsina letadel ten den divertovala na Porto Santo a k veceru s velkymi zpozdenimi z Madeiry odletly, nicmene EZY v PXO sice pristalo, ale pak odletelo do TFS, aby druhy den rano preletelo zpet do FNC a nasledne odletelo jako specialni let DS9908, cemuz moc nerozumim.
Dekuji, i ten tvuj puvodni routing pres Kanary neni mene zajimavy. Vypada to, ze v sobotu leta linka FNC- Kanary. Tedka nevim ktere letiste, ale asi LPA. Asi to bude kvuli stridani posadek, nebo vymene stroje kvuli udrzbe.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 345
- Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
Super report i výlet
Když jsem četl o přestupu z Valencie na let na Mallorku, na který bylo pod tři hodiny, tak mě napadlo - máte připravený nějaký záložní plán pro případ zpoždění?
Když jsem četl o přestupu z Valencie na let na Mallorku, na který bylo pod tři hodiny, tak mě napadlo - máte připravený nějaký záložní plán pro případ zpoždění?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
michal4 píše:Super report i výlet
Když jsem četl o přestupu z Valencie na let na Mallorku, na který bylo pod tři hodiny, tak mě napadlo - máte připravený nějaký záložní plán pro případ zpoždění?
Zalozni plany ne. Mam predstavu co a jak leta kdyz by jsme se nekam potrebovali dostat, kdyby nam to uletelo, ale dopredu nic neresime.
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
black cabbardfish se česky jmenuje tkaničnice tmavá
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
martinpes píše:black cabbardfish se česky jmenuje tkaničnice tmavá
Dekuji. Tak takovy nazev ryby jsem nikdy neslysel.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
Je to supr. Za sebe musim s ostudou rici, ze jsem jeste na jihozapadni strane Pyreneji nebyl. Asi bych to mel cim driv napravit.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Pres Mallorku a Madeiru na Porto Santo (TR komplet)
Fabo píše:Je to supr. Za sebe musim s ostudou rici, ze jsem jeste na jihozapadni strane Pyreneji nebyl. Asi bych to mel cim driv napravit.
Tentou kout Evropy urcite stoji za navstevu a poznani, obzvlast v zime, kdyz clovek nema rad velke paraky, tak zde je vic nez prijemne.