Globik píše:flyingblue píše:Globik píše:Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.
Na druhou stranu mame svobodu slova. To, ze Te ostatni okolnosti donuti vyuzit neoptimalni reseni, neznamena, ze si legitimne nemuzes na provozovatele postezovat
Dokud se tohle nenaucime, tak si s nami poskytovatele budou i nadale vytirat zadky. A neplati to jen pro TVS, ale treba i pro vyrobce osizenych potravin, restaurace, telefonni operatory, banky, ale treba i pro verejnou spravu.
Vytírání zadku je způsobeno tím, že lidi neumějí odejít. Budou stále létat s TVS a přitom nadávat, budou stále nadávat na arogantní číšníky a stejně do těch hospod lézt a nadávat na parky bez masa, ale stejně budou ty párky za 30 korun za kilo v akci kupovat. Až se toto odnaučí, tak výrobce a poskytovatele konečně něco donutí s tím dělat.
To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).