Co bude dál s ČSA?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 243
- Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
S pěti hodinami bych se ČSA opravdu nebál, tak daleko, aby běžně rušili lety do přestupních hubů, vážně nejsou. A s největší pravděpodobností to poletí letadlo SmartWings, tudíž taky 737...
Re: Co bude dál s ČSA?
Globik píše:jencik píše:Zase menšie riziko tam je, ráno býva v AMS hmla a môže sa stať, že ČSA kvôli tomu poletí neskôr, kým KL poletí tak či tak.
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:Globik píše:jencik píše:Zase menšie riziko tam je, ráno býva v AMS hmla a môže sa stať, že ČSA kvôli tomu poletí neskôr, kým KL poletí tak či tak.
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Větší pitomost už jsi fakt napsat nemohl... Sorry, jsi totálně mimo.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:Globik píše:jencik píše:Zase menšie riziko tam je, ráno býva v AMS hmla a môže sa stať, že ČSA kvôli tomu poletí neskôr, kým KL poletí tak či tak.
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Byvalo to teda spis naopak OK s Airbusem leteli skoro vzdy, KL s Boeingem nemohlo... B737 totiz neumi autoland.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Nemec píše:jencik píše:Globik píše:
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Byvalo to teda spis naopak OK s Airbusem leteli skoro vzdy, KL s Boeingem nemohlo... B737 totiz neumi autoland.
Umi.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:Globik píše:jencik píše:Zase menšie riziko tam je, ráno býva v AMS hmla a môže sa stať, že ČSA kvôli tomu poletí neskôr, kým KL poletí tak či tak.
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Stejne jako OS nebo LO do KSC. Kdyz je mlha, tak radsi poslou pax busem, krom CSA, ktere divertuje do TAT. Ty tvoje kydy ze KL poleti a CSA bude meska nebo poleti jsou top slatanina pod sluncem.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Fabo píše:Nemec píše:jencik píše:Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Byvalo to teda spis naopak OK s Airbusem leteli skoro vzdy, KL s Boeingem nemohlo... B737 totiz neumi autoland.
Umi.
Aha, uz jsem to vygooglil, zil jsem v domneni ze pro Boeing bylo nejake omezeni 50ft jako DH a Airbusu 0ft... Nicmene, to co jsem chtel rict, ze kdyz KL rusi let z PRG byva to kvuli pocasi zejmena... U OK jsem zazil jen jednou pri vypadku proudu v AMS.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Globik píše:MarcosFT píše:Jednoznačně KLM, z naprosto každého důvodu.
Je tam těch 40 minut.
Jestli letíš domů na Havaj přes SFO s 747, letí pak i 789. 40 minut je fakt hranice, ale bude červenec, na mlhu to nevidím a buď to výjde nebo se popereš o 600€.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
MarcosFT píše:Globik píše:MarcosFT píše:Jednoznačně KLM, z naprosto každého důvodu.
Je tam těch 40 minut.
Jestli letíš domů na Havaj přes SFO s 747, letí pak i 789. 40 minut je fakt hranice, ale bude červenec, na mlhu to nevidím a buď to výjde nebo se popereš o 600€.
Ne, letím do Vancouveru a nemám na přestup 40 minut, ale 6 hodin (psal jsem 5, pardon). Těch 40 minut je navíc doma ráno v posteli, tedy rozdíl časů odletu KLM.a ČSA
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 14
- Registrován: 27. 11. 2017, 16:18
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha 6
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Tak kdy bude nová trsátková B737-800?
Re: Co bude dál s ČSA?
michal9 píše:Tak kdy bude nová trsátková B737-800?
No vzhledem k tomu, že Smartwings marketing nějak netrápí, tak asi brzy ne :/
Re: Co bude dál s ČSA?
alesesl píše:jencik píše:Globik píše:
Jaký je rozdíl mezi KL 737 a OK 319 v přépadě mlhy? Zppždění mi ale nevadí, mám tam 5 hodin na přestup.
Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Stejne jako OS nebo LO do KSC. Kdyz je mlha, tak radsi poslou pax busem, krom CSA, ktere divertuje do TAT. Ty tvoje kydy ze KL poleti a CSA bude meska nebo poleti jsou top slatanina pod sluncem.
Tak kydy to nie sú, keďže je to vždy na rozhodnutí pilota či poletí alebo nie. Z tohtoročnej skúsenosť to viacerí piloti ČSA radšej odložili, kým piloti KLM leteli. Ale žiadnemu to nevyčítam, je to stále ich rozhodnutie
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:alesesl píše:jencik píše:Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
Stejne jako OS nebo LO do KSC. Kdyz je mlha, tak radsi poslou pax busem, krom CSA, ktere divertuje do TAT. Ty tvoje kydy ze KL poleti a CSA bude meska nebo poleti jsou top slatanina pod sluncem.
Tak kydy to nie sú, keďže je to vždy na rozhodnutí pilota či poletí alebo nie. Z tohtoročnej skúsenosť to viacerí piloti ČSA radšej odložili, kým piloti KLM leteli. Ale žiadnemu to nevyčítam, je to stále ich rozhodnutie
Můžeš prosím napsat, kolikrát tomu tak za poslední rok bylo? A zdroj? Díky.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
jencik píše:Rozdiel môže byť v posádke, Holandania lietajú hmla nehmla, kým ČSA niekedy letí a inokedy mešká 1-2h
jencik píše:Tak kydy to nie sú, keďže je to vždy na rozhodnutí pilota či poletí alebo nie. Z tohtoročnej skúsenosť to viacerí piloti ČSA radšej odložili, kým piloti KLM leteli. Ale žiadnemu to nevyčítam, je to stále ich rozhodnutie
Z jakejch dat nebo z jaký skutečnosti prosimtě vycházíš?
Re: Co bude dál s ČSA?
Minulý rok som to zažil viackrát, napríklad 1.6.2018 meskal OK 617 z dôvodu meškania predchádzajúceho letu, kde lietadlo meškalo pre hmlu v AMS. To ráno som ale dosadol iným letom KL úplne v pohode, akurát sme čakali na voľný gate. Podobnú prax je možné vidieť aj v US, kde sú lety zobrazované podľa destinácii a tam je pekne vidieť, kto ešte lieta a kto to napríklad pre počasie zabalil.