Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Odpovědět
m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

michal4 píše:
ogan píše:Ale hlavně TPE a China Airlines, kde to vypadalo téměř na hotovou věc a opět je klasický ticho po pěšině.
Tady si dovolím tvrdit, že to nevyšlo a Číňané, aby neztratili tvář, raději mlčí.


Mohu se zeptat, proč to nevyšlo? Chápu, že získat povolení není snadný proces, ale proboha to se nějaký úředník na ministerstvu šťourá v nose a následně se rozhodne, jestli tím kulatým razítkem šlehne nebo ne? Předpokládám, že otevření linky do Asie je všeobecně podporovaná věc, a proto netuším, proč něco takového nemůže nevyjít?

Díky za objasnění


Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Airbus380 »

Nedohoda s letištěm, nedostatek vhodných časových slotů pro přelety přes Čínu/Rusko/Thajsko, nevyšla ekonomická analýza, nedostatek vhodných letadel (na jiných trasách se třeba uživí líp), nulové možnosti návazností na české straně, atd. atd. Důvodů, proč zamýšlená linka nakonec nezačne létat, je rozhodně mnohem víc než jen razítko úředníka...

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od michal4 »

m@rtin píše:
michal4 píše:
ogan píše:Ale hlavně TPE a China Airlines, kde to vypadalo téměř na hotovou věc a opět je klasický ticho po pěšině.
Tady si dovolím tvrdit, že to nevyšlo a Číňané, aby neztratili tvář, raději mlčí.


Mohu se zeptat, proč to nevyšlo?
Tohle je ode mě spekulace. Mentalita Číňanů mlčet a neztratit tvář, když něco nevyjde, je fakt a národní rys.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

Od cervence 2019 2x tydne do Shenzhenu se Sichuanem

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Mat »

m@rtin píše:Od cervence 2019 2x tydne do Shenzhenu se Sichuanem


Zdroj? A bude to přímá linka nebo prodloužení PRG-CTU?


m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

https://twitter.com/Airlineroute/status ... 92928?s=09

Taky dumam nad tim, jestli to nebude prodlouzena linka z Chengdu. Shenzhen airport neni hub pro Sichuan, ani se tam Sichuan prilis neangazuji. Pak je tedy jeste moznost, ze se jedna o preklep a letat by mely Shenzhen Airlines.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od flyingblue »

m@rtin píše:https://twitter.com/Airlineroute/status/1082826326413692928?s=09

Taky dumam nad tim, jestli to nebude prodlouzena linka z Chengdu. Shenzhen airport neni hub pro Sichuan, ani se tam Sichuan prilis neangazuji. Pak je tedy jeste moznost, ze se jedna o preklep a letat by mely Shenzhen Airlines.


trojuhelnik?

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Mat »

Trojúhelník by byl hodně nepříjemný, jsou to 2 a půl hodiny letu a při cestě CTU-PRG by to bylo úplně do protisměru.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

Mat píše:Trojúhelník by byl hodně nepříjemný, jsou to 2 a půl hodiny letu a při cestě CTU-PRG by to bylo úplně do protisměru.

Počkal bych pár dnů, nechme se do té doby překvapit. Nesedí mi ten Sichuan a nakonec očekávám Shenzhen Airlines. Jen ať to proboha v Praze nestojí 8 hodin a nežere velké stojánky.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od flyingblue »

m@rtin píše:
Mat píše:Trojúhelník by byl hodně nepříjemný, jsou to 2 a půl hodiny letu a při cestě CTU-PRG by to bylo úplně do protisměru.

Počkal bych pár dnů, nechme se do té doby překvapit. Nesedí mi ten Sichuan a nakonec očekávám Shenzhen Airlines. Jen ať to proboha v Praze nestojí 8 hodin a nežere velké stojánky.


Trojuhelnik SZX -> CTU -> PRG -> SZX (i obracene) je realizovatelny a pokud by tim napriklad chteli vozit nejaky cargo ...

Na osm hodin se to ero da odtahnout ;-)

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Orus-x »

m@rtin píše:
michal4 píše:
ogan píše:Ale hlavně TPE a China Airlines, kde to vypadalo téměř na hotovou věc a opět je klasický ticho po pěšině.
Tady si dovolím tvrdit, že to nevyšlo a Číňané, aby neztratili tvář, raději mlčí.


Mohu se zeptat, proč to nevyšlo? Chápu, že získat povolení není snadný proces, ale proboha to se nějaký úředník na ministerstvu šťourá v nose a následně se rozhodne, jestli tím kulatým razítkem šlehne nebo ne? Předpokládám, že otevření linky do Asie je všeobecně podporovaná věc, a proto netuším, proč něco takového nemůže nevyjít?

Díky za objasnění


Všechno tohle jsou spekulace. Už jenom ta zpráva, že China Airlines chtějí otevřít linku z TPE do PRG byla spekulace ve smyslu "chtění"..Nikdo z nás nevíme, v jakém kontextu to z China Airlines přesně vypadlo, v jaké fázi to "chtění" bylo a jestli vůbec začali uvažovat o praktickém naplnění (plánování letadel, linek, provozní povolení apod). Obecně problém těchto zpráv je, že se k nám dostávají v různé fázi pravděpodobnosti - od vyjednaného a naplánovaného zahájení dálkovky do PRG např. v podobě AA do PHL po naprosté spekulace, když někdo z Asie něco někde utrousí do Twitteru nebo při jakémkoliv interview..viz např. již asi desetiletí omílaná linka Air Asia X nejdříve z KUL, teď z BKK nebo údajnou A350 na lince Sichuan AL (kterou tady měla víc než polovina uživatelů za naprosto hotovou věc)

Starosta
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 20. 11. 2008, 17:13
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Starosta »

Proběhla zpráva, že Air Baltic začne od LŘ nasazovat A220 na vybrané pražské rotace.
https://zdopravy.cz/airbaltic-zacne-do- ... ita-21768/

ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od ogan »

m@rtin píše:Od cervence 2019 2x tydne do Shenzhenu se Sichuanem


Upřímně dokud to neoznámí oficiálně, tak tomu radši už nebudu věřit. Člověk je pak vždy akorát zklamaný. Pokud by to měli být shenzhen airlines, tak by to bylo super a další pořádný exot v Praze. No nezbývá než čekat co z toho bude nebo nebude?

A Qatar prý začne posílat na cargo lince 777

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

ogan píše:
m@rtin píše:Od cervence 2019 2x tydne do Shenzhenu se Sichuanem


Upřímně dokud to neoznámí oficiálně, tak tomu radši už nebudu věřit. Člověk je pak vždy akorát zklamaný. Pokud by to měli být shenzhen airlines, tak by to bylo super a další pořádný exot v Praze. No nezbývá než čekat co z toho bude nebo nebude?

A Qatar prý začne posílat na cargo lince 777


Je pravda, že těch "hotových" linek jsme slyšeli už tolik, že se vážně dá uvěřit až tehdy, až to dosedne v Praze. Jen namátkou Chicago, Miami, Tokio, Kunming, Schenzhen, Hong Kong, Taipei a Bangkok. Na druhou stranu, airlineroute se téměř nikdy nemýlí a o lince do Prahy psaly na podzim i místní šenčenské noviny. Nechme se překvapit, ono se letos určitě něco minimálně oznámí.

Kataři začnou s triplsedmou létat od kdy? Bude se jednat o všechny tři týdenní rotace?

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

Dle idnesu by vladni delegace v Bangkoku mela oznamit pravidelnou linku do Prahy. Tak uvidime, jestli to bude prohlaseni ve stylu Slechtove "Kunming je hotova vec" a pak nic, nebo probehne tiskovka s Air Asia X a oznami datum, vcetne rezervaci. To mi ale ve vztahu k Vidni a Stockholmu, ktere chteji oznami take, moc logiku nedava. Uvidime...


Odpovědět