flyingblue píše:737 píše:jay80 píše:Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Já teda upřímně nerozumím téhle větě ohledně Boeingů 737-500 ČSA:
"Boeingy z pravidelného provozu aerolinie vyřadily začátkem roku 2013, o dva roky později našly kupce pro poslední dva nevyužívané stroje. Šlo o letité Boeingy 737, které už vzhledem ke svému stáří nemohly létat na linkách v Evropě."
Co je to za blbost? Ono je nějak omezené stáří letadel, se kterými lze létat po Evropě? V té době těm letadlům bylo cca 20 let, přitom třeba Jet2 má mašiny, kterým je i 30 let a pořád létají...
Celej ten clanek je blabol s obcasnym zrnkem pravdive informace, nema cenu rozpitvavat jednotlive vety. Mozna, mozna ze v pondeli to nekdo prepise.
Neni to poprve a bohuzel ani naposledy.
Bylo to i v sobotním tištěném vydání, tam už to nikdo nepřepíše... Koukám, že se ten Cafourek specializuje na dopravu