Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Odpovědět
johny773
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 14. 06. 2018, 17:18
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od johny773 »

Čo sú toto za lety? ČSA Praha - Braunschweig OK7320

IMG_6588.jpg


Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Nemec »

johny773 píše:Čo sú toto za lety? ČSA Praha - Braunschweig OK7320

IMG_6588.jpg

Chartery pro Škodovku

johny773
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 14. 06. 2018, 17:18
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od johny773 »

ATR72 si zatial nechavaju?

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Airbus380 »

Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od 737 »

Airbus380 píše:Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.


Přijde mi, že se letos víc linek zruší, než přibyde... Nakonec budou na letišti rádi, když zůstanou za letošek flat...


ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od ogan »

m@rtin píše:Dle idnesu by vladni delegace v Bangkoku mela oznamit pravidelnou linku do Prahy. Tak uvidime, jestli to bude prohlaseni ve stylu Slechtove "Kunming je hotova vec" a pak nic, nebo probehne tiskovka s Air Asia X a oznami datum, vcetne rezervaci. To mi ale ve vztahu k Vidni a Stockholmu, ktere chteji oznami take, moc logiku nedava. Uvidime...


To jsem zvědavý co z toho vyleze. Já těm Air Asia, ale moc nevěřím. Třeba překvapí Thai, kdo ví...

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od m@rtin »

737 píše:
Airbus380 píše:Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.


Přijde mi, že se letos víc linek zruší, než přibyde... Nakonec budou na letišti rádi, když zůstanou za letošek flat...


Dokáže někdo sepsat, co se letos zruší/zrušilo?

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Airbus380 »

Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...

Flyer001
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 37
Registrován: 23. 06. 2014, 19:20
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Flyer001 »

Zdravím, co jsem vypozoroval, tak ČSA zhruba před týdnem v tichosti zrušila Oděsu. Vycházím z letového řádu na webu smartwings.com.
Dále dle tohoto letového řádu mají skončit (kromě Moskvy) všechny destinace v Rusku, tedy Rostov, Samara, Kazaň, Petrohrad. To se mi příliš nezdá, ale v polovině ledna by už mohl Smartwings vědět, kam budou létat? Třeba budou ještě lety doplněny.
Dále také skončily k druhému lednu lety do Záhřebu, ale v letní sezóně by se měly opět obnovit.

qwertyx64
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 156
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od qwertyx64 »

Ta Odessa isla nahodne rezervovat od augusta. Dohovie aky bol LF.

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Orus-x »

Airbus380 píše:Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...


Ten Kaliningrad v podání Rusline nelítá přesně od 9.1.2018 :D To znamená - uskutečnilo se přesně 13 letů v rozmezí 31.10.2017 až 9.1.2018. To se vůbec nedalo počítat jako pravidelný provoz.
Abychom byli upřímní museli bychom počítat do nových linek Ryanairu i Ammán, Marrákeš a Ovdu, které se všechny lítají od ZLŘ 2018/9. Takže už jen z výčtu nových linek Ryanairu je jasné, že se toho skutečně v r. 2019 víc neruší, než zavádí

skyisblue
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 11
Registrován: 07. 01. 2019, 14:41
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od skyisblue »

Orus-x píše:
Airbus380 píše:Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...


Ten Kaliningrad v podání Rusline nelítá přesně od 9.1.2018 :D To znamená - uskutečnilo se přesně 13 letů v rozmezí 31.10.2017 až 9.1.2018. To se vůbec nedalo počítat jako pravidelný provoz.
Abychom byli upřímní museli bychom počítat do nových linek Ryanairu i Ammán, Marrákeš a Ovdu, které se všechny lítají od ZLŘ 2018/9. Takže už jen z výčtu nových linek Ryanairu je jasné, že se toho skutečně v r. 2019 víc neruší, než zavádí



A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Nemec »

Jeste nebude EVN, RUH, UFA

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od Orus-x »

skyisblue píše:A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...


Tak není možný nekonečný nárůst že...to bude do budoucna souviset taky s kapacitou letiště, stojánky, sloty atd..Zase je nespravedlivý říkat, že sice v PRG roste Ryanair, ale když ho do toho nezapočítáme, tak to zase tak slavný není. Pro cestujícího je důležité, že se dostane levně do víc destinací, běžnýho low-costovýho cesťáka zase tolik pestrost dopravců nebere :D
Úbytek nabídky na sever v podobě Norwegianu je samozřejmě špatný, ještě bych ale vyčkal jak to do opravdu bude.
Největší neznámou je asi vývoj linek QS/OK a něco mi říká, že to směrem k větším výkonům nebude :lol:
A abych to zakončil pozitivně, tak jsme ve výčtu přidané kapacity zapomněli na navýšení kapacity do PHL v podobě AA příští léto (A330-200 místo B767-300)

skyisblue
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 11
Registrován: 07. 01. 2019, 14:41
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Příspěvek od skyisblue »

Orus-x píše:
skyisblue píše:A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...


Tak není možný nekonečný nárůst že...to bude do budoucna souviset taky s kapacitou letiště, stojánky, sloty atd..Zase je nespravedlivý říkat, že sice v PRG roste Ryanair, ale když ho do toho nezapočítáme, tak to zase tak slavný není. Pro cestujícího je důležité, že se dostane levně do víc destinací, běžnýho low-costovýho cesťáka zase tolik pestrost dopravců nebere :D
Úbytek nabídky na sever v podobě Norwegianu je samozřejmě špatný, ještě bych ale vyčkal jak to do opravdu bude.
Největší neznámou je asi vývoj linek QS/OK a něco mi říká, že to směrem k větším výkonům nebude :lol:
A abych to zakončil pozitivně, tak jsme ve výčtu přidané kapacity zapomněli na navýšení kapacity do PHL v podobě AA příští léto (A330-200 místo B767-300)



Samozřejmě je logické, že není možné růst donekonečna, ale potenciál je mnohem větší - srovnejte si růst WAW a VIE ve srovnatelné době. Nám bohužel chybí síťový dopravce, P2P poptávka se logicky v PRG jednou vyčerpá a ještě uvidíme, jak bude OK chybět.


Odpovědět