Moc dobrá zpráva to není. SWG bude mít problém s financováním. Za rok 2018 mají být 1mld ve ztrátě. Bude to pro ně veliké sousto. A to mají ještě problém s komunikací s menšinovym 49% akcionářem, který už nechce moc investovat. Takže rok 2019 bude hodně zajímavý
smradlava zizala píše:Moc dobrá zpráva to není. SWG bude mít problém s financováním. Za rok 2018 mají být 1mld ve ztrátě. Bude to pro ně veliké sousto. A to mají ještě problém s komunikací s menšinovym 49% akcionářem, který už nechce moc investovat. Takže rok 2019 bude hodně zajímavý
Škoda že "zajímavý" spíš negativně. Další příklad přehnaných očekávání s číňany, první peníze za odkup 49% přijdou a je veselo a dál už nic, pusto a prázdno, vlastně se hledá kdo že to na té druhé straně je. Do toho nové 737MAX a nabíhající splátky, které budou letos akcelerovat. Takže suma sumárum snaha maximálně šetřit a zároveň někde sehnat jednorázově aspoň 2-3 miliardy. Držím palce
smradlava zizala píše:Moc dobrá zpráva to není. SWG bude mít problém s financováním. Za rok 2018 mají být 1mld ve ztrátě. Bude to pro ně veliké sousto. A to mají ještě problém s komunikací s menšinovym 49% akcionářem, který už nechce moc investovat. Takže rok 2019 bude hodně zajímavý
Škoda že "zajímavý" spíš negativně. Další příklad přehnaných očekávání s číňany, první peníze za odkup 49% přijdou a je veselo a dál už nic, pusto a prázdno, vlastně se hledá kdo že to na té druhé straně je. Do toho nové 737MAX a nabíhající splátky, které budou letos akcelerovat. Takže suma sumárum snaha maximálně šetřit a zároveň někde sehnat jednorázově aspoň 2-3 miliardy. Držím palce
No to znamená jediné: maximalne setrit=snizit "kvalitu" sluzeb jeste pode dno,na němž se nacházejí...Za me teda palce rozhodně nedrzim.
whiskey píše:http://avherald.com/h?article=4c3a1786&opt=0 Celkom silne komentare...
Ve vztahu k TVS komentář naprosto výstižný:-(
Je vám jasný že to letadlo nemá s TVS vůbec nic společnýho? Má kanadskou registraci u Transatu, lítají s tím posádky Transatu, údržbu tomu dělá Transat...
bilbo píše:Je vám jasný že to letadlo nemá s TVS vůbec nic společnýho? Má kanadskou registraci u Transatu, lítají s tím posádky Transatu, údržbu tomu dělá Transat...
osobne mi to je uplne sumafuk, len som bol prekvapeny, ze na avh pri debate o transate vyskocili komenty na temu travelu.
bilbo píše:Je vám jasný že to letadlo nemá s TVS vůbec nic společnýho? Má kanadskou registraci u Transatu, lítají s tím posádky Transatu, údržbu tomu dělá Transat...
bilbo píše:Je vám jasný že to letadlo nemá s TVS vůbec nic společnýho? Má kanadskou registraci u Transatu, lítají s tím posádky Transatu, údržbu tomu dělá Transat...
"vůbec nic"
ok-tvm.jpg
Tak i pro hnidopichy: V současné době to letadlo nemá s TVS společného opravdu vůbec nic, co se provozu týče. Zjisti si co znamená dry-lease
Naposledy upravil(a) bilbo dne 04. 02. 2019, 01:06, celkem upraveno 1 x.
bilbo píše:Tak i pro hnidopichy: V současné době to letadlo nemá s TVS společného opravdu vůbec nic, co se provozu týče. Zjisti si co znamená dry-lease
ked niekomu pozicias svoje 10-rocne auto a pokazi sa mu prevodovka, tak to nemusi byt chyba len aktualneho sofera
smradlava zizala píše:Moc dobrá zpráva to není. SWG bude mít problém s financováním. Za rok 2018 mají být 1mld ve ztrátě. Bude to pro ně veliké sousto. A to mají ještě problém s komunikací s menšinovym 49% akcionářem, který už nechce moc investovat. Takže rok 2019 bude hodně zajímavý
Škoda že "zajímavý" spíš negativně. Další příklad přehnaných očekávání s číňany, první peníze za odkup 49% přijdou a je veselo a dál už nic, pusto a prázdno, vlastně se hledá kdo že to na té druhé straně je. Do toho nové 737MAX a nabíhající splátky, které budou letos akcelerovat. Takže suma sumárum snaha maximálně šetřit a zároveň někde sehnat jednorázově aspoň 2-3 miliardy. Držím palce
Na druhou stranu, pokud se nepletu, tak rozchod s predchozim partnerem tusim z Islandu taky nebyl harmonickej.