Petr31 píše:Už jsem to tady několikrát psal, ale kdyby LKTB bylo takové terno, dávno se o něj významné evropské ajrolinky poprali a bez pobídek
Ty mas nejaka leakage data? Celkovy objem a jednotlive destinace?
Namísto toho odešel i ten Wizzair (když si nevybrečel další dotace).
For the record: Wizz Air v Brne nikdy od nikoho (mesto, kraj) zadne dotace nedostaval. Projdi si registr smluv, zapisy z rad a zastupitelstev a rekni nam, jestli neco najdes. Wizz Air skoncil, kdyz prisel s nehoraznym pozadavkem na financni podporu na dve linky, ktere uz cca 10 let fungovaly (a byl zcela spravne za toto chucpe vykazan). Tvuj vyrok o dotacich pro Wizz Air je jednim z vicero opakovanych tvrzeni ohledne BRQ, ktere se nepotkavaji s realitou.
Prostě kromě pár byznys cesťáků cizinců a pár insiderů odsud z airways nikdo o lítání s Brna s přestupem někde v Německu velký zájem nemá.
Opet nejaka data k tomu? Vis kolik pax je z/do BRQ rocne leakage?
Nakonec i ten EMB 135 /145 nelítal plný...
Ano, letovy rad moc neoslovoval mistni klientelu (tj. nastaveny pro potreby cizincu letajicich pravidelne do BRQ), casto vysoke ceny letenek a opakovane vykyvy ve spolehlivosti. To jsou hlavni faktory, proc linka nebyla vyuzivana vic. Jiny dopravce, jiny letovy rad, lepsi spoluprace s LH, a mohl to byt jiny pribeh.
To nepíšu proto, abych vás nas*al...
A to by me zajimalo, proc je toto vlakno jedno z tech, do nichz prispivas nejcasteji. Byl tady jeden takovy, ktery mel v Brne pritelkyni a ta mu dala kopacky, tak se potom par let venoval psani prispevku o tom, ze z Brna a do Brna by se ze zasady nemelo letat. Jakou mas osobni motivaci ty ke sve plodne literarni cinnosti?
PS:Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno pánové, co s tím můžete dělat.
Anebo muzeme pracovat s daty, ke kterym se nezda, ze bys mel pristup.