Petr31 píše:dejavu píše:Petr31 píše:
1.Rád bych věřil (ale nemám pro to důvod), že rozhodnutí EASA bylo nestranné, nikoliv na základě politického zadání a horkých telefonátů z Paříže, Berlína a Toulose, neboť každý klacek proto konkurenci Airbusu a USA / Trumpovi se hodí. Soukromě si myslím, že je to taková vítaná odveta za dieselgate...
2. Škoda, že se nedozvíme, zda by EASA byla tak rychlá a nekompromisní v případě průseru u Airbusu.
3. Uvidíme, co provede FAA. Na stránky ICAO jsem se díval a tam není na první pohled nic a to je důležitější autorita než zpolitizovaná EASA.
4. V každém případě je mi líto všech postižených leteckých společností, bude to asi pro některé z nich poslední rána před bankrotem, předpokládám, že případné kompenzace pokud se ukáže, že to celé bylo úplně jinak, nikdo od nikoho nevymůže a od EASA tuplem ne.
5. A co cestující, kteří díky nedostatku náhradních letadel nikam nepoletí? Možná nám v tom udělá jasno Prodejce?
6. Netvrdím, že je Boeing neviňátko, ale u leteckým nehod se nemají dělat ukvapené a předčasné závěry....viz. svědectví Reuters o zvláštních okolnostech při vzletu z ABB.
A Mongolové, Mexičani nebo Singapurci to také udělali natruc? Norwegian sám od sebe taky? Aby měl ještě větší problémy? Viz články:
https://www.airways.cz/
Mícháš hrušky a jablíčka, jestli sis toho nevšiml....to je aktivita těch zmíněných zemí a jejich leteckých autorit, ICAO v tom prsty nemá...pro ty co ten rozdíl nechápou 1. když si zakážeš sám chodit na pivo, je to tvoje věc / manželky
/ sama letecká společnost uzemní typ letadla
2. když ti to zakážou z Prahy, je to věc státu / zákaz vydá UCL
3. když ti to zakáže EU z Bruselu EASA nebo FAA / ICAO / zákaz vydá EASA, nebo / FAA / ICAO
Přesně, tohle je evidentně záměrná facka pro Boeing od EU. Důkaz je jednoduchý, EASA se nejprve nevyjadřovala, nechala to vesele lítat, nevydala ani doporučení nelítat, ani výstrahu, že brzy může dojít k zákazu. Pár společností se dobrovolně uzemnilo samo na letištích, kde se jim to hodí (domovské báze), ale potom najednou EASA bez varování vystřelí totální zákaz, nesmyslně i pro letadla, která jsou už ve vzduchu bez možnosti dokončit let v destinaci. Tohle nemá s bezpečností nic společného (když už překonali fázi vzletu, tak okamžité přistání na neznámém letišti, místo doletu domů, to už nijak nevylepší), je to nesmyslná komplikace pro letecké společnosti, cesťáky a zprostředkovaně pro Boeing (který to celé bude muset zaplatit) v typickém stylu EU...
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk