Alvin píše:To rozhodnutí FAA je rozhodně komplexnější a neponechává tak velký prostor různým výkladům ohledně letadel ve vzduchu, jako rozhodnutí EASA.
https://www.faa.gov/news/updates/media/ ... _Order.pdf
Poslední dvacítka kusů ve vzduchu:
Jeden letí bez identifikace z Orlanda kamsi na severozápad. Poziční let, nebo testovací letadlo Boeingu? Tak mě napadá, jak se tohle celé dotkne připravované verze 737-10. Vzhledem k delšímu trupu, větší váze a motory na maximu, tudíž bez další výkonové rezervy, může být ten typ ještě náchylnější k nestabilitě v podobné situaci jaká potkala JT610 a dost možná i ET302.
... jojo, svatá pravda...ta nestabilita byla Achilovou patou též u MD-11.Relativně malá výškovka a pak se taky snažili aerodynamiku přečůrat elektronikou a pár letadel a hlavně lidí na to bohužel doplatilo. Bylo by dobře, kdyby se soudruzi v Seattle poučili, protože původní B 737 a ještě verze Classic jsou úžasná letadla a vlastně i NG s přivřeným okem!