aviatic píše:Eidi píše:jfk píše:Ja to chapu, nicmene prece jen jsem pak lital radsi tim korejskym 7478, kde to z nejakyho duvodu nesmrdelo, cudliky byly tam kde maj byt, a nemusel jsem s letusakem resit, nefunguje vam zabava/a zkousel jste to vypnout a zapnout/kdyz se podivate po kabine, tak to nefunguje nikomu atp. Sorry.
Tak to je legit - to že ČSA nabízí hůř vybavenou/funkční kabinu oproti B748/B788 u KE, je věc jiná. Mně šlo jen o to nezaměňovat stav vnitřního s celkovym stavem mašiny is all.
Jenže cesťákovi je u pr...le,jestli z křídla padají šrouby,jestli má motor vibrace anebo v palivu je voda.... Jak nemá teplý kafe a nemůže čumět na video,je problém.
Já myslím, že se tady diskutují dvě rozdílné věci. O tom, že si nikdo v ČSA nedovolí poslat na linku letadlo v neprovozuschopném stavu, nepochybuju. Tím mám na mysli třeba to, že letadlo nesplňuje technické podmínky k uskutečnění letu - padají mu šrouby atd.. Stejně tak asi nejde tvrdit, že když nefunguje IFE, tak to automaticky znamená, že je celé letadlo ve špatném technickém stavu.
Nicméně, o úrovni marketingu a zákaznického servisu ČSA už by se pochybovat dalo. A nefunkční IFE, případně nevzhledné či dokonce rozbité sedačky, souvisí právě s tím marketingem a renomé, o který by aerolinka měla usilovat. To je opravdu to, čeho si cesťák všimne jako první a bude si to pamatovat.
Mě spíš zajímá to, jestli je OK-YBA "poruchovější" letadlo než ty ostatní nebo množství závad je v normě.