flyingblue píše:
Paklize bychom uz nevedeli, ze nekteri ze clenu EASA jiz drive zavedli sva vlastni opatreni, ktera znela podobne jako to, ktera EASA skutecne vydala a paklize bychom si byli jisti, ze system MCAS pusobi problemy pouze pri vzletu
Ale protoze vime, ze nekteri clenove EASA uz totalni ban zavedli a take si nejsme jisti, zda MCAS muze zpusobit havarii i ve vzduchu, tak muzeme byt jen radi, ze nad bezpecnosti v letecke doprave bdi EASA a ne diskutujici na foru airways.
To nemění nic na tom, že to opatření bylo idiotské. Pokud totiž EASA měla vážné náznaky, že systém hrozí po celou dobu letu, bylo by na místě opatření s povinným přistáním na nejbližším letišti a lety neprodlužovat nutností hledání náhradních letišť a už vůbec by nemohly být povoleny prázdné přelety. Obojí naznačuje, že žádné věrohodné informace o vyšším riziku EASA neměla. Ať si o tom myslí kdo chce co chce, tak tohle prostě zpackali, aniž by někdo tvrdil, že uzemnění není v pořádku, jen to provedení podělali Taky jsem rád, že nad námi bdí neomylná EASA a dokonalá EU, ale to neznamená, že nemůžu vyslovit názor, že něco podělali.