Co bude dál s ČSA?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
část A319 ze zřejmě přesouvá ze Stuttgartu do Bruselu. Zřejmě se tam posádky vlastní pravidelnou linkou mimo jiné také lépe přesunou. Možná to souvisí i s tím, že letenky na přelet z Prahy do Stuttgartu jsem již v rezervačním systému nenašel. Na odkaze je seznam linek co budou ČSA pro Brussel Airlines létat: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-s19/
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 56
- Registrován: 25. 09. 2015, 08:26
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
V STR jsou 3 A319 a v BRU jsou dvě. Posádky do STR jezdí busem od terminálu T1. Viděl jsem je na vlastní oči
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Vi nekdo neco o lince do OPO 3x tydne ut/ct/so ? Od konce Dubna start. Zda to je sezonni linka nebo neco noveho?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Roiman4 píše:Vi nekdo neco o lince do OPO 3x tydne ut/ct/so ? Od konce Dubna start. Zda to je sezonni linka nebo neco noveho?
Sezónní
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26. 06. 2014, 13:45
- Bydliště: BRU (PED)
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Marty-t píše:část A319 ze zřejmě přesouvá ze Stuttgartu do Bruselu. Zřejmě se tam posádky vlastní pravidelnou linkou mimo jiné také lépe přesunou. Možná to souvisí i s tím, že letenky na přelet z Prahy do Stuttgartu jsem již v rezervačním systému nenašel. Na odkaze je seznam linek co budou ČSA pro Brussel Airlines létat: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-s19/
Jo, jo, už jsem tak letěl BRU-PRG i PRG-BRU. Podle letového řádu by to měly být dvě rotace denně na letadlech ČSA. Je to fakt paradoxní, letět na lince SN a sedět v letadle OK s kompletní českou posádkou. Hlášení před odletem: "z provozních důvodů tento let Brussels Airlines obsluhuje ČSA, zajištěn bude servis ve standardu Brussels Airlines. Omlouváme se, že posádka s vámi nebude mluvit francouzsky ani vlámsky". Ani jsem si nevšiml, že by na letadlech byly alespoň nějaké nálepky s logem SN, vše je (téměř) původní OK (tedy přesněji řečeno OK-NEP "City of Prague" a schizofrenní OK-NEO "ČSA-Eurowings"). Aspoň jsem si připomněl, jak dobře se v letadlech ČSA sedělo, když jsem si netlačil kolena o sedačku před sebou (než začaly na linkách OK létat letadla SmartWings).
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Perlička z provozu - na linkách ČSA teď létají smíšené posádky palubního personálu ČSA + Smartwings a personál druhé jmenované společnosti mi na několik letech říkal, že si přejí, aby jim vedení povolilo nosit ČSA uniformy, protože jsou z kvalitních materiálů, na rozdíl od "šuntů" Smartwings. Jedna letuška si nechala dokonce sama ušít Smartwings uniformu (samozřejmě za vlastní), protože v té standardní to nešlo vydržet (předtím pracovala u ČSA a ten sešup byl prý velký).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Smurfx píše:Perlička z provozu - na linkách ČSA teď létají smíšené posádky palubního personálu ČSA + Smartwings a personál druhé jmenované společnosti mi na několik letech říkal, že si přejí, aby jim vedení povolilo nosit ČSA uniformy, protože jsou z kvalitních materiálů, na rozdíl od "šuntů" Smartwings. Jedna letuška si nechala dokonce sama ušít Smartwings uniformu (samozřejmě za vlastní), protože v té standardní to nešlo vydržet (předtím pracovala u ČSA a ten sešup byl prý velký).
Jaky je rozdil v porizovaci cene tech uniforem?
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:Jaky je rozdil v porizovaci cene tech uniforem?
Kapitalismus je od slova kapitál:) Ergo nemám-li peníze na ušití uniforem, nemůžu mít leteckou společnost. To je jako otevřít hospodu a vařit v hrncích z Tesca.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:HighFlyer píše:Jaky je rozdil v porizovaci cene tech uniforem?
Kapitalismus je od slova kapitál:) Ergo nemám-li peníze na ušití uniforem, nemůžu mít leteckou společnost. To je jako otevřít hospodu a vařit v hrncích z Tesca.
Nepochybuj ovsem, ze v CR je spousta takovych restauraci, ktere jeste stale v hrnich a panvich od Tesca delaji kureci platek s broskvi
I kdyz na uniformy neni, tak dnes OK724/725 otoci OK-YBA Na profitabilitu toho letu se neptej.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:HighFlyer píše:Jaky je rozdil v porizovaci cene tech uniforem?
Kapitalismus je od slova kapitál:) Ergo nemám-li peníze na ušití uniforem, nemůžu mít leteckou společnost. To je jako otevřít hospodu a vařit v hrncích z Tesca.
A podnikani je cinnost, jejimz hlavnim smyslem je vytvareni zisku. Zisk = vynosy - naklady. To prvni se maximalizuje, to druhe se minimalizuje.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: RE: Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
HighFlyer píše:A podnikani je cinnost, jejimz hlavnim smyslem je vytvareni zisku. Zisk = vynosy - naklady. To prvni se maximalizuje, to druhe se minimalizuje.
A proto si asi profesionální kuchaři kupují hrnce za desetitisíce a konventomaty za statisíce... blbci, místo toho aby si koupili levnější hrnce z Tesca.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
Na kvalitním nádobí bude mít kuchař větší produktivitu. Ale lepší materiál na uniformy se zase tak moc na produktivitě letecké společnosti neprojeví Kámoška co lítá u SW si na uniformu nestěžovala. Na druhou stranu ale nezkoušela tu od ČSA, takže srovnání nemá. Ale bez toho srovnání jsou v pohoděprodejce píše:HighFlyer píše:A podnikani je cinnost, jejimz hlavnim smyslem je vytvareni zisku. Zisk = vynosy - naklady. To prvni se maximalizuje, to druhe se minimalizuje.
A proto si asi profesionální kuchaři kupují hrnce za desetitisíce a konventomaty za statisíce... blbci, místo toho aby si koupili levnější hrnce z Tesca.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: RE: Re: RE: Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:A proto si asi profesionální kuchaři kupují hrnce za desetitisíce a konventomaty za statisíce... blbci, místo toho aby si koupili levnější hrnce z Tesca.
JackBrno hezky vysvetlil, v cem pokulhava srovnani hrncu a uniforem (vyrobniho prostredku vs. nutne dekorace), cimz to asi muzeme uzavrit.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Nemůžeme, i v hospodách chodí číšníci ve fraku:) Proč jim to ten blbec kapitalista kupuje.. ergo, když jde o náklady tak proč nechodí CC SmartWings v tričku? Uniformy jsou přeci dražší, to snad nezpochybní ani HF.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
prodejce píše:Nemůžeme, i v hospodách chodí číšníci ve fraku:) Proč jim to ten blbec kapitalista kupuje.. ergo, když jde o náklady tak proč nechodí CC SmartWings v tričku? Uniformy jsou přeci dražší, to snad nezpochybní ani HF.
Treba byl Osmany Laffita tak drahej, ze strih tech "jeho" uniforem este po dvaceti letech porad odepisujou