Petr31 píše:...což by ale bylo vůbec nejjednodušší řešení. Všichni kromě brněnských konšelů vědí, že kdyby byla linka do Tuřan takový terno, dávno by se o něj dopravci prali. Píšu to sem s přestávkami skoro 10 let, ale jsem tady furt za kazišuka....
Já se ale považuji za realistu, páč na nošení růžových brýlí jsem už moc starý a zkušený
Nemáš pravdu, projdi se po VIE a uvidíš, kolik tam lítá denně lidí po služebkách. Hodně z nich by lítalo raději z BRQ, ale musí být pro to zajištěny 3 podmínky:
1) Feeding na blízký hub, odkud toho hodně lítá a není to daleko
2) Minimálně 2 rotace pro spuštění a 3+ pro nárůst
3) Cena letenek ne moc vyšší než obvyklá (tj. po Evropě v Economy je absolutní strop 15k)
Pokud nejsou splněny všechny 3 podmínky současně, nebude taková linka vzkvétat nikde a nikdy. K bodu 1) MUC je ok, 2) Dvě rotace na rozvoj nestačí, 3) Ceny DLH zadusily linku posledně.
Splňte všechny 3 podmínky a rozjede se to, splňte dvě a bude to živořit, splňte jednu a můžete to zavřít. To je vše, nemá smysl to pořád dokola pitvat.
Další potenciální hub by mohl být třeba AMS (dnes bych ho při cestě na ARN využil), ale podle mě je to už moc daleko, a málokdo by to bral pro cesty na jih a východ (Itálie, Švýcarsko, Balkán atd.) Prostě je už tak daleko na SZ, že už není moc dobrý pro cesty na JV.