Letadla TVS
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Hezky pěkně. A to to vypadalo, že opce na A320neo ČSA dávno zrušilo, přestože se tu před pár dny objevilo info o tom, že Airbus v reportu za únor evidoval v backlogu ČSA na 7 A320neo.
Otázka, jestli by se stihla dodávka těhle mašin ještě před začátkem léta za předpokladu, že se do začátku léta MAXy nerozlítaj, což mimochodem FAA nepřímo konstatovala ve svym vyjádření ohledně certifikace updatu MCAS.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Eidi píše:
Hezky pěkně. A to to vypadalo, že opce na A320neo ČSA dávno zrušilo, přestože se tu před pár dny objevilo info o tom, že Airbus v reportu za únor evidoval v backlogu ČSA na 7 A320neo.
Otázka, jestli by se stihla dodávka těhle mašin ještě před začátkem léta za předpokladu, že se do začátku léta MAXy nerozlítaj, což mimochodem FAA nepřímo konstatovala ve svym vyjádření ohledně certifikace updatu MCAS.
Kdyz uz odkazujes na clanek, tak si ho aspon precti - je tam napsano, kdy se ocekava dodavka tech stroju.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Poslední dobou (bohužel) na linkách ČSA létám roztodivnou flotilou Smartwings a kromě sešupu v cestovním komfortu (rozteč sedadel, jejich kvalita, stáří letadla, hlučnost Boeingů, absence obrazovek s mapou letu) si všímám naprosté roztříštěnosti interiéru letadel. To Smartwings nemá nějakou koncepci, jaký standard služeb, sedadel a interiéru v jeho kabinách má být?
Fascinuje mě také přístup k business třídě. Ta by na codeshare letech s Air France, KLM apod. měla splňovat nějaké minimální standardy, nebo ne?. Pár týdnů dozadu jsem v businessu (sedadlo 1A) letadlem, co business třídu vůbec nemělo! Žádné oddělení tříd, takže si lidé vesele chodili na záchod dopředu a štosovali se v přední části letadla, kde by business pasažéři očekávali soukromí a klid na jídlo/práci. Letuška ČSA (létaji teď smíšené posádky) mi pak přímo řekla, že vážně nemá smysl si business kupovat v podání Smartwings (to je propagace služeb vůči zákazníkům! , ale alespoň byla upřímná).
Jindy zase přepážka mezi economy a business v letadle byla, ale asi u páté řady (business byla první dvě řady) a nikdo z posádky se neobtěžoval ji přemístit, takže oddělovala prvních pět řad, které tvořil mix business a economy cestujících.
Máte někdo seznam, jak jsou vybaveny jednotlivé interiéry Smartwings letadel a jaká v tom je koncepce? Jestli mají nějaký program pro sjednocování toho všeho tak, aby měl zákazník konzistentní zkušenost s letu tak, jaku u jiných civilizovaných společností?
Fascinuje mě také přístup k business třídě. Ta by na codeshare letech s Air France, KLM apod. měla splňovat nějaké minimální standardy, nebo ne?. Pár týdnů dozadu jsem v businessu (sedadlo 1A) letadlem, co business třídu vůbec nemělo! Žádné oddělení tříd, takže si lidé vesele chodili na záchod dopředu a štosovali se v přední části letadla, kde by business pasažéři očekávali soukromí a klid na jídlo/práci. Letuška ČSA (létaji teď smíšené posádky) mi pak přímo řekla, že vážně nemá smysl si business kupovat v podání Smartwings (to je propagace služeb vůči zákazníkům! , ale alespoň byla upřímná).
Jindy zase přepážka mezi economy a business v letadle byla, ale asi u páté řady (business byla první dvě řady) a nikdo z posádky se neobtěžoval ji přemístit, takže oddělovala prvních pět řad, které tvořil mix business a economy cestujících.
Máte někdo seznam, jak jsou vybaveny jednotlivé interiéry Smartwings letadel a jaká v tom je koncepce? Jestli mají nějaký program pro sjednocování toho všeho tak, aby měl zákazník konzistentní zkušenost s letu tak, jaku u jiných civilizovaných společností?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Prepazku posadka nepremisti, pouze jen technik. Asi tak.
Re: Letadla TVS
Perlička, včerejší OK PRG-HAM-GOT letělo s dvouhodinouvou sekerou a přistáli deset minut před uzavřením letiště v Hamburku. Dál do GOT již v noci neodletěli. Letiště je od 23 zavřené a sedli pár minut před tím. Ráno zaskakovalo, resp. stále letí, OK-TSR. Je to možné? Nebo měli technickou poruchu?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Roiman4 píše:Prepazku posadka nepremisti, pouze jen technik. Asi tak.
To mi prijde trochu jako blbost.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
RadekB píše:Roiman4 píše:Prepazku posadka nepremisti, pouze jen technik. Asi tak.
To mi prijde trochu jako blbost.
Jak chces, ale je to tak. Tohle se obcas resilo s posadkou na jednom typu letadla a rikali, ze to delaji technici.
Re: Letadla TVS
Roiman4 píše:RadekB píše:Roiman4 píše:Prepazku posadka nepremisti, pouze jen technik. Asi tak.
To mi prijde trochu jako blbost.
Jak chces, ale je to tak. Tohle se obcas resilo s posadkou na jednom typu letadla a rikali, ze to delaji technici.
Dělají to technici
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
PETR2 píše:Perlička, včerejší OK PRG-HAM-GOT letělo s dvouhodinouvou sekerou a přistáli deset minut před uzavřením letiště v Hamburku. Dál do GOT již v noci neodletěli. Letiště je od 23 zavřené a sedli pár minut před tím. Ráno zaskakovalo, resp. stále letí, OK-TSR. Je to možné? Nebo měli technickou poruchu?
No tak ono to včera jaksi létalo všechno trochu se zpožděním, že? Amsterdam dvě a půl hodiny, Kodaň 2:20, Málaga 2:50, Palma dvě a půl hodiny, onen GOT skoro dvě hodiny, Kazan 2:40, Moskva hodinu, jedna Hurghada hodinu a tři čtvrtě a druhá dvě a tři čtvrtě.
Proti TVS jsem na rozdíl od některých nic neměl, chtěl jsem přímý let z Prahy kvůli španělskému návštěvníkovi, kterému jsem chtěl ukázat něco z ČR (letěli jsme do Vídně), a tak jsem koupil po 150 € letenky do Palmy. Odnesl si hezký obrázek o našem národním dopravci.
Letěli jsme letadlem Swift Airu, startoval jako třistačtyřicítka, a kdybychom odlétali za světla, jak bylo naplánováno, měli bychom nádherný vyhlídkový let nad Prahou. V naší řadě chybělo jedno světlo, naštěstí se dalo přesednout, v opačném případě bychom si cestou nemohli číst. Tolik mé dojmy.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
pavelpmi píše:PETR2 píše:Perlička, včerejší OK PRG-HAM-GOT letělo s dvouhodinouvou sekerou a přistáli deset minut před uzavřením letiště v Hamburku. Dál do GOT již v noci neodletěli. Letiště je od 23 zavřené a sedli pár minut před tím. Ráno zaskakovalo, resp. stále letí, OK-TSR. Je to možné? Nebo měli technickou poruchu?
No tak ono to včera jaksi létalo všechno trochu se zpožděním, že? Amsterdam dvě a půl hodiny, Kodaň 2:20, Málaga 2:50, Palma dvě a půl hodiny, onen GOT skoro dvě hodiny, Kazan 2:40, Moskva hodinu, jedna Hurghada hodinu a tři čtvrtě a druhá dvě a tři čtvrtě.
Jsi zbytecne narocnej, dnesni OK766 ma taky dvouhodinovou sekeru. Snad tam nema nikdo pripoj.
Ale zase ranni rotace OK-YBA do AMS a nasledne do FCO urcite cestaky potesila (spottery v AMS a FCO potesila, to mam overene).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
flyingblue píše:pavelpmi píše:PETR2 píše:Perlička, včerejší OK PRG-HAM-GOT letělo s dvouhodinouvou sekerou a přistáli deset minut před uzavřením letiště v Hamburku. Dál do GOT již v noci neodletěli. Letiště je od 23 zavřené a sedli pár minut před tím. Ráno zaskakovalo, resp. stále letí, OK-TSR. Je to možné? Nebo měli technickou poruchu?
No tak ono to včera jaksi létalo všechno trochu se zpožděním, že? Amsterdam dvě a půl hodiny, Kodaň 2:20, Málaga 2:50, Palma dvě a půl hodiny, onen GOT skoro dvě hodiny, Kazan 2:40, Moskva hodinu, jedna Hurghada hodinu a tři čtvrtě a druhá dvě a tři čtvrtě.
Jsi zbytecne narocnej, dnesni OK766 ma taky dvouhodinovou sekeru. Snad tam nema nikdo pripoj.
Ale zase ranni rotace OK-YBA do AMS a nasledne do FCO urcite cestaky potesila (spottery v AMS a FCO potesila, to mam overene).
Těžko budeš litát všechno načas když ti vyřadili 11 Boeingů, co se interiéru týče tak všechny letadla která přišla od Boeingu mají stejnou kabinu, jediný rozdíl je sky/nesky interior a nový sedačky na Maxech, second hand letadla maj většinou interiér po předchozí společnosti
Re: Letadla TVS
flyingblue píše:pavelpmi píše:PETR2 píše:Perlička, včerejší OK PRG-HAM-GOT letělo s dvouhodinouvou sekerou a přistáli deset minut před uzavřením letiště v Hamburku. Dál do GOT již v noci neodletěli. Letiště je od 23 zavřené a sedli pár minut před tím. Ráno zaskakovalo, resp. stále letí, OK-TSR. Je to možné? Nebo měli technickou poruchu?
No tak ono to včera jaksi létalo všechno trochu se zpožděním, že? Amsterdam dvě a půl hodiny, Kodaň 2:20, Málaga 2:50, Palma dvě a půl hodiny, onen GOT skoro dvě hodiny, Kazan 2:40, Moskva hodinu, jedna Hurghada hodinu a tři čtvrtě a druhá dvě a tři čtvrtě.
Jsi zbytecne narocnej, dnesni OK766 ma taky dvouhodinovou sekeru. Snad tam nema nikdo pripoj.
Ale zase ranni rotace OK-YBA do AMS a nasledne do FCO urcite cestaky potesila (spottery v AMS a FCO potesila, to mam overene).
QS 1340 dnes Brno Hurghada 7h 30 min.sekera. SW proste dela vse pro sve dobre renomé....je 20.4. Jak budou litat v sezone,s uzemnenymi Maxy,, hruza pomyslet:-(
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Pavel píše:Roiman4 píše:RadekB píše:
To mi prijde trochu jako blbost.
Jak chces, ale je to tak. Tohle se obcas resilo s posadkou na jednom typu letadla a rikali, ze to delaji technici.
Dělají to technici
A proč to u ČSA fungovalo a přepážka byla vždy a správně posunutá, a teď to nefunguje? Nejenže není často správně posunutá, někdy dokonce chybí úplně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
bilbo píše:flyingblue píše:pavelpmi píše:
No tak ono to včera jaksi létalo všechno trochu se zpožděním, že? Amsterdam dvě a půl hodiny, Kodaň 2:20, Málaga 2:50, Palma dvě a půl hodiny, onen GOT skoro dvě hodiny, Kazan 2:40, Moskva hodinu, jedna Hurghada hodinu a tři čtvrtě a druhá dvě a tři čtvrtě.
Jsi zbytecne narocnej, dnesni OK766 ma taky dvouhodinovou sekeru. Snad tam nema nikdo pripoj.
Ale zase ranni rotace OK-YBA do AMS a nasledne do FCO urcite cestaky potesila (spottery v AMS a FCO potesila, to mam overene).
Těžko budeš litát všechno načas když ti vyřadili 11 Boeingů, co se interiéru týče tak všechny letadla která přišla od Boeingu mají stejnou kabinu, jediný rozdíl je sky/nesky interior a nový sedačky na Maxech, second hand letadla maj většinou interiér po předchozí společnosti
Muzes prosim vyjmenovat registrace tech 11 Boeingu?
Co se tyce pravidelnosti a zpozdeni, doporucuji ke cteni posledni vetu clanku na adrese https://www.planes.cz/cs/article/203169 ... i-kapacitu - ktera zni: "Letového řádu Českých aerolinií se změny nedotknou." V tiskove zprave, kterou mluvci SmartWings 5.4. posilala mediim, je veta: "Lety Českých aerolinií budou provozovány beze změn dle letového řádu."