JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
O spolecnosti JONAIR, ktera leta na trase Pajala – Lulea 2x denne v pracovnich dnech a 1x v nedeli jsem vedel hodne dlouho. Na severu Svedska jsem jiz jednou byl s Krystofem, z tohoto fora, kdyz jsme se chteli proletet s BA ATP u dnes jiz zkrachovale spolecnosti Nextjet. Tehda jsme leteli ARN-KRF-GEV, AJR-LYC-ARN, byly to 4 fantasticke lety a hodne vzpominek. Ale uz v dobu jsem vedel, ze se na sever teto zeme podivam znovu, hlavne kvuli spolecnosti JONAIR, malemu pidi letisti Pajala a moznosti se proletet s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince. JONAIR prodava lety vetsinou 3-4 mesice dopredu a ceny jsou fixni, Jak jsem vysledoval, tak nejlevnejsi letenka (pokud clovek neni senior nebo student), jde sehnat za 495 SEK jednim smerem. Za tuto cenu se prodavaji max 3 mista v letadle, a pak to vyskoci na 695 SEK. Proto jsme ve finale dali tuto cestu ve trech (Misa z PRG a Milan z BRQ).
Nejdrive jsme naplanovali vsechny lety okolo a jako posledni jsme zakoupili let se spolecnosti JONAIR.
Pro cestu do ARN jsme zvolili CSA. V momentu nakupu to bylo jeste jako CSA s A319, ale az pozdeji se to zmenilo na opt by Smartwings B737-700. Ikdyz Smartwings moc nemusim, tak let do 2 hod se da prezit. Chteli jsme se priblizit k Pajala co nejvic a tak padla volba na jiz navstivene mesto Gallivare. Od dob Nextjetu se cesta na sever trosku zmenila a na scenu vstoupila polsko/estonska spolecnost Nordica. V Gallivare jsme meli v planu prespat jednu noc, v patek rano pochodit po meste a chytit bus okolo obeda z Gallivare do Pajala.
Na patek odpoledne jsme naplanovali Pajala – Lulea. Pak jsme premysleli kam z LLA dal. Ceny na ruzne kombinace byly relativne drahe a tak jsme se rozhodli koupit let se SASem pres ARN do finskeho Turku. V Turku prenocovat a rano finskym pendolinem do Helsinek. V HEL jsme chteli posedet a posaunovat se ve Finnair non-schengen salonku, ktery ma fantasticke jidlo, piti a servis. K nasi smule jsme zjistili, ze tento salonek zrovna prochazi rekonstrukci a tim padem jsem meli utrum od jeho navstevy.
Nase cesta do LHR byla jeste spolecna. Misa zustaval v Londyne do utery. Ja a Milan jsme meli rezervovany Premier Inn na T4. Milan letel v nedeli ze STN do BRQ a ja mel v planu letet s AF pres CDG do WRO. Pro cestu z WRO jsem zvolil vlak do Lichkova a pote z Lichkova pres Usti nad Orlici do Prahy, s prijezdem nekdy pred 20 hod na hlavni nadrazi.
28.03.2019 PRG-ARN SMARTWINGS B737: OK-SWW
Rano jsme se sesli vsichni 2 v Erste Salonku na neco k zakousnuti a par drinku, nez jsme se presunuli na odletovou branu.
Let do ARN byl poklidny. Cast jsem ho prospal a cas jsem venoval sledovanim toho co slo videt z okna. Z palubniho prodeje jsem si nic nezakoupil, vyber nebyl nijak zajimavy.
Prilet do ARN byla na T2. Milne jsme si mysleli, ze se dostaneme do T5 na odlet Nordicy (cislo letu LOT). Vubec mne nedoslo, ze lety na domacich linkach mimo SAS odletaji z T3, kde nic neni a i samotny check in otevira 30 min pred odletem. Nastesti jsme byli jiz odbaveni a proto jsme si rekli, ze zkusim projit security na terminalu 4 a zkusit stesti se vstupem do salonku tam, aby jsme nejak preckali tech 6 hod do odletu. Vse se podarilo na 1 a nebyly zadne komplikace.
Puvodne jsme meli letet v 17:35 pres Arvidsjaur do Gallivare, ale par mesicu pred zacatkem cesty prisla zmena itinerare na odlet ve 21 hod. Let v 17:35 koncil v Arvidsjauru a nepokracoval do Gallivare. Ale nasemu novemu letu ve 21 hod nastesti zustalo mezipristani v AJR.
Na vsechno se stala fronta a jen ukoristit 3 mista vedle sebe byl docela boj.
28.03.2019 ARN-AJR NORDICA CRJ900: ES-ACC
Salonek jsme opustili cca hodinu pred odletem. Museli jsme se dostat ven z T4 a projit znova security na T3. I tak jsme meli vice nez dost casu nazbyt.
Pristani v AJR bylo dosti divoke a uz jsem si myslel, ze pujdeme na go-around. Nastesti to piloti zvladli bravurne, ale jelikoz jsme sedli dosti pozde, tak se muselo velmi prudce brzdit. V AJR byla cca 15 min zastavka, behem cca 10-12 pax vystoupilo, nikdo nepristoupil. Behem zastavky jsem si mohl odfotit terminal letiste ze schudku.
28.03.2019 AJR-GEV NORDICA CRJ900: ES-ACC
Let do GEV trval necelych 20 min. Na severu na privitalo jeste zimni pocasi, foukal silny vitr, poletoval snih. MHD z letiste zadna nejezdi, proto jsme si dopredu domluvili taxi. Mimo jine na nasem letu bylo nekolik cesky mluvicich pax mimo nas, coz nas mile prekvapilo.
Ubytovani na severu leze do penez. Ale podarilo se nam zarezervovat pokoj pro 3 v Gällivare Bed & Breakfast za cca 100 eur/noc se snidani. Po prijezdu na ubytko jsme zalehli, nebot bylo pozde a pani domaci na upozornila, aby jsme nerusili ostatni hosty.
Rano nas privital slunecny den, ktery se behem snidane promenil ve snehovou vanici. Ale za 20 min svitilo opet slunicko. Pocasi jako na kolotoci. Po snidani a ranni ociste jsme vyrazili do mesta, podivat se jak tu zije. Ale moc jsme toho nenachodili, protoze byla opravdu zima a foukal studeny vitr. Nastesti do odjezdu busu nas delily jen 3 hodiny.
Cesta busem do Pajaly trva neco malo pres 2 hod. Uplne do Pajaly jsme nechteli, nebot letiste je cca 20 km od mesta. Nejblizsi zastavka u letiste byla cca 4 km. Na tu jsme meli taky koupenou jizdenku. Ale jak jsme zjistili, autobus jede okolo letiste, ale zastavka tam neni. Proto jsme ridice pri nastupu pozadali, zda by nam u letiste nezastavil. Nebyl s tim problem, jen se mame prihlasit jak se budeme blizit.
Na letiste jsme dorazili s 3 hod predstihem. Vzesla docela dulezita otazka, zda bude budova letiste otevrena, nebo budeme nekde trcet v zime par hod, nez ji otevrou.
Pokracovani nize....
Nejdrive jsme naplanovali vsechny lety okolo a jako posledni jsme zakoupili let se spolecnosti JONAIR.
Pro cestu do ARN jsme zvolili CSA. V momentu nakupu to bylo jeste jako CSA s A319, ale az pozdeji se to zmenilo na opt by Smartwings B737-700. Ikdyz Smartwings moc nemusim, tak let do 2 hod se da prezit. Chteli jsme se priblizit k Pajala co nejvic a tak padla volba na jiz navstivene mesto Gallivare. Od dob Nextjetu se cesta na sever trosku zmenila a na scenu vstoupila polsko/estonska spolecnost Nordica. V Gallivare jsme meli v planu prespat jednu noc, v patek rano pochodit po meste a chytit bus okolo obeda z Gallivare do Pajala.
Na patek odpoledne jsme naplanovali Pajala – Lulea. Pak jsme premysleli kam z LLA dal. Ceny na ruzne kombinace byly relativne drahe a tak jsme se rozhodli koupit let se SASem pres ARN do finskeho Turku. V Turku prenocovat a rano finskym pendolinem do Helsinek. V HEL jsme chteli posedet a posaunovat se ve Finnair non-schengen salonku, ktery ma fantasticke jidlo, piti a servis. K nasi smule jsme zjistili, ze tento salonek zrovna prochazi rekonstrukci a tim padem jsem meli utrum od jeho navstevy.
Nase cesta do LHR byla jeste spolecna. Misa zustaval v Londyne do utery. Ja a Milan jsme meli rezervovany Premier Inn na T4. Milan letel v nedeli ze STN do BRQ a ja mel v planu letet s AF pres CDG do WRO. Pro cestu z WRO jsem zvolil vlak do Lichkova a pote z Lichkova pres Usti nad Orlici do Prahy, s prijezdem nekdy pred 20 hod na hlavni nadrazi.
28.03.2019 PRG-ARN SMARTWINGS B737: OK-SWW
Rano jsme se sesli vsichni 2 v Erste Salonku na neco k zakousnuti a par drinku, nez jsme se presunuli na odletovou branu.
Let do ARN byl poklidny. Cast jsem ho prospal a cas jsem venoval sledovanim toho co slo videt z okna. Z palubniho prodeje jsem si nic nezakoupil, vyber nebyl nijak zajimavy.
Prilet do ARN byla na T2. Milne jsme si mysleli, ze se dostaneme do T5 na odlet Nordicy (cislo letu LOT). Vubec mne nedoslo, ze lety na domacich linkach mimo SAS odletaji z T3, kde nic neni a i samotny check in otevira 30 min pred odletem. Nastesti jsme byli jiz odbaveni a proto jsme si rekli, ze zkusim projit security na terminalu 4 a zkusit stesti se vstupem do salonku tam, aby jsme nejak preckali tech 6 hod do odletu. Vse se podarilo na 1 a nebyly zadne komplikace.
Puvodne jsme meli letet v 17:35 pres Arvidsjaur do Gallivare, ale par mesicu pred zacatkem cesty prisla zmena itinerare na odlet ve 21 hod. Let v 17:35 koncil v Arvidsjauru a nepokracoval do Gallivare. Ale nasemu novemu letu ve 21 hod nastesti zustalo mezipristani v AJR.
Na vsechno se stala fronta a jen ukoristit 3 mista vedle sebe byl docela boj.
28.03.2019 ARN-AJR NORDICA CRJ900: ES-ACC
Salonek jsme opustili cca hodinu pred odletem. Museli jsme se dostat ven z T4 a projit znova security na T3. I tak jsme meli vice nez dost casu nazbyt.
Pristani v AJR bylo dosti divoke a uz jsem si myslel, ze pujdeme na go-around. Nastesti to piloti zvladli bravurne, ale jelikoz jsme sedli dosti pozde, tak se muselo velmi prudce brzdit. V AJR byla cca 15 min zastavka, behem cca 10-12 pax vystoupilo, nikdo nepristoupil. Behem zastavky jsem si mohl odfotit terminal letiste ze schudku.
28.03.2019 AJR-GEV NORDICA CRJ900: ES-ACC
Let do GEV trval necelych 20 min. Na severu na privitalo jeste zimni pocasi, foukal silny vitr, poletoval snih. MHD z letiste zadna nejezdi, proto jsme si dopredu domluvili taxi. Mimo jine na nasem letu bylo nekolik cesky mluvicich pax mimo nas, coz nas mile prekvapilo.
Ubytovani na severu leze do penez. Ale podarilo se nam zarezervovat pokoj pro 3 v Gällivare Bed & Breakfast za cca 100 eur/noc se snidani. Po prijezdu na ubytko jsme zalehli, nebot bylo pozde a pani domaci na upozornila, aby jsme nerusili ostatni hosty.
Rano nas privital slunecny den, ktery se behem snidane promenil ve snehovou vanici. Ale za 20 min svitilo opet slunicko. Pocasi jako na kolotoci. Po snidani a ranni ociste jsme vyrazili do mesta, podivat se jak tu zije. Ale moc jsme toho nenachodili, protoze byla opravdu zima a foukal studeny vitr. Nastesti do odjezdu busu nas delily jen 3 hodiny.
Cesta busem do Pajaly trva neco malo pres 2 hod. Uplne do Pajaly jsme nechteli, nebot letiste je cca 20 km od mesta. Nejblizsi zastavka u letiste byla cca 4 km. Na tu jsme meli taky koupenou jizdenku. Ale jak jsme zjistili, autobus jede okolo letiste, ale zastavka tam neni. Proto jsme ridice pri nastupu pozadali, zda by nam u letiste nezastavil. Nebyl s tim problem, jen se mame prihlasit jak se budeme blizit.
Na letiste jsme dorazili s 3 hod predstihem. Vzesla docela dulezita otazka, zda bude budova letiste otevrena, nebo budeme nekde trcet v zime par hod, nez ji otevrou.
Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 15:05, celkem upraveno 5 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR
Nastesti byla budova letiste otevrena. Venku by se nam moc cekat nechtelo, ale nic jineho by nam stejne nezbylo. Neni zde zadna security. Pani za prepazkou si odfajkne Vase jmeno na seznamu pax a pote se projde do male mistnosti, kde se kavovar zdarma. Jak uz jsem uvedl neni zde zadna security kontrola.
Na dnesnim letu nas bylo 5 pax celkem.
29.03.2019 PJA-LLA JONAIR BEECH 200 SUPER KING AIR: SE-LTL
Jsem se pani na checkinu ptal, zda jsou lety nekdy zrusene, ktere kvuli pocasi. Odpoved jsem dostal v tom smyslu, ze kvuli pocasi jsou velmi zridka zrusene, jedine ruseni letu se kona kvuli technickym problemum.
Asi 20 min pred odletem se konal nastup. Druhy pilot asistuje pri nastupu a taky provadi bezpecnostni instrukce. Na jedne ze sedacek byl kosik s jidlem a pitim.
Let do Lulea byl naprosto klidny. Cekal jsem, ze to bude horska draha, ale naprosto v pohode. Pri priblizeni s nami docela hazel bocni vitr, ale posadka zvladla pristani na jednicku. Bylo zajimave letet nad nazmrzlym morem. To jsem dlouho nevidel, od meho pobytu v Kanade. Misa natacel i nejake video, ktere sem zkusim pozdeji hodit.
Na odlet do ARN byl v 1930. Letiste je relativne male, prevazne obsluhuje lety do ARN. Na let do STO jsem byl taky nateseny, nebot byla zmena typu na ne moc obvykly Boeing 737 verze 600. Uz jsem mel tu cest s touo verzi letet jak u SAS, tak i u Malevu, ale porad je to exoticky bulik neco jako 318 u Airbusu.
29.03.2019 LLA-ARN SAS B736: LN-RPG
Let byl natriskany do posledniho mistecka. Cesta do ARN se mi zdala nekonecka, ikdyz clovek musi vzit v potaz, ze Svedsko je velka zeme. Po priletu jsme zamirili do salonku na T5 na veceri pred odletem do Turku.
29.03.2019 ARN-TKU SAS (op flyBE) ATR76: G-FBXB
Jak boarding, tak i samotny let do TKU bylo pomerne rychly a nacas. V TKU jsme pristali neco po pulnoci. Behem cca 30 min pristaly po sobe 3 stroje. Krom naseho, tak jeste AY z HEL a BT z RIX. Taxi za 10km jizdu bylo pres 30 eur, tak jsme se rozhodli pockat na letistini bus za 3 ecka.
Ubytovani jsme meli v hotelu pobliz vlakoveho nadrazi. Chteli jsme co nejdrive na kute, nebot rano okolo 8 hod nam jel vlak finiskych zeleznich na letiste v HEL s prestupem v Pasila. Jizdenku jsme kupovali s predstihem a vysla necelych 9 eur na os.
30.03.2019 HEL-LHR BRITISH AIRWAYS A320: G-EUYA
Prvni salonek co jsme zkusili byl Almost@home Lounge
Proto jsme se presunuli do Finnair Schengen lounge
Po par hodinach precpavani, popijeni a planovani dalsich vyletu, byl cas se presunout na gate. Nastup na let do LHR byl busmo.
Let do LHR byl poklidny, dlouhy a ve znameni odpocinku a spanku. Pristani na cas, a po kratkem taxovani jsme byli na gatu. Prosli jsme spolecne pres pasovku ven z terminalu. Rozloucili se s Misou a poprali mu hezky zbytek pobytu v LON. S Milanem jsme se vydali na T4 metrem, kde jsme meli zamluvene ubytovani v Premier Innu. Kdyz clovek rezervuje hodne dopredu, tak se da dostat na velmi prijemne ceny, v nasem pripade 34 GBP pro 2 na jednu noc za Twin Room. Na veceri jsme si zasli do hotelove restaurace. Nakonec padla volba na Guiness s Fish & Chips. Nechtel jsem moc ponocovat, jelikoz me cekalo brzke ranni vstavani na odlet v 6:40.
Pokracovani nize....
Na dnesnim letu nas bylo 5 pax celkem.
29.03.2019 PJA-LLA JONAIR BEECH 200 SUPER KING AIR: SE-LTL
Jsem se pani na checkinu ptal, zda jsou lety nekdy zrusene, ktere kvuli pocasi. Odpoved jsem dostal v tom smyslu, ze kvuli pocasi jsou velmi zridka zrusene, jedine ruseni letu se kona kvuli technickym problemum.
Asi 20 min pred odletem se konal nastup. Druhy pilot asistuje pri nastupu a taky provadi bezpecnostni instrukce. Na jedne ze sedacek byl kosik s jidlem a pitim.
Let do Lulea byl naprosto klidny. Cekal jsem, ze to bude horska draha, ale naprosto v pohode. Pri priblizeni s nami docela hazel bocni vitr, ale posadka zvladla pristani na jednicku. Bylo zajimave letet nad nazmrzlym morem. To jsem dlouho nevidel, od meho pobytu v Kanade. Misa natacel i nejake video, ktere sem zkusim pozdeji hodit.
Na odlet do ARN byl v 1930. Letiste je relativne male, prevazne obsluhuje lety do ARN. Na let do STO jsem byl taky nateseny, nebot byla zmena typu na ne moc obvykly Boeing 737 verze 600. Uz jsem mel tu cest s touo verzi letet jak u SAS, tak i u Malevu, ale porad je to exoticky bulik neco jako 318 u Airbusu.
29.03.2019 LLA-ARN SAS B736: LN-RPG
Let byl natriskany do posledniho mistecka. Cesta do ARN se mi zdala nekonecka, ikdyz clovek musi vzit v potaz, ze Svedsko je velka zeme. Po priletu jsme zamirili do salonku na T5 na veceri pred odletem do Turku.
29.03.2019 ARN-TKU SAS (op flyBE) ATR76: G-FBXB
Jak boarding, tak i samotny let do TKU bylo pomerne rychly a nacas. V TKU jsme pristali neco po pulnoci. Behem cca 30 min pristaly po sobe 3 stroje. Krom naseho, tak jeste AY z HEL a BT z RIX. Taxi za 10km jizdu bylo pres 30 eur, tak jsme se rozhodli pockat na letistini bus za 3 ecka.
Ubytovani jsme meli v hotelu pobliz vlakoveho nadrazi. Chteli jsme co nejdrive na kute, nebot rano okolo 8 hod nam jel vlak finiskych zeleznich na letiste v HEL s prestupem v Pasila. Jizdenku jsme kupovali s predstihem a vysla necelych 9 eur na os.
30.03.2019 HEL-LHR BRITISH AIRWAYS A320: G-EUYA
Prvni salonek co jsme zkusili byl Almost@home Lounge
Proto jsme se presunuli do Finnair Schengen lounge
Po par hodinach precpavani, popijeni a planovani dalsich vyletu, byl cas se presunout na gate. Nastup na let do LHR byl busmo.
Let do LHR byl poklidny, dlouhy a ve znameni odpocinku a spanku. Pristani na cas, a po kratkem taxovani jsme byli na gatu. Prosli jsme spolecne pres pasovku ven z terminalu. Rozloucili se s Misou a poprali mu hezky zbytek pobytu v LON. S Milanem jsme se vydali na T4 metrem, kde jsme meli zamluvene ubytovani v Premier Innu. Kdyz clovek rezervuje hodne dopredu, tak se da dostat na velmi prijemne ceny, v nasem pripade 34 GBP pro 2 na jednu noc za Twin Room. Na veceri jsme si zasli do hotelove restaurace. Nakonec padla volba na Guiness s Fish & Chips. Nechtel jsem moc ponocovat, jelikoz me cekalo brzke ranni vstavani na odlet v 6:40.
Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 11:18, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR
Posledni cast TR.
31.03.2019 LHR-CDG AIR FRANCE A321: F-GTAH
Rano jsem se vytratil z pokoje jako mysicka, abych Milana zbytecne nebudil. Ani nevim proc jsem koupil letenku LHR_CDG_WRO an ne do PRG. Nejak jsem toho mel uz dost a tesil se domu. Na prestup v CDG jsem mel v letence 55 min, a tak jsem tajne doufal, ve zpozdeni na odletu z LHR a ze bych nestihl let do WRO. CDG-WRO leta jen jednou denne, a tak bych je pozadal o prebookovani do PRG.
V kiosku jsem si vyzvedl palubni listek a zamiril si to do salonku na neco pod zub.
Jelikoz byl prilet na 2E a odlet z 2G, tak jsem se vylozene coural. Nechtel jsem stihnout let do WRO.
Na 2G jsem jel autobusem co jezdi mezi terminaly. Kdyz jsem vystoupil na 2G tak uz svitilo last call. Tupe jsem se sel pomalu podivat na gate, zda neni uz nahodem uzavreny, a v tom me odchytil personal a rikal, jestli neletim do WRO. Nikde v terminalu krom me a zamestnancu nebyl. Tak jsem sel s pravdou a ven a byl jsem posledni nastupujici pax na ten let. Skoda no jsem si rikal.
31.03.2019 CDG-WRO HOP! E190: F-HBLE
Let byl uzavren vice mene na cas a pomalu jsme taxovali na start k draze 09L.
Tedka byla rada na nas odstartovat. Najednou jako by se chtel rozjet, ale neslo mu to. Nevim co byl za problem, ale stalo se to tak 3x a pak to vzdali. Hasici nas eskortovali zpet k terminalu a ja pomalu doufal, ze mozna let opravdu nestihnu, ze bude kvuli technickym problemum zruseny.
Asi po hodine na zemi nam bylo oznameno, ze je vsechno v poradku a muzeme pokracovat smer WRO. Ach jo, a ja uz se tesil, ze pujdeme zpet do terminalu.
Jelikoz jsme odleteli s hodinovou sekerou a ja mel mezi priletem do WRO a odjezdem vlaku do Lichkova asi 1:40hod, tak jsem zacinal byt nerovozni, jestli ten vlak stiham nebo ne. Jakonec jsme neco dohnali behem letu a pristali jsme presne 60 min pred odjezdem meho vlaku. MHD jsem neresil, nebot mne za 1. ujelo a za 2. bych to nestihal. Proto jsem vyletl z terminalu jako strela a odchytl prvni taxik pred budovou. Rekl jsem mu, ze za 40 min musim stihnout byt na nadrazi na odjezd sveho vlaku. Jelikoz byla nedele, a pobozni polaci se vraceli z kostelu, tak ve meste byla spicka jako v pondeli rano. Na nadrazi jsem nakonec dorazil 7 min pred odjezdem vlaku a do vlaku se usadil 2 min pred jeho odjezdem. Uff si rikam, jeste ze jsem to stihl, nechtel bych tu trcet dalsich xxx hod a hledat nahradni spojeni.
Cesta vlakem utikala v pohode a po Klodzsko. Zde bylo oznameno, ze mezi Klodzskem a Gorzanów je vyluka a ze se pojede busem. To by az tak nevadilo, nez jsme dorazili do Klodzska a bus nikde. Bus dorazil cca hod po prijezdu vlaku a ja v tu dobu vedel, ze uz nestiham navazujici spoj z Lichkova pres Usti nad Orl. do Prahy. Jeste, ze jsem to mel koupene zvlast, tak jsem jizdenku CD zrusil a nechal si vratit penize. Tedka to jde do 15 min pred odjezdem zdarma s vracenim plne castky jizdneho. Podle situace jsem si pak booknul novou jizdenku, abych stihal vlak po prijezdu z WRO. Nakonec jsem jel dalsim vlakem z Lichkova a do PRG dorazil namisto 18 hod neco malo pred 20 hod.
Doufam, ze se Vam tento TR libil a ze jsem potesil fanousky letani s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince.
31.03.2019 LHR-CDG AIR FRANCE A321: F-GTAH
Rano jsem se vytratil z pokoje jako mysicka, abych Milana zbytecne nebudil. Ani nevim proc jsem koupil letenku LHR_CDG_WRO an ne do PRG. Nejak jsem toho mel uz dost a tesil se domu. Na prestup v CDG jsem mel v letence 55 min, a tak jsem tajne doufal, ve zpozdeni na odletu z LHR a ze bych nestihl let do WRO. CDG-WRO leta jen jednou denne, a tak bych je pozadal o prebookovani do PRG.
V kiosku jsem si vyzvedl palubni listek a zamiril si to do salonku na neco pod zub.
Jelikoz byl prilet na 2E a odlet z 2G, tak jsem se vylozene coural. Nechtel jsem stihnout let do WRO.
Na 2G jsem jel autobusem co jezdi mezi terminaly. Kdyz jsem vystoupil na 2G tak uz svitilo last call. Tupe jsem se sel pomalu podivat na gate, zda neni uz nahodem uzavreny, a v tom me odchytil personal a rikal, jestli neletim do WRO. Nikde v terminalu krom me a zamestnancu nebyl. Tak jsem sel s pravdou a ven a byl jsem posledni nastupujici pax na ten let. Skoda no jsem si rikal.
31.03.2019 CDG-WRO HOP! E190: F-HBLE
Let byl uzavren vice mene na cas a pomalu jsme taxovali na start k draze 09L.
Tedka byla rada na nas odstartovat. Najednou jako by se chtel rozjet, ale neslo mu to. Nevim co byl za problem, ale stalo se to tak 3x a pak to vzdali. Hasici nas eskortovali zpet k terminalu a ja pomalu doufal, ze mozna let opravdu nestihnu, ze bude kvuli technickym problemum zruseny.
Asi po hodine na zemi nam bylo oznameno, ze je vsechno v poradku a muzeme pokracovat smer WRO. Ach jo, a ja uz se tesil, ze pujdeme zpet do terminalu.
Jelikoz jsme odleteli s hodinovou sekerou a ja mel mezi priletem do WRO a odjezdem vlaku do Lichkova asi 1:40hod, tak jsem zacinal byt nerovozni, jestli ten vlak stiham nebo ne. Jakonec jsme neco dohnali behem letu a pristali jsme presne 60 min pred odjezdem meho vlaku. MHD jsem neresil, nebot mne za 1. ujelo a za 2. bych to nestihal. Proto jsem vyletl z terminalu jako strela a odchytl prvni taxik pred budovou. Rekl jsem mu, ze za 40 min musim stihnout byt na nadrazi na odjezd sveho vlaku. Jelikoz byla nedele, a pobozni polaci se vraceli z kostelu, tak ve meste byla spicka jako v pondeli rano. Na nadrazi jsem nakonec dorazil 7 min pred odjezdem vlaku a do vlaku se usadil 2 min pred jeho odjezdem. Uff si rikam, jeste ze jsem to stihl, nechtel bych tu trcet dalsich xxx hod a hledat nahradni spojeni.
Cesta vlakem utikala v pohode a po Klodzsko. Zde bylo oznameno, ze mezi Klodzskem a Gorzanów je vyluka a ze se pojede busem. To by az tak nevadilo, nez jsme dorazili do Klodzska a bus nikde. Bus dorazil cca hod po prijezdu vlaku a ja v tu dobu vedel, ze uz nestiham navazujici spoj z Lichkova pres Usti nad Orl. do Prahy. Jeste, ze jsem to mel koupene zvlast, tak jsem jizdenku CD zrusil a nechal si vratit penize. Tedka to jde do 15 min pred odjezdem zdarma s vracenim plne castky jizdneho. Podle situace jsem si pak booknul novou jizdenku, abych stihal vlak po prijezdu z WRO. Nakonec jsem jel dalsim vlakem z Lichkova a do PRG dorazil namisto 18 hod neco malo pred 20 hod.
Doufam, ze se Vam tento TR libil a ze jsem potesil fanousky letani s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince.
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet
niekedy ma musis zobrat na vylet
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
MarcosFT píše:Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!
Diky. Jojo dostava...
beardie píše:super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet
tak se ozvi, na podzim planujeme dalsi akci neobvykle typy letadel.
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Hezká exotika. A pěkné počtení
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Tak isto, super ako vzdy.
A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne akurat z HIXu, nie Premier Inn.
Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...
A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne akurat z HIXu, nie Premier Inn.
Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Fabo píše:Tak isto, super ako vzdy.
A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne akurat z HIXu, nie Premier Inn.
Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...
Dekuji. Napis do SZ kontakt na sebe a pak se spojime.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
pavelpmi píše:Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty!
Neni zac, vim, ze mas rad veze, tak se snazim vzdy nejakou exotickou vyfotit.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Lkprak píše:Hezká exotika. A pěkné počtení
Jsou i vetsi exotiky, ale toto je urcite takova mala evropska exotika.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Pěkný výlet včetně zajímavé cesty zpět přes Turku. Na ten Jonair už bych býval byl skoro zapomněl, teď si ho zase musím zařadit do plánu. Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)
Airbus380 píše:Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové
Naprosto te chapu a mam z toho stejny pocit. Cesta je cil a clovek musi kracet vstric novym dobrodruzstvim.