Marty-t píše: taky konec Grazu a Klagenfurtu. Předpokládám ale navýšení kapacit z těchto lokalit do velkých hubů LH v Německu/Švýcarsku. Zdroj: https://www.austrianwings.info/2019/05/ ... -sinnvoll/
Takže konec AUA? Škoda, mám je radši než LH.
Marty-t píše: taky konec Grazu a Klagenfurtu. Předpokládám ale navýšení kapacit z těchto lokalit do velkých hubů LH v Německu/Švýcarsku. Zdroj: https://www.austrianwings.info/2019/05/ ... -sinnvoll/
Globik píše:Takže konec AUA? Škoda, mám je radši než LH.
Marty-t píše:Globik píše:Takže konec AUA? Škoda, mám je radši než LH.
??? A to jste vyčetl kde pls. ??? To rozhodně ne - jen konec krátkých spojení z Vídně do rakouských měst větších než Budějovice. Btw. pokud můžu letím taky radši s AUA než s LH.
Marty-t píše:Globik píše:Takže konec AUA? Škoda, mám je radši než LH.
??? A to jste vyčetl kde pls. ??? To rozhodně ne - jen konec krátkých spojení z Vídně do rakouských měst větších než Budějovice. Btw. pokud můžu letím taky radši s AUA než s LH.
Ale tady je diskuse o ČB... Proto tu ještě uvedu tzv. Lübeckou výzvu - https://www.austrianwings.info/2019/05/ ... eberleben/ - jedná se o to, že za posledních 30 let šel vývoj středních a velkých letadel strašně kupředu, kdežto v kategorii 20-80 pax se prakticky nic nového neudálo. Jen s podstatně efektivnějšími malými letadly resp. elektroletadly na krátké vzdálenosti mohou totiž regionální letiště vůbec přežít - mít konkureceschonou feedovací linku na velký hub.
Petr31 píše:..nevím kolik je ti let, ale toho se asi nedožijeme. Normálně uvažujícímu člověku je dávno jasné, že současná mantra elektromobility je slepá ulička dějin. Nikdo dosud nedokázal vměstnat tu elektřinu do tak malého, lehkého, zároveň levného a v neposlední řadě bezpečného akumulátoru, aby to mohlo fungovat
Marty-t píše: A čím víc lidí bude žít v okolí velkých letišť, tím větší bude tlak na to aby letadla budoucnosti byla tichá a úsporná...
Fabo píše:
No, usporna mozna, ale ticha rozhodne ne... hluk od letadel fakt neni od toho, ze v motoru neco hori. Uz dlouho ne.
Omlouváme se všem našim klientům, Letiště České Budějovice je až do odvolání uzavřeno pro letecký provoz. Děkujeme za pochopení.
Robert píše:http://www.airport-cb.cz/Omlouváme se všem našim klientům, Letiště České Budějovice je až do odvolání uzavřeno pro letecký provoz. Děkujeme za pochopení.
Nevíte někdo důvod?
amey píše:Tedy investice do rozvoje ČB letiště ve výši cca. 1 miliarda, včetně různých předcházejících úprav.
Pan Pamer, coby asi marketingový rakouský promotér ve službách letiště, prezentuje ČB letiště v Linci, kde mají svoje vlastní letiště a kromě toho i na nějakých akcích v příhraničí jak ukazují na FB letiště. Pravděpodobně je to setkání s tamními zemědělci, nebot´je to výrazně zemědělská oblast bez průmyslu - ti samozřejmě budou létat z Lince, kam mají přímé spojení, navíc budou létat z vlastního, že....tedy akce k ničemu. Vtipné je, že nová foto o nainstalovaných tabulích na letišti jsou pouze v češtině s odkaz letiště se zprávou (FB), že přiváděcí info tabule v angličtině nebo němčině být nemusí, stačí piktogramy k pochopení...to je super international:).
Pardubice obrovský propad, nikde nikdo kdo by chtěl odtamtud pravidelně létat, Ostrava prázdná na pravidelné lety, nyní vypsaná dotace pro dvě linky za nejméně 800 milionů na 4 roky (Vídeň a Mnichov) + další miliony na linku OSR - WAW, jen se čeká na schválení zastupitelstvem. Bez obrovských dotací nikdo létat nebude.
Takže kolik bude stát na dalších dotacích rozlétání tohoto jihočeského skvostu?
alesesl píše:amey píše:Tedy investice do rozvoje ČB letiště ve výši cca. 1 miliarda, včetně různých předcházejících úprav.
Pan Pamer, coby asi marketingový rakouský promotér ve službách letiště, prezentuje ČB letiště v Linci, kde mají svoje vlastní letiště a kromě toho i na nějakých akcích v příhraničí jak ukazují na FB letiště. Pravděpodobně je to setkání s tamními zemědělci, nebot´je to výrazně zemědělská oblast bez průmyslu - ti samozřejmě budou létat z Lince, kam mají přímé spojení, navíc budou létat z vlastního, že....tedy akce k ničemu. Vtipné je, že nová foto o nainstalovaných tabulích na letišti jsou pouze v češtině s odkaz letiště se zprávou (FB), že přiváděcí info tabule v angličtině nebo němčině být nemusí, stačí piktogramy k pochopení...to je super international:).
Pardubice obrovský propad, nikde nikdo kdo by chtěl odtamtud pravidelně létat, Ostrava prázdná na pravidelné lety, nyní vypsaná dotace pro dvě linky za nejméně 800 milionů na 4 roky (Vídeň a Mnichov) + další miliony na linku OSR - WAW, jen se čeká na schválení zastupitelstvem. Bez obrovských dotací nikdo létat nebude.
Takže kolik bude stát na dalších dotacích rozlétání tohoto jihočeského skvostu?
Ja doufam, ze 0 a nic nezacne letat, protoze to absolutne nedava smysl.