Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Roiman4 »

Prelom Ledna/Unora. V tu dobu to zaclo.


qwertyx64
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 156
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od qwertyx64 »

Letel nam s tym dodavatel v ramci Skyteamu a bol z toho dost prekvapeny :D rovnako aj ja.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od pettte »

To musela vymyslet hlava pomazaná...

A vždycky to příjde, když si člověk myslí, že ho už nic nemůže překvapit. Sám si to vyzkouším v prosinci, kdy mám business class letenku s Air France s přípojem s ČSA.

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od bilbo »

qwertyx64 píše:Business class na niektorich linkach len na jednej strane lietadla. Druha strana economy. :thumbup:

Co je na tom špatně? Je to kvůli tomu, že na jedné straně je větší rozteč sedaček než na druhé.

qwertyx64
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 156
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od qwertyx64 »

To sa mi nezda, ze by to tak bolo.


pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od pettte »

Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od zdenda »

pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

U SW bylo je a bude vzdy vse postaveno na hlavu:-(

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od pettte »

Asi tam chybí řada 13, když to přináší smůlu. :D

Jinak je zvykem, že pokud je na pravé straně kuchnka, tak se samozřejmě začíná až 2 řadou, ale je zachováno, že všechna sedadla v jedné řadě, mají stejné číslo.
Už to slyším, když stejné letadlo poletí s koupáky: Máňo, ta ženská u odbavení nám řekla, že máme sedadla vedle sebe přes uličku, ale já mám 4C a ty 3D =))

outfitter
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 18
Registrován: 22. 09. 2010, 11:29
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od outfitter »

Nemec píše:
pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Na pravé straně se dřív začínalo číslovat až od 2, teď se čísluje od 1 ale jedna řada sedaček tam chybí.


Neni tam 6DEF

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od bilbo »

pettte píše:Tak to by v úzkotrupém letadle byla první aerolinka, co by měla jinou rozteč na levé a pravé straně a tím i "rozhozené řady. Pak by jim i jinak vycházelo číslování řad....

Popravdě, jiná rozteč pro business jen na jedné straně nedává smysl, nemluvě o tom, že tato třída je u "normálních" společností jaksi oddělena, toalety by měly být jen pro ní a další...

Ale co u SW dává smysl (byť je to ČSA).

Je to tak u většiny 737 s konfigurací Y189 po světě, netuším proč to tak je. Rozdíl rozteče není velkej, ale je tam. Zase ČSA je třeba jedna z mála společností, která dává stolky na vyblokovaný prostřední sedadla v Cclass.

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od velpa.66 »

Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od pettte »

velpa.66 píše:Jen pro zajímavost právě jsem si dělal online odbavení na středeční let PRG -FCO a dostal přidělená místa 1A ,1B. Letenka zakoupena v tarifu LITE


To je sice hezké, ale jsi na té špatné straně letadla :D
Je to jen sranda. Ale tohle potvrzuje, že je to s dělením na pravou a levou stranu pravda.

jonapet
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 335
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jonapet »

Minulý měsíc mi ve FRA uletěl návazný FRA - PRG v LH business.

Měl jsem na výběr přebukování z FRA do PRG přes BRU, LHR nebo MXP. Vybral jsem si tu první variantu a možnost si vyzkoušet ČSA business class z BRU.

Ve srovnání s LH to nedopadlo nijak špatně. Na hodinovém letu teplé jídlo (hovězí karbenátek, který se v Y dá dokoupit za 380,-), bohemka brut, červené ze Znovína. Potvrzuji, že v C class jsme byli čtyři a všichni jsme se seděli na pravé straně na sedačkách D a F a místo sedačky E byl stolek. Více místa na nohy jsem si nevšiml.

V LH mě naštvalo, že v C class rozlévají stejné víno jako v economy, na letu z OTP do FRA jen studené jídlo. V LH sice zatáhnou záclonku, ale letuška s nápojovým vozíkem obslouží business cestující a pak ze stejného vozíku jde obsluhovat economy.

Takže za mě v přímém srovnání servisu jasná výhra pro OK nad LH, což jsem nečekal.
Přílohy
OTP - FRA.jpg
OTP - FRA.jpg (74.31 KiB) Zobrazeno 6054 x
BRU.jpg
BRU.jpg (68.26 KiB) Zobrazeno 6055 x

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Fabo »

OK dle meho je nejlepsi vnitro C v sirsim regionu. Nezkousel jsem akorat novou Air Italy a Swiss, jinak KL, AF, AZ, LH, OS, LO vsechno slabsi nez OK


Odpovědět