Karel_x píše:Nejsem podporovatel ODS, ale tento útok je zaslepený. Já bych určitě jako příklad AF1 nepoužil, ale myslím, není pochyb, že tam takový eroplán (B747) může z technického pohledu přistát. Pro mnoho lidí také mohlo být novinkou, že stovky evropských regionálních letišť finančně podporují linky dle stejného schématu jako se chystá OSR.
Nevím opravdu, jestli "ten člověk" krade nebo ne, ale mě třeba zaujala poznámka, že Poláci mají v asociační dohodě vyjednanou výjimku o podpoře letecké dopravy. My ne, proč asi? Rovněž si myslím, že mluví pravdu v tom, že mu významní investoři říkají, že pokud by věděli o zrušení pravidelné letecké linky, nešli by oni do investic na Ostravsku. I já jsem se s podobným postojem opakovaně setkal. A souhlasím rovněž, že jedna rotace je na nic, dvě málo a teprve 3 se mohou začít ekonomicky chytat. To soudím podle sebe.
Nechci rozdávat knížecí rady, jestli je podpora v takové výši vhodná nebo ne, to si musí rozmyslet doma v Ostravě. O všelijaké komentáře na téma se navíc ochotně postarají jiní, naposledy třeba pan Sůra. Souhlaste nebo nesouhlaste, je to na vás.
V negativních emocích bychom se ale měli umět ovládnout, všechny ty agresivní projevy nespokojenosti, co nás v poslední měsíce obklopují stále víc, naši společnost nebezpečně rozkládají. Návrat k normálu nebude vůbec snadný.
Upřímně, nikdo soudný, kdo tomu oboru rozumí a pohybuje se v něm, by nikdy přirovnání k Air Force One nepužil. A stejně tak mi rve oči číst spojení "takový eroplán". To jako vážně, na odborném fóru?
Navíc fakt, že Mošnov může obsluhovat velká letadla, víme nejméně od roku 1988, kdy tam byl poprvé An-124, resp. od roku 1989, kdy tam byla An-225.
To, že jiná letiště dotují linky (zpravidla
EDIT ADMIN: Ryanair, protože ten bez dotací lítat neumí) neznamená, že to musíme dělat taky.
Až budou opraveny všechny cesty, nemocnice, školy; prostě až bude vše, čeho je kraj zřizovatelem fungovat jako v 21. století, tak si dotujme klidně cestu na Mars pro pana Unucku a jeho soudruhy. Do té doby jsou tady ale tisíce (!) jiných projektů, které potřebují ty peníze daleko více.Ohledně té (mimo mísu) zmíněné výjimky EU - kdo byl "u lizu", když se vyjednávaly přístupové dohody s EU? Pro připomenutí, byla to kupodivu páně Unuckova ODS!
Ohánění se nějakými investory je lež jako od Zemana. Pokud by to byla pravda, tak by veškeré investice v ČR musely historicky směřovat do okruhu cca 50 km od Ruzyně! Takže laskavě nelžete i Vy...
Ano, rotace jsou důležité, ale nikdo samozřejmě doposud neřeší (ani nemůže řešit) to nedůležité a bezvýznamné - ceny letenek. A já Vám garantuji, že v okamžiku, kdy bude mít OSR podobné rotace s LH nebo OS jako KTW, ale ceny srovnaletných letenek v nejnižších tarifech o nějakých 1.000,- Kč vyšší, tak bude většina lidí létat tak jako doposud. Z Katovic, Krakova, Vídně nebo z Prahy. A na Ostravu zase zbudou jen ti koupáci.
To, co napsal Honza (vše nejlepší k svátku) Sůra v na jeho webu, je 100% pravda, kterou by měl někdo vytesat do ranveje v Mošnově... Navíc to nejsou žádné "knížecí rady", ale projev někoho, kdo dokáže hlavu používat k něčemu jinému, než je pojídání koblih.
A nakonec - nejsem si docela jistý, jaké "negativní emoce a agresivní projevy nespokojenosti" v posledních měsících máte namysli. Jako že se konečně nebojí ozvat ti, kterým vadí bolševický ochlasta, vlastizrádce a 2x soudem uvědčený lhář na Hradě? A STBák a trestně stíhaný člověk jako předseda vlády, který vládne jen proto, aby si pro sebe nakradl další miliardy jako dotace do svých firem?
Demokracie v tomto státě skončila 9.7.1998 podpisem Opoziční smlouvy. Která stále platí. Jeden z jejích strůjců sedí na Hradě... a ta druhá strana je ODS, jejímž je Unucka členem. To znamená, že s Opoziční smouvou souhlasí, čímž musí být pro jakéhokoliv demokraticky smýšlejícího člověka jako politik neakceptovatelný.