Globik píše:Marty-t píše:To, že si někdo nenechá léky a pleny v příručním zavazadle je jeho vlastní blbost. Možná by jim to akorát jejich cestovka mohla v infoletáčku připomenout - ne každý koupák si riziko zpoždění nebo problému s kufrem uvědomí
Co by všechno měla cestovka připomínat? To by nebylo na letáček, ale na objemnou knihu. Někteří koupaci nechávají mozek doma. Let měl trvat nějakých 2,5 hodiny, klidně 2 hodiny před odletem mohli předat zavazadla, v Praze se k nim mohli dostat za hodinu. To vše za normální situace. Tedy 5-6 hodin. Dítěti se mohlo něco stát, kdy potřebovalo nějaký lék nebo mohlo dostat průjem a pleny pak hoří. Když cestuju s dětmi, musím si vytvářet rezervy všeho. I při cestě tramvají do centra.
Tak neznalý člověk věří, že jej letecká společnost, které mimochodem zaplatil, dopraví včas. Asi věřili,l že i u SW jsou technické problémy na úrovni západoevropský aerolinií, tedy ve zlomcím promile z uskutečněných letů.
Jejich chybou bylo, že si nezjistili s čím SW lítá a také jaká je jejich bezpečnostní "kultura", a tady to vztahuji na roztržený plášť "ocasu" v Egyptě nebo "polokluzácký let" z Řecka.
Pokud nejsou úplně hloupí, tak 1-2 pleny měli u sebe. Ale nemůžeš tvrdit, že v očekávání toho nejhoršího, si měli vzít půklu odbaveného kufru na palubu, aby se následně hádali s posádkou za nadváhu, která by asi nechtěla slyšet o tom, že JSOU PŘEDVÍDAVÍ A ZNAJÍ "KVALITY SW" a proto si berou sebou pleny, náhradní oblečení, teplé oblečení pro zcela běžné nocování ( v případě SW) na studené podlaze v letištní hale.
Já si myslím, že jsou již dostatečně poučeni, a svou zkušenost s SW budou šířit dále, aby si každý jedinec dobře rozmyslel, jestli poletí s SW.