HighFlyer píše:Ulafme píše:- první "nezakládající" společnost ve SkyTeamu a pátá celkově
- s výjimkou Lucemburska, Moldavska a Portugalska létaly ČSA pravidelně do všech evropských států a to i několikrát denně
- k tomu BEY, DAM, LCA, TLV, CAI, ALP, 10 destinací v Rusku, dálkovky do USA a CA...
- perfektní servis. Do Paříže, Amsterdamu, Říma byly vždy ČSA na prvním místě, teprve potom AF, KL, AZ. I do Mosky Rusové preferovali OK před SU
Pouze totální ignorant (možná někde na jižní polokouli), který se tehdy v dopravním letectví pohyboval, mohl existenci ČSA nezaznamenat.
Nic ve zlým, ale čo bolo, to bolo.
Nezpochybnuji zadnou ze skutecnosti, kterou popisujes. Akorat jsou to vzpominky na krasnou minulost. Takovych by se v historii Swissair, Sabena nebo Pan Am jiste naslo mnohem vic.
A muzeme si k tomu jeste zahrat tematickou pisnicku na dobrou noc:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ROCQoqjCU6U[/youtube]
Ještě jedna tématická ... přesně jak říkáš, mozek si rád pamatuje jen to hezké a těžko přijímá pohled z venku, který může být trochu jiný.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zgsBrOMRz5U[/youtube]
Nebo naivní představa lidí uvnitř, kteří si zakládali hezky vyditelnou odborovou organizaci, navrhovali podniku jak se rozvíjet a zároveň "dosáhnout na západní mzdy" ... jak jsou někteří dnes rádi že létají "na západě", s prsatou harfičkou z Prahy.
Tedy ne ti další, co byli happy a teď předstírají práci, třeba ve vedení regionálního aerodroma.
Základem je udržitelný růst a smysluplný produkt. Říkají ekonomové. A ne sny o Japonsku a podobně.
Dobře už bylo, posledních pár roků se přepálilo, teď už jen doufejme v pozvolné ochlazení na provozní teplotu, druhou variantou je jen shořet.