Boeing 777X
Re: Boeing 777X
Není ta díra na 1% (což jsem také četl) trochu velká? A když je to bezvýznamné, tak proč to teda tajili? Toť otázka!
Re: Boeing 777X
pettte píše:Není ta díra na 1% (což jsem také četl) trochu velká? A když je to bezvýznamné, tak proč to teda tajili? Toť otázka!
Predpokladam, ze to povolilo 1% daleko od pozadovanej normy, napr. rozdielu vnutorneho/vonkajsieho tlaku. Diera nevyhnutne nemusi byt 1% plochy potahu trupu
Re: Boeing 777X
Doplnění: http://www.planes.cz/cs/article/203905/ ... -nevydrzel
Jen stručně - 777X je tlakován na vyšší vnitřní tlak (udržuje uvnitř tlak, odpovídající nižší nadmořské výšce), než byl původně konstruován 777.
Jen stručně - 777X je tlakován na vyšší vnitřní tlak (udržuje uvnitř tlak, odpovídající nižší nadmořské výšce), než byl původně konstruován 777.
Re: Boeing 777X
Doplnil bych že 777 má dva odpouštěcí ventily, takže není možný aby letadlo takový přetlak dosáhlo a i při pouze teoretické závadě obou ventilů je tu vždy možnost prostě ten bleed nebo packy prostě vypnout. Takže lámací zkouška trupu kdy to vydrželo 148% projektovaného limitu není nic hroznýho. Lámací zkoušky jsou od toho aby se trup a křídla rozlámala a zjistil se tak jejich strukturální limit.
Jinak ta poznámka po maximálním přetížení 1.3G je sice pravda, ale je to přetížení provozní. V případě vlétnutí do turbulence to přetížení může být samozřejmě vyšší. To samé během přistání kdy přistání do 2G jsou stále brána jako přistání běžná.
Jinak ta poznámka po maximálním přetížení 1.3G je sice pravda, ale je to přetížení provozní. V případě vlétnutí do turbulence to přetížení může být samozřejmě vyšší. To samé během přistání kdy přistání do 2G jsou stále brána jako přistání běžná.
Re: Boeing 777X
Boeing 777X first flight (powered by GE9x engines) - amazing! https://lnkd.in/efEF-gZ (watch now)