Budoucnost Smart Wings

Odpovědět
Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Robert »



pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od pettte »



Tak, a to mají Němci za trest! :D

smradlava zizala
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 56
Registrován: 25. 09. 2015, 08:26
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od smradlava zizala »

Neslyšel někdo o tom, že už strejda Vik není šéfem? Nevím jestli to je drb nebo pravda

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od pettte »

smradlava zizala píše:Neslyšel někdo o tom, že už strejda Vik není šéfem? Nevím jestli to je drb nebo pravda



Těžko říct, v představenstvu společnosti je v tuto chvíli pořád viz justice.cz.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Marty-t »

na S20 plánuje Smartwings navyšovat (s jednou výjimkou) v Polsku frekvenci koupáckých letů (povšimněte si nárůstu na KTW - bude zajímavé sledovat jak nastaví nabídku na blízkém OSR)
Katowice – Bourgas eff 01JUN20 Increase from 2 to 5 weekly
Katowice – Chania eff 31MAY20 Reduce from 2 to 1 weekly
Katowice – Palma Mallorca eff 26MAY20 Increase from 2 to 4 weekly
Katowice – Rhodes eff 24APR20 1 weekly (Increase from 1 to 3 weekly from 01JUN20)
Katowice – Varna eff 02JUN20 Increase from 2 to 3 weekly
Warsaw – Bourgas eff 01JUN20 Increase from 2 to 5 weekly
Warsaw – Irakleion eff 26APR20 1 weekly (Increase from 1 to 3 weekly from 03JUN20)
Warsaw – Palma Mallorca eff 26MAY20 Increase from 1 to 4 weekly
Warsaw – Rhodes eff 24APR20 1 weekly (Increase from 1 to 3 weekly from 01JUN20)
Warsaw – Varna eff 02JUN20 Increase from 1 to 3 weekly

Travel Service/Smartwings will also assume following route operated by Travel Service Polska, previously served in summer 2018 season:
Katowice – Irakleion eff 26APR20 1 weekly (3 weekly from 03JUN20)

Travel Service/Smartwings will also operate following service:
Katowice – Split eff 25MAY20 3 weekly
zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... f-27sep19/


Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Mat »

S tím asi souvisí, že se na webu SmartWings ve vyhledávači objevily mezi destinacemi Katowice. Čtyřikrát týdně, červen - září, ale koupit to zatím nejde. Nicméně dobrá myšlenka, jestli se bude letadlo stejně přesouvat, třeba se Polákům podaří prodat i pár zájezdů letecky do Prahy :D

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Roiman4 »

Mat píše:S tím asi souvisí, že se na webu SmartWings ve vyhledávači objevily mezi destinacemi Katowice. Čtyřikrát týdně, červen - září, ale koupit to zatím nejde. Nicméně dobrá myšlenka, jestli se bude letadlo stejně přesouvat, třeba se Polákům podaří prodat i pár zájezdů letecky do Prahy :D



Konečně nějaké využití letadla než když to letí jen prázdné... Ještě to Tampere můžou nějak naplánovat.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Airbus380 »

Mat píše:S tím asi souvisí, že se na webu SmartWings ve vyhledávači objevily mezi destinacemi Katowice. Čtyřikrát týdně, červen - září, ale koupit to zatím nejde. Nicméně dobrá myšlenka, jestli se bude letadlo stejně přesouvat, třeba se Polákům podaří prodat i pár zájezdů letecky do Prahy :D


Aby to nebylo jako loni u Bratislavy. Taky se objevily lety z Prahy do BTS... S přestupy v HER, BOJ, RHO, PMI apod :D

Eidi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Eidi »

Nevím, jestli jste četli zprávu na zDopravy.cz, ale kumulovaná ztráta z uzemněných MAXů bude činit ke konci roku 2019 cca 1,5 mld CZK, což není vůbec málo. Dostanou-li se MAXy do vzduchu někdy v květnu až červnu, tak bude celková kumulovaná ztráta cca 2,25 mld CZK. Mám o TVS trochu strach, protože to není vůbec dobrá situace. Čínský investor se o dění v TVS vůbec nezajímá, takže nemůže ani povolit navýšení kapitálu, vlivem čehož by se zředil jeho podíl. Šimáně sice nalil do TVS v první polovině roku cca 700 mio CZK formou půjčky, kterou bude kapitalizovat. A banky - budou ochotny cokoliv půjčit? Asi úplně ne.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od marthym »

Zrovna včera jsem koukal na odstavené MAXy u terminálu 3. Jak to tak vypadá, sešlo i z jejich přesunu kamsi do tepla.

Každopádně jsem pesimista - do vzduchu je na jaře nedostanou a hodně štěstí, až je tam budou chtít dostat s lidmi (převážně myslím na koupáky). Stačí, aby Kellner chtěl QS poslat totálně do kopru, a prostřednictvím Novy to bude víc než snadné :ugeek:

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od michal4 »

marthym píše:Zrovna včera jsem koukal na odstavené MAXy u terminálu 3. Jak to tak vypadá, sešlo i z jejich přesunu kamsi do tepla.

Každopádně jsem pesimista - do vzduchu je na jaře nedostanou a hodně štěstí, až je tam budou chtít dostat s lidmi (převážně myslím na koupáky). Stačí, aby Kellner chtěl QS poslat totálně do kopru, a prostřednictvím Novy to bude víc než snadné :ugeek:
Na druhou stranu by to mohlo být příjemné období s letenkami za pár korun, aby do Maxů dostali nějaké lidi a rozlétali je :lol:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od flyingblue »

Eidi píše:Nevím, jestli jste četli zprávu na zDopravy.cz, ale kumulovaná ztráta z uzemněných MAXů bude činit ke konci roku 2019 cca 1,5 mld CZK, což není vůbec málo. Dostanou-li se MAXy do vzduchu někdy v květnu až červnu, tak bude celková kumulovaná ztráta cca 2,25 mld CZK. Mám o TVS trochu strach, protože to není vůbec dobrá situace. Čínský investor se o dění v TVS vůbec nezajímá, takže nemůže ani povolit navýšení kapitálu, vlivem čehož by se zředil jeho podíl. Šimáně sice nalil do TVS v první polovině roku cca 700 mio CZK formou půjčky, kterou bude kapitalizovat. A banky - budou ochotny cokoliv půjčit? Asi úplně ne.


Hm ... malinko si odporujes. Pokud druhy akcionar nechce povolit navyseni kapitalu, nemuze povolit ani kapitalizaci pujcky ...

Eidi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Eidi »

flyingblue píše:
Eidi píše:Nevím, jestli jste četli zprávu na zDopravy.cz, ale kumulovaná ztráta z uzemněných MAXů bude činit ke konci roku 2019 cca 1,5 mld CZK, což není vůbec málo. Dostanou-li se MAXy do vzduchu někdy v květnu až červnu, tak bude celková kumulovaná ztráta cca 2,25 mld CZK. Mám o TVS trochu strach, protože to není vůbec dobrá situace. Čínský investor se o dění v TVS vůbec nezajímá, takže nemůže ani povolit navýšení kapitálu, vlivem čehož by se zředil jeho podíl. Šimáně sice nalil do TVS v první polovině roku cca 700 mio CZK formou půjčky, kterou bude kapitalizovat. A banky - budou ochotny cokoliv půjčit? Asi úplně ne.


Hm ... malinko si odporujes. Pokud druhy akcionar nechce povolit navyseni kapitalu, nemuze povolit ani kapitalizaci pujcky ...


Neodporuji, vypadlo mi důležité slovo, takže věta měla znít: ,... kterou bude chtít kapitalizovat". To, jestli se to povede, nevím, nicméně by to mohl být dobrý pákový efekt na Číňany, že nebýt Šimáněho půjčky, TVS byl nemusel už existovat. V tom případě by mohli přistoupit na navýšení kapitálu a zředění podílu.

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Mat »

Ta škoda z MAXů 1,5 mld ale nemusí znamenat, že celá společnost bude za letošek ve ztrátě 1,5 mld. Nejvýdělečnější linky se bez problému pokryly, někdy pravda s vyššími náklady apod, ale rozhodně bych se nebál, že by společnost kolabovala. Jádro je zdravé a výhled do budoucna také, i ČSA teď slušně fungují.

Eidi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Budoucnost Smart Wings

Příspěvek od Eidi »

Mat píše:Ta škoda z MAXů 1,5 mld ale nemusí znamenat, že celá společnost bude za letošek ve ztrátě 1,5 mld. Nejvýdělečnější linky se bez problému pokryly, někdy pravda s vyššími náklady apod, ale rozhodně bych se nebál, že by společnost kolabovala. Jádro je zdravé a výhled do budoucna také, i ČSA teď slušně fungují.


Ne, to opravdu nutně nemusí. Ale problém to je z toho důvodu, že se termín uvolnění MAXů do provozu se posouvá. United s nimi počítají až od června - doba, kdy je letní sezóna v plném proudu a jsou potřeba dodatečné kapacity, který byly měly být pokryty MAXy, jsou poptávány na trhu za ceny v průměru vyšší, než by byly nebýt uzemnění MAXů. Další důležitá věc, jak se podaří obnovit důvěru laické veřejnost neboli cestujících v Boeing a v MAXy speciálně. To jsou reálná rizika, u kterých si netroufám předvídat pravděpodobnost výskytu a významnost/důsledky z rizik plynoucí.


Odpovědět