Mat píše:Opravdu by ke čtyřem frekvencím korejského dopravce mohly přibýt čtyři frekvence dalšího korejského dopravce? Měl jsem za to, že to má být podle dohody vyrovnané, polovinu český dopravce, polovinu korejský.
Diky tomu vlastne pred x lety vznikl projekt A330 u CSA a linka OK PRGICN. Korean Air chtel vice frekvenci, ale korejsky regulator chtel, aby tam byla konkurence (a chtelo to i ceske Ministerstvo dopravy). Tak si KE "vyrobili" vlastniho konkurenta s vlastnim letadlem, akorat v barvach CSA a pod kodem OK. Pokud by se ted CSA pridelenych frekvenci vzdaly, tak by mohla prijit na radu Asiana.
Ale jestli ta hrozba Asianou existuje, tak ČSA chápu, jen snad toho risku nebudou litovat...
Pak je tu jeste jeden scenar, ktery se mi zda dostatecne vykutaleny na to, abychom zde o nem mohli spekulovat. Jelikoz majoritnim akcionarem CSA je ten, kdo jim je, tak nevylucuji ani nejakou hru o to, aby ty 4 frekvence CSA byly prevedeny na QS. Proste kdyz na sebe nevezmete naklady na revize motorů, tak si to letadlo nacpěte vite kam, my si poridime jine a budeme to linku litat sami.