Jirkav píše:Tak hlavně ten kraj jak se snaží ta ten Mnichově kdyz radši se snažily na ty jiné linky co jsem uvedl a jinak klasicky 737,320 a na frankfurt nějaké menší třeba Embraer 195
Zkus odpovědět na otázku, proč má kraj dotovat letecké linky.
Odpovím otázkou, když se dotují všemožné autobusové a vlakové linky nebo parník na Prýglu, tak proč ne letecké?
To nebyl smysl mojí otázky. Mám pocit, že to bereš tak, že když se vyhazují peníze, tak ať se jich vyhazuje víc. Dotace se mají dávat tam, kde něco přinesou. Co přinese linka do Barcelony, kterou navrhujes?
Globik píše:Zkus odpovědět na otázku, proč má kraj dotovat letecké linky.
Odpovím otázkou, když se dotují všemožné autobusové a vlakové linky nebo parník na Prýglu, tak proč ne letecké?
To nebyl smysl mojí otázky. Mám pocit, že to bereš tak, že když se vyhazují peníze, tak ať se jich vyhazuje víc. Dotace se mají dávat tam, kde něco přinesou. Co přinese linka do Barcelony, kterou navrhujes?
Barcelonu jsem určitě nenavrhoval, ba naopak. Navrhoval jsem jen Frankfurt, popř. Mnichov (tam by byla dotace smysluplná) a lowcosty do středomoří (tady dotace není třeba).
Paul1 píše: Odpovím otázkou, když se dotují všemožné autobusové a vlakové linky nebo parník na Prýglu, tak proč ne letecké?
To nebyl smysl mojí otázky. Mám pocit, že to bereš tak, že když se vyhazují peníze, tak ať se jich vyhazuje víc. Dotace se mají dávat tam, kde něco přinesou. Co přinese linka do Barcelony, kterou navrhujes?
Barcelonu jsem určitě nenavrhoval, ba naopak. Navrhoval jsem jen Frankfurt, popř. Mnichov (tam by byla dotace smysluplná) a lowcosty do středomoří (tady dotace není třeba).
Tak když odpovídáš za někoho jiného, nediv se, že pak člověk přehlédne, že odpovídal někdo jiný Ta původní připomínka nebyla na Tebe, ale na JirkuV.
Ano, také považuji dotace na linky do významných hubů za smysluplné.
kdyby Ryanair provozoval nějaké letní sezoní destinace jako je Alicante,Malaga,Mallorca nebo Itálii a Řecko to by bylo paráda to by se vydělávalo samo plus zkusit zadotovat Frankfurt nebo ten slavný Mnichov a rád bych uvítal nějakou Francii ,ale co píšu to bude v Brně asi stále sci-fi.
Jirkav píše:kdyby Ryanair provozoval nějaké letní sezoní destinace jako je Alicante,Malaga,Mallorca nebo Itálii a Řecko to by bylo paráda to by se vydělávalo samo plus zkusit zadotovat Frankfurt nebo ten slavný Mnichov a rád bych uvítal nějakou Francii ,ale co píšu to bude v Brně asi stále sci-fi.
No jo, jenže Ryanairu se v letní sezóně daleko víc vyplatí létat do Alicante, Malagy a dalších destinací u moře z jiných měst než z Brna. Stačí se podívat kolik v létě stojí letenky do těhle letních destinací ze západní Evropy. Takže asi jen, kdyby to Brno nebo Jihomoravský kraj pro své občany zadotovaly.
Dnesni zprava z novinky.cz nevesti lince do Bergama nic dobreho.
Z italského Bergama přiletělo v neděli do Brna 13 cestujících, nikdo z nich nepotřeboval konzultaci s lékařem kvůli zdravotním problémům v souvislosti s koronavirem v Itálii.
Doba je jedna věc a druhá ten nesmyslný čas s odletem v neděli v 6:45 ráno. Od LLŘ budou časy opět použitelnější, nemyslím si, že by ta linka byla ztracená.
Opatření kvůli šíření koronaviru, který byl potvrzen už i na území České republiky u tří pacientů, projednávala Bezpečnostní rada státu. Doporučila omezení letů ze severoitalských měst Milána, Bergama a Benátek. Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koro ... domaci_kop
Tak avizovaná přestávka 15. 3 - 3. 4. se dotkla i linky z Brna do Bergama. Odbavil jsem se teď na dnešní let v 17.25 do Berlína a mám pořadové číslo 64/189. Zítřejší přískok v 10.10 z Tegelu do Lucemburku pak 59/189 a tentýž den večer pokračování do Lisabonu 65/189 (ale u posledního letu check-in de facto teprve začal, takže to věřím ještě naroste).
Má někdo zkušenost s dopravcem Gepardexpress, co jezdí z Brna - Grandu přímo na VIE ? Narazil jsem na ně náhodou. Marketing minimální... Vypadá to, že začali jezdit přímo mezi Brnem a VIE v říjnu 2019 se 3 spojeními denně, teď k 1.3.2020 (trošku blbě načasováno díky poklesu zájmu o létání díky koronaviru) rozšiřují na 5 spojení denně. Oproti busu Regiojetu, který má 6 spojení na letiště (plus 4 vlaky na Hbf) to ale vypadá, že je rychlejší protože nezajíždí do centra Vídně. Čas cesty je tak plánovaný na 1:50 hod oproti 02:20 až 02:30 co plánuje na cestu bus Regiojetu... Akorát nevím jak moc je na tohoto nového dopravce spoleh, jak moc jezdí přesně apod. Někdo už vyzkoušel ?