kubi27 píše:Flybe?
krach flyBe neměl s Covid-19 nic společného
kubi27 píše:Flybe?
Marty-t píše:nestálo by za to také založit vlákno “státem podpořené letecké společnosti v době Covid-19” ? Mám obavu, že tam adeptů na čestné členy bude víc (AirBaltic, Delta, United... SAS, AirFrance-KLM) a v krátké době mnozí přibudou... (Lufthansa, Norwegian, Aeroflot ?)
Night fly píše:Virgin Australia
HighFlyer píše:A narozdil od (ex)statnich molochu na pokraji krachu a zebrajicich o statni penize, Wizz Air zacina znovu letat:
Z Londyna (LTN) od 01MAY:
LIS, BUD, BTS, BUD, BEG, TLV, TFS + 8 destinaci v Rumunsku
Z Vidne (VIE) od 01MAY:
20 destinaci vcetne MXP, VLC, TLV
Letusky a letusaci budou mit masky a rukavice. Cestujicim se budou rozdavat kapesnicky s desinfekci. A letadla samozrejme cela desinfikovat behem nocnich prestavek. The new business as usual.
Wizz Air i nadale planuje vratit 32x A320 leasingovkam a prevzit 25 novych A321 behem cca 2 let. Pripominam, ze A321 maji o 20% nizsi naklady na sedacku. Co z toho vyplyva, by prumerny prispivajici na toto forum mel vedet.
michal4 píše:Podle mě toho zase rychle nechají, až jim strčí všechny pasažéry a posádku do karantény. V každém druhém letu z Londýna bude aspoň jeden infekční.
speedy_r píše:To by najprv BTS muselo prijímať lety. Matovič sa vyjadril, že minimálne do 6.5. sa nič uvoľňovať nebude.
flyingblue píše:SAA
prodejce píše:Pánové jste ve špatném vláknu, tady se diskutují zkrachovalé letecké společnosti. Ale nic si z toho nedělejte, ono je teď toho covidu všude tolik, že i já jsem si tuhle spletl vlákno a musel jsem to pak přešupovat...flyingblue píše:SAA
SAA nemůžu najít že by byly pod drnem, jen v médiích bylo, že žádají o podporu a v newsroomu nemají nic
HighFlyer píše:michal4 píše:Podle mě toho zase rychle nechají, až jim strčí všechny pasažéry a posádku do karantény. V každém druhém letu z Londýna bude aspoň jeden infekční.
Mozna se mylim, ale posadky letadel jsou na tom stejne, jako "posadky" kamionu. Karantena se na ne nevztahuje.
prodejce píše:Pánové jste ve špatném vláknu, tady se diskutují zkrachovalé letecké společnosti.
prodejce píše:Nemáš na mysli třeba síťový model?
A o tom bychom se prosím měli bavit teď, když jedna z možností ležících na stole je, že vzniknou znárodnění národní dopravci, tito zasednou na tarifní konferenci v Ženevě a ceny letenek na této konferenci vyjednané budou schvalovat jejich vlastníci, tedy vlády, prostřednictvím příslušných úřadů. A vůbec je dost dobře možné, že se to celé tak nějak přirozeně vrátí zpátky do těch starých zlatých časů, kdy všechno ještě bylo normální, kdy chleba byl opravdovým chlebem (zatím ne), státní hranice byla opravdovou státní hranicí (už zase jo), televizní zábava byla doopravdy zábavná (už máme ČT3), a kdy přerostlé vlasy u chlapců řešil příslušník VB několika dobře mířenými ranami obuškem a to za všeobecného povzbuzování přihlížejícími (v tomto bodě ještě uvidíme jak se to vyvine, ale z délky vlasů se opět stává po padesáti letech mediální téma). Ty staré - normální - časy na mě z toho všeho dýchají ze všech stran. Možná se dokonce zase začnou v ČR pěstovat ředkvičky a i ti studenti začnou jezdit na chmel. Tak třeba se tato všeobecná normalizace bude týkat i poměrů v letectví...